Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

AliExpress

Recommended Posts

24 minuten geleden zei Marko:

Whahahaha goed man!! Describe what Mr Knudsdorp looks like!!

What? :P

Listen kid, I'm not gonna bullshit you, all right? I don't give a good fuck what you know, or don't know, but I'm gonna buy from Ali anyway, regardless. Just to get cheap sets. It's amusing, to me, to build Star Wars sets. You can say anything you want cause I've heard it all before. All you can do is pray for a quick delivery, which you ain't gonna get.

25 minuten geleden zei Marko:

In ieder geval, ik kreeg ook de volgende ochtend al de verzendbevestiging! Ben benieuwd!

Toffe FB pagina trouwens waar je me op wees..

Pagina is top. Die deed me overstag gaan mbt de AT-TE (stond een uitstekende fotorecensie op. Vaak plaatsen ze op Ali er LEGO pix bij ipv echte foto's;  dankzij deze site zie je hoe het er echt uit ziet) Ze hebben ook een site: https://customizeminifiguresintelligence.wordpress.com/

Op 17-9-2016 at 14:51 zei Dennis:

Als ze toch eens die Sandcrawler zouden maken...

Ik lees dus nu in een LEGO groep (waar het over LEPIN gaat) dat de Sandcrawler de volgende zou zijn...

Ondertussen wordt de  ene na de andere clone van een dure set aangekondigd; nu deze:

14359048_1778777279005972_29956464365176

Edited by Dennis

9 uur geleden zei Marko:

Okay. Het hoge woord er uit.  Top 3 Ali to be cloned Starwars sets?

Das een simpele vraag:

10198 Tantive IV http://brickset.com/sets/10198-1

Verschenen in 2009 (toen ik nog niet fanatiek verzamelde) en alleen verkrijgbaar in LEGO stores (waardoor hij minder wordt aangeboden dan andere sets uit die periode). Heb lang achter deze set aangezeten maar ik weiger de huidige vraagprijzen te betalen (+-€ 250....de originele prijs was € 150)

10123 Cloud City http://brickset.com/sets/10123-1/Cloud-City

Verschenen in de tijd (2003) dat SW pupkes nog geel waren (gelukkig muv Lando). Dit is een van de (misschien wel dé) meest gewilde/epische SW sets. Het is (naast de Carbon freeze set) de enige Cloud City set en bevat 4 figs waarvoor op de handelsmarkt (Bricklink enzo) honderden € ’s wordt gevraagd: de Cloud City versies van Luke, Lando en Leia hebben alleen in deze set gezeten (alleen al daarom wil ik deze) en het is de enige oldskool Boba Fett met armprint.

75148 Encounter on Jakku http://brickset.com/sets/75148-1/Encounter-on-Jakku

Gewoon in de winkel te koop (de set is pas een paar maanden oud) maar ik vind de prijs (€ 70 meen ik) te hoog en om eerlijk te zijn boeien alleen de figs van Unkar Plutt en Teedo me. Deze figs zijn +-€ 15 p/s op Bricklink, dus een Ali versie van de set voor 2 á 3 tientjes zou een mooi alternatief zijn. Vreemd genoeg is dit de enige set van de zomerwave die LEPIN niet heeft gecloond. Wellicht vanwege Plutt en Teedo? (deze figs hebben allebei een uniek hoofd waarvoor een nieuwe mal gemaakt moet worden)

17 minuten geleden zei Marko:

Je zou bijna zeggen..dat het je met name om de figs gaat😂

In het geval van Tantive IV niet; van de 5 figs die daar bij zitten heb ik alleen Capt Antilles niet. Bij Jakku klopt het en bij Cloud City is het 50/50.

geweldig!!!! En het taalgebruik van Ali blijft je reinste humor....Sweat Dreams wat zal'ie stinken

Mij ontgaat overigens wie Bio Exorsist is

oh ja en wie is die jack dan volgens mij ben ik twee karakters nogal door elkaar aan het gooien....

Jij nog wat obscure figuren (klinkt lekker) kunnen vinden bij Ali?

Nu vraag ik je .......ze zijn niet allemaal even mooi maar toch dit is toch wel heel kicke

Edited by Marko

11 uur geleden zei Marko:

Nu vraag ik je .......ze zijn niet allemaal even mooi maar toch dit is toch wel heel kicke

Die pupkes die ik gepost had?

10 uur geleden zei Dennis:

Die pupkes die ik gepost had?

Nee, ik zie nu dat de foto niet is doorgekomen. Ipad en dit forum...no good combo. In ieder geval ik kwam een serie GoT tegen, lego maakt deze denk ik niet, die ik echt erg cool vond. Okay Danaerys zag er niet uit maar de rest, top notch.

52 minuten geleden zei Marko:

Nee, ik zie nu dat de foto niet is doorgekomen. Ipad en dit forum...no good combo. In ieder geval ik kwam een serie GoT tegen, lego maakt deze denk ik niet, die ik echt erg cool vond. Okay Danaerys zag er niet uit maar de rest, top notch.

Ik dacht al zoiets.

Je bedoeld deze denk ik:

6pcs-lot-MOC-White-Walker-font-b-Custom-

LEGO heeft idd geen Game of Thrones, dus dit zijn geen KO's. Ik volg de serie niet maar afgaande op wat ik hoor/lees lijkt het me ook niet iets wat LEGO ooit wél officieel zal uitbrengen.

Op ‎17‎-‎09‎-‎2016 at 18:44 zei BoxerlessBossk:

Qua Marvel/DC hou ik meer van de mindere goden. De Spider-Gwen en Taskmaster die ik zag zijn al in de goede richting. Bel me als Ali minifigs heeft van Wiccan, Hulkling, Gwenpool, X-23, Nico Minoru, of Kamala Khan ;)
(al zal die laatste wel binnenkort gebeuren, LEGO zelf gaat haar ook uitbrengen ^^ )

Nou bij deze kun je voor de zeer exclusieve Marvel figs melden bij Marko-Express........ Captain Thor, Bathulk en Superine   just to name a few

10557166_719399434818910_439490914036722

4 van mijn minifigs zijn binnen. 

Boba (gekke paintjob, helm zeer hoog op het hoofdje)
Royal Guard ( <3 )
Maul (doffe saber hilt, anders toppie)
Malgus (same, deze is top)

Armpjes zijn bij allemaal wat stroef, maar ze zullen toch nooit meer bewegen dus boeiend :P
Also, bij Maul zat een heel zooitje extra bricks die ik niet helemaal begrijp. Een robijn? Waarom o_O
Anyway, niet 100% flawless, maar in tegenstelling tot LEGO z'n geld waard, dus wat wil je nog meer!

8 uur geleden zei BoxerlessBossk:

5 euri ipv minstens 30 voor een Lego set? I stand by my Kees!

Hoewel LEGO de laatste tijd duurder is geworden is het (de sets dan) wel zn geld waard; zeker qua verzamel- en restwaarde.

Maar goed, dit en meer in een upcoming artikel: Lepin vs Lego: the other clone war. (verschijnt nadat de AT-TE binnen is)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now