Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

BasvanDun

Star Wars Card Trader

Recommended Posts

Sinds een tijdje spaar ik plaatjes op mijn iPhone. Gewoon plaatjes uit alle Star Wars films, inclusief Star Wars 7. Via de Topps Star Wars Card Trader open ik elke dag opnieuw een pakje om nieuwe plaatjes te vinden en eventueel dubbele te ruilen met andere spelers. Zijn er hier mensen die het ook 'spelen'?

• Upvote 1

De app is gratis en dagelijks krijg je 25.000 credits om te spenderen. Een pakje kaarten kost tussen de 1.000 en 30.000 credits. Het is aan jou om te bepalen waar je het aan uit geeft. Wil je meer credits, dan zijn die te koop. Je komt een heel eind zonder een cent te betalen kan ik je vertellen ;-)

App gedownload. Wat is het nut van de verschillende versies van dezelfde kaart?

Onderling ruilen met andere spelers. Het is exact wat je vroeger ook deed met Flippo's, voetbalplaatjes en die dingen, maar dan digitaal.

Onderling ruilen met andere spelers. Het is exact wat je vroeger ook deed met Flippo's, voetbalplaatjes en die dingen, maar dan digitaal.

Vroeger, ruilde je om een set 'verschillende' kaartjes kompleet te krijgen. Niet om tig variaties van één en hetzelfde plaarje. En als elke variatie een andere afbeelding had gehad, dan had ik er nog iets bij kunnen voorstellen. Maar een ander lullig gekleurd randje.... Sorry hoor, maar dat slaat nergens op. Daarbij wordt de 'rarity' van een kaart kunstmatig hoog gehouden, zolang het topps uitkomt. Verander de kleur van het randje, en hup, weer een nog zeldzamere kaart erbij.

Toch verslavender dan je dacht?

Valt wel mee. Gewoon uit het spel gekopieerd. :)

Het ruilsysteem is wel leuk. Maar het is vaag dat je gewoon die afbeeldingen gewoon kan kopiëren. Gewoon een avondje aan spenderen, en je hebt ze allemaal op je systeem staan.

Dat kan toch ook met echte kaarten? Als je een scanner hebt tenminste.

Dat klopt. Maar dat kost denk ik, iets meer tijd. En er is een wezenlijk verschil tussen een kaart in de hand houden, of een scan bekijken op het scherm. En bij heel veel trading card series, staan op de achterkant ook interessante dingen. 

Ik moet toegeven dat ik sinds het downloaden van deze app geen dag heb overgeslagen, puur om een beetje tijd te verdrijven als ik effe vijf minuten niks te doen heb.

Arvel Crynyd mag van mij alleen in de vurige putten van Mustafar branden. Ik heb hem nodig met normale witte rand, blijf hem krijgen in het rood of blauw. Ik ben blij dat je die Star Destroyer ingevlogen bent, klojo! :P

Arvel Crynyd mag van mij alleen in de vurige putten van Mustafar branden. Ik heb hem nodig met normale witte rand, blijf hem krijgen in het rood of blauw. Ik ben blij dat je die Star Destroyer ingevlogen bent, klojo! :P

Mocht ik 'em dubbel hebben, ben jij de eerste die het weet.

Mocht ik 'em dubbel hebben, ben jij de eerste die het weet.

Heb m al hoor, mis alleen Nien Nunb nog in t wit.

Ik word helemaal gek van Ric Olie. Ik krijg die gast soms twee keer in één pakje...

Het erge is dat je zonder deze app zn naam misschien niet eens had geweten, zo nutteloos is ie..

Heb m al hoor, mis alleen Nien Nunb nog in t wit.

hoeveel heb je er nodig.

Het erge is dat je zonder deze app zn naam misschien niet eens had geweten, zo nutteloos is ie..

En we gaan de piloot van Amidala' starship niet zomaar dissen hé.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now