Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Westworld

Recommended Posts

Vandaag binnengekomen; de gecombineerde Bluray/UHD (2 x 3 disc set) van het eerste seizoen (10 afleveringen) van HBO's Westworld. 

De beste serie van dit jaar i.m.h.o. Voor +/- 45 EU bij Zavvi MET NL ondertiteling. Nu zelfs met 10% korting las ik zojuist..

Een mooie tinnen casing en een prachtig collector booklet. Ben heel erg benieuwd naar seizoen 2 met onze eigen Katja Herbers. 

IMG_2220.png

Full_Size_Render_23.jpg

Westworld_cover-_UHD-tin-box.jpg

Westworld-episodes-disc-1-2.jpg

Westworld-episodes-desic2.jpg

Westworld-_Disc-3-episodes-6-10.jpg

Mooi. Ik heb 2 afleveringen gezien maar het slokt me nog niet helemaal op. Kan jij in een paar korte zinnen toelichten wat jou aanspreekt?

Ik las dat het 2e seizoen een andere wereld gaat gebruiken.

Hi Marko,

Wat me absoluut aanspreekt in Westworld is:

- Het feit dat kunstmatige intelligentie zijn weg wil vinden in een door mensen gedomineerde omgeving

- De hosts (AI's) ontwikkelen steeds menselijker gedrag terwijl de mensen op het park (personeel of visitors) steeds onmenselijker gedrag gaan vertonen

- Het verrassingselement werd, bij mij i.e.g, in iedere aflevering overtroffen.

• Upvote 1

En in tegenstelling tot andere series worden mysteries niet opgerekt en uitgemolken. Je krijgt antwoorden. Geweldige cast ook, goede opbouw. Eerste aflevering wist me ook niet direct te overtuigen, maar na de tweede of derde was ik volledig om.