Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
the Prosheshy

Aarhus (Denemarken)

Recommended Posts

Het is me niet geheel duidelijk als ik kijk op de release data op IMDB (Internet Movie Database) van Rogue One op 14 december (Belgie, Denemarken, Italie, Zweden, Nederland en Taiwan) waarom als enige bij Denemarken dan een plaatsnaam staat (Aarhus; dit is de tweede plaats van Denemarken met een mega IMAX bioscoop).

Nu is DE ontwerper van de Death Star wel een Deen en ook nog een bekende ook (Galen Erso a.k.a. Mads Mikkelsen) maar ik vraag me toch wel af waarom men dit gedaan heeft.

Een premiere met cast in deze plaats in Denemarken zal wel te ver gezocht zijn, niet; Londen zal het wel worden? Mads Mikkelsen is immers ook niet daar geboren maar in Kopenhagen.

http://www.imdb.com/title/tt3748528/releaseinfo?ref_=ttloc_ql_2

mads-mikkelsen.png

Geen idee, maar wel gek om te zien in wat voor klein gezelschap we zijn met de vroege release. Gek, want films komen normaal gesproken pas op donderdag uit.

Ach, niet klagen!

Woensdag ochtend zit ik bij de eerste voorstelling en dan savonds met quasi fans bij de hoofdvoorstelling. 

Of......gaan we met de forumnners  wat afspreken op een centrale plaats in het land (mecc utrecht?)

Ik vermoed dat de kaartverkoop binnenkort begint.... vorig jaar kocht ik op 21- 10 TFA kaarten!

Het was zeker de bedoeling om met meerdere mensen een keer te gaan kijken. Heb er niks op tegen om dat woensdag al te doen. Heb die dag toch vrij genomen. Jullie toch ook zeker ;)

Jazeker

(...ik had de mn agenda geprintscreend waarop te te zien was dat ik 14 afwezig ben ivm een belangrijke prive gebeurtenis)

Dus een SWA gathering ....SWAgadering zit er in voor de première ik ga er rekening mee houden.

Edited by Marko
fail

Nou dennis om eerlijk te zijn. Ik zag gisteren een stel Eindhovenaren op tv. Nu ben ik een beetje bang dat jullie daar straks  ook nog in de gang staan te praten terwijl de film al begint.....

LOL

Edited by Marko

4 uur geleden zei Marko:

Nou dennis om eerlijk te zijn. Ik zag gisteren een stel Eindhovenaren op tv. Nu ben ik een beetje bang dat jullie daar straks  ook nog in de gang staan te praten terwijl de film al begint.....

LOL

ik heb gisteren wat episodes van 'De  Zevensprong' (nostalgie uit 1982) zitten kijken en heb dus niet gezien waar je op doelt (al heb ik een vermoeden).

Praten in gangen terwijl de film begint doen ik niet aan iig.

Ja duuuhh de zevensprong man oh man. Ik heb van de zomer nog een dagelijks feuilleton Thomas en Senior gedaan voor het slapen met mijn zoon. Ook van die heerlijke nostalgie. 

Maar als je die westrijd niet hebt gezien dan valt mijn (top) grap met een harde plons in het water

LOL, die (Thomas & Senior) staat hierna op het programma, samen met illustere titels als 'Mijn Idee', 'Martijn en de Magiër' en 'Peter en de Vliegende Autobus' (hopen dat Junior het ook wat vind). De Zevensprong kijk ik een keer in de pakweg 5 jaar. imo de beste NLse serie ooit. Geweldig verhaal en bijzonder goed verfilmd door Karst van der Meulen (alles wat die man heeft gedaan is gewoon goed)....en held Joost Prinsen (die een PSV fan is overigens!) doet ook nog eens mee!

Wel top dat er dus meerdere vaders/nostalgie-freaks zijn die hun kinderen dit soort kwaliteits TV laten kijken. Top!

Wedstrijd heb ik 12 minuten van gezien. Na het EK heb ik nog maar 1x een hele wedstrijd gezien.

Jazeker verplichte kost. En alles staat op YouTube. Mijn Idee, was ik destijds ook helemaal gek van. Er was een aflevering met een alien die in het water dreef. Dat was mijn favoriet. 

Ik ga de zevensprong in de dadson watchlist zetten...

Om even terug te komen on-topic; Imax opent zijn tweede zaal in Aarhus Denemarken 14 dec tijdens de premiere van Rogue One.

http://corporate.myvue.com/news/article/title/imax-and-vue-international-to-open-second-imax-theatre-in-denmark

Wellicht gaat dit gepaard met een knipje van Mads Mikkelsen? Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar CinemaxX in Aarhus of dit idd zo is en of ik kaarten kan krijgen bij bevestiging. Is maar 5,5 uur goed doorrijden vanuit waar ik woon. 

Edited by the Prosheshy

Zouden nu a.s. maandag de 7e de kaarten in pre-sale gaan in NL zoals in de VS of mogelijk dit weekend al?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

On Thursday, Dec. 15, the City of Carlsbad will host a special VIP advance screening for all ages of the new movie “Rogue One: A Star Wars Story” before the film is released to the general public, at Regal 12 Carlsbad at The Shoppes at Carlsbad at 7:30 p.m.

Tickets are $20 and will be available for pre-sale on Nov. 5 at the Epic Teen Nights: Movie in the Park event from 4 to 9 p.m. Tickets will then go on sale online to the general public beginning 7 a.m. on Monday, Nov. 7.

---------------------------------------------------------

Op onze FB pagina had ook al iemand het over die kaarten; waarom zou je ze 1,5 maand vantevoren al willen? Het is geen concert dat uitverkocht is binnen een paar minuten; vorig jaar bij TFA kon je gewoon op de dag zelf nog kaarten krijgen voor de eerste voorstelling en ook op zaterdagavond was het geen volle bak. En ik verwacht dat Rogue One minder bezoekers gaat trekken dan TFA.

Rationeel heb je natuurlijk gelijk. Maar het is een fan ding.  Gewoon dat kaartje in handen hebben geeft alvast een kick. Zodra de vvk begint ga ik zeker kaartjes halen, maar dus niet omdat ik anders geen plek heb. .....I just want it!!

8 uur geleden zei the Prosheshy:
Citaat

Ben je tussen 16 en 29 jaar en een grote Star Wars-fan? Zet dan woensdag 14 december 2016 zeker in je agenda. Want die dag gaat Rogue One: A Star Wars Story™ in première.

Ehm.......waarom wordt "tussen de 16 en 29" zo nadrukkelijk benoemd?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this