Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
CptHansOlo

The Force -Among us, -Within Us.

Recommended Posts

Misschien niet voor iedereen. Maar ik vindt dit altijd leuke projecten.

In 2007 is de DVD "The Force Among Us" uitgekomen. Het is een 86 minuten durende documentaire, over de Star Wars fans. Wat deze docu. anders maakt is dat het gewoon een heel reëel beeld geeft, wie deze Star Wars fans zijn, en wat hun drijfkracht is. 

In 2013 is deze docu opgevolgd door "The Force Within Us" (93 min.). Waar ze dus nog verder in het Star Wars Fandom gaan.

http://www.theforceamongus.com

Er moet maar een Nederlandse Star Wars docu gemaakt worden als deze community duizenden leden heeft xD

Haha, dan moeten we alvast maar wat beeldmaterial verzamelen van nu. Onder het mom van 'leuk voor later!'

De docu lijkt me eigenlijk best interessant, maar om echt een publiek aan te trekken zou het toch gratis beschikbaar moeten zijn imo. Ik snap best dat het wat kost om zoiets in elkaar te zetten, maar 20 dollar voor een docu van 86 minuten vind ik nogal prijzig.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this