Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

Star wars infinity

Recommended Posts

Nog geen eigen topic dus bij deze. Voor zover het niet ten overvloede is, intertoys ruimt flink op. Startpakket 18 euro andere pakketten 10 en figuren 6.

Nu zijn de gamers hier niet de meest responsieve forum leden, maar ik ga t toch proberen.  Is het wat? In de eerste plaats wil ik dit aanschaffen voor een 7 jarige, maar all-things-star wars zijn natuurlijk ook voor Vader....

Ik heb het nog nooit gespeeld, maar:

Het spel houdt er mee op te bestaan. Er komen geen nieuwe figuren meer bij (daarom ruimt men deze nu op). Ik zou me daarom eerst afvragen of je wil investeren in een spel waar geen toekomst meer in zit.

Ja ik ben daar van op de hoogte.  Voorlopig is het spul nog wel te koop. En als je bovenstaande combi koopt ben je nog steeds onder de prijs van de gemiddelde ps4 game. Ik weet alleen niet wat de speelwaarde is. Er is een duo play en als je er zooi poppetjes bij koopt heb je voorlopig variatie. 

Mmmmmm?

Ik heb het basispakket, alsook de twee Star Wars uitbreidingen en flink wat personages in de kast staan. De game is leuk, maar houd er wel rekening mee dat deze duidelijk voor een jonger publiek zijn. Om het spel, met die 2 uitbreidingen, op de volle honderd procent te zetten, ben je makkelijk dertig uur kwijt. Dus een mooie investering is het zeker. Dat er geen nieuwe games komen maakt dan ook helemaal niet uit. Het is gewoon een compleet pakket.

• Upvote 1

Leek me ook, ik denk dat tegen de tijd dat hij klaar is, ben je ook wel weer aan iets anders toe. In de eerste plaats is dit bedoeld voor mn (bijna) 7-jarige, is het natuurlijk ook een leuke gimmick met die poppetjes. En bovendien 'mag' papa ook meedoen met deze game .

Hij ligt inmiddels in de kast verjaardag/sinterklaas

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this