Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Rebels characters

Recommended Posts

In het bijzonder Ezra, Kanan, en 

Ahsoka

Ze zijn niet in de originele films te zien, en ze hebben Luke ook tussendoor nooit ontmoet, anders hadden ze hem wel een paar dingen kunnen leren. Ze zijn dus of dood, of Yoda-stijl verstoppertje aan het spelen, of op een minstens vijf-jaar-lange missie. Ik hoop niet de eerste optie, want het lijkt me tof om boeken en comics te lezen waarin ze met z'n 4en een nieuwe Jedi Order beginnen..

Wat denk/hoop/vrees je dat er met deze characters gaat gebeuren? 

Voor enkelen van hen vrees ik toch het ergste. Ik weet niet of Disney het aandurft om een geliefd personage al vroeg in de serie te laten sterven, aangezien er nog flink wat geld mee te verdienen valt. Maar het personage wat jij in spoilertags plaatste, daarvan vraag ik me toch af wat er gaat gebeuren. Het is ook weer een beetje raar als dat personage tijdens de gebeurtenissen van de original trilogy nog leeft. Tenzij ze er een slimme manier voor verzinnen, maar ik vraag het me af..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this