Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

AliExpress

Recommended Posts

Ik weet niet of ik hier een apart topic van zal maken, maar mijn Chinese vriend Arie, hij schrijft zelf dus Ali, heeft tegenwoordig ook Black Series figuren.  KO uiteraard maar wie niet zo veel heeft met collectors regelementen of simpelweg liever alleen wordt genaaid wanneer z'n broek kapot is,  is het een uitkomst om voor 15 pstuk en paar mooie 15/16 cm figuren neer te zetten. Ze hebben ook de Revoltech figuren. 

Eerder kwam het overigens al ter sprake maar de firma Lenin doet stevig z'n best om de firma lego het leven zuur te maken.  De kwaliteitseisen zullen absoluut onder doen voor die van het origineel, maar goed je betaalt er ook maar een kwart van de Lego prijs voor en de feedback bij de producten is overwegend positief.  Had men tot voor kort meestal wat oudere modellen, momenteel is de (bijna) hele tm 2016 catalogus te krijgen. Sorry als ik diehard lego fans voor het hoofd schop maar mijn euri's kan ik maar eens uitgeven.  Uiteraard ook weer via Chinese Ali.

44 minuten geleden zei Marko:

Ik weet niet of ik hier een apart topic van zal maken, maar mijn Chinese vriend Arie, hij schrijft zelf dus Ali, heeft tegenwoordig ook Black Series figuren.  KO uiteraard maar wie niet zo veel heeft met collectors regelementen of simpelweg liever alleen wordt genaaid wanneer z'n broek kapot is,  is het een uitkomst om voor 15 pstuk en paar mooie 15/16 cm figuren neer te zetten. Ze hebben ook de Revoltech figuren. 

Eerder kwam het overigens al ter sprake maar de firma Lenin doet stevig z'n best om de firma lego het leven zuur te maken.  De kwaliteitseisen zullen absoluut onder doen voor die van het origineel, maar goed je betaalt er ook maar een kwart van de Lego prijs voor en de feedback bij de producten is overwegend positief.  Had men tot voor kort meestal wat oudere modellen, momenteel is de (bijna) hele tm 2016 catalogus te krijgen. Sorry als ik diehard lego fans voor het hoofd schop maar mijn euri's kan ik maar eens uitgeven.  Uiteraard ook weer via Chinese Ali.

ROFLOL inzake het dikgedrukte :D

Overigens is het Lepin, niet Lenin. ;) En nee, je schopt me niet tegen mn hoofd. Ik zag vanochtend dat de escape pod $ 7 (!) bij vriend Ali (niet de van de wegenwacht trouwens) is....in plaats van +-€ 30. Om heel eerlijk te zijn: de kwaliteit is inderdaad minder; je merkt dit bv aan hoe de blokjes klemmen, kwaliteit van het plastic en de print van de minifigs slijt (bij spelen) sneller. Ik ben voor mezelf 2x 'Darkside' gegaan en heb 4 SW minifigs gescoord. Zolang ze niet al spelend afgeragd worden zijn ze gewoon prima.

Overigens is Ali goed bezig: daar waar de Deense Emperor Knudsdorp van LEGO de prijzen van sets omhoog gooit zodra er een nieuw onderdeel gemaakt moet worden doet Ali hier niet moeilijk over. Zo vond Ali het leuk om van de film Big Hero 6 alle figuren in LEGO stijl te maken. Geen kopie, want LEGO zelf heeft deze niet. Hiervoor moesten voor maar liefst 6 (!) figuren nieuwe onderdelen (3x een helm, 2x een hoofd, 1x een hairpiece) worden gemaakt. Raar maar waar: voor een setje van 8 figuren moest ik +-€ 6 á 7 neertellen.....

8pcs-lot-J-K-BIG-HERO-6-Bot-fight-baymax

Firma's als Dargo, Pogo etc komen ook met goede KO's:

Wholesale-50PCS-POGO-Star-wars-Queen-Pad

Dargo-892-60Sets-Building-Blocks-Cartoon

Edited by Dennis

Het wordt pas écht leuk als Ali gewoon zelf pupkes op de markt gaat brengen waar fans al jaren om schreeuwen maar wat door Lego genegeerd wordt.

Darth Nihilus had ik bijvoorbeeld nooit verwacht.....

33dkope.jpg

Edited by Dennis

Wow die had ik nog niet gezien , ik heb wel een mooie revan.

ps ik moet er wel een nachtje over slapen voor die prijs van ......... 1 euro inc verzending. Hier wordt je erg hebberig van.

Edited by Marko

49 minuten geleden zei Marko:

Wow die had ik nog niet gezien , ik heb wel een mooie revan.

ps ik moet er wel een nachtje over slapen voor die prijs van ......... 1 euro inc verzending. Hier wordt je erg hebberig van.

1 euro? Wat dat je van 0,85 dollar INclusief verzenden....(Revan heb ik ook btw. Past deze mooi bij)

1 uur geleden zei Marko:

Ik vermoed dat de rogue lijn wellicht voor de feestdagen bij de Chinees ligt....

Daar durf ik niet op te wedden....met TFA waren ze snel, maar ik meen niet zó snel.

Er valt geen peil op te trekken soms....zo zin er vrij recentelijk pas clones gekomen van figuren die al jaren oud zijn.

Wellicht kunnen we Ali een tip geven: Stranger Things LEGO. En dan 11 (eleven) verschillende sets. Daar heb ik wel een paar E(ur/egg)o voor over.

Edited by Dennis

Het is waarschijnlijk ijdele hoop. Maar de lijn waar de Awing  vs TIE  (Vader) deel van uitmaakt was er wel heel snel....

Oh yeah mijn favoriete figuur....ook bij Uncle ali.

En tevens in sleutelhangervorm

Single-Sale-Star-Wars-Minifigures-PG8004-Shadow-ARF-Trooper-Building-Blocks-Kids-Gift-Toys-For-Children.jpg_640x640.jpg

Edited by Marko

Zelfs de dure Ewok village (€ 259) wordt gecloond door Lepin ($ 119 = +- € 106). Voorbestellen is al mogelijk...

HTB1sg4lNpXXXXcfXVXXq6xXFXXXa.jpg?size=1

Edited by Dennis

Feit is dat de minifigs in de TFA sets van Lepin er niet uitzagen; unieke onderdelen die door Lego voor deze sets gemaakt waren zaten niet in de Lepin sets maar werden door andere parts vervangen. De hairpieces van Finn en Rey bijvoorbeeld.

Voor een van de nieuwste Lepin sets (de AT-TE) heeft men WEL mallen van nieuwe unieke onderdelen gemaakt, wat dus een enorme verbetering is.

Verder valt me op dat ze van de zomer wave veel sets hebben nagemaakt....maar niet de Encounter on Jakku set.

Als ze toch eens die Sandcrawler zouden maken...

.....ondertussen hebben ze ook meerdere modulars uitgebracht,  grote piratenschepen en nu ook deze:

yhzlnpm8.jpg

Edited by Dennis

Vooruit dan, toch maar een zooitje Sith besteld. Maul, Sidious, Revan, Nihilus, Malgus. Plus Boba en een royal guard. Voor die prijs van zes piek mogen er wel een paar van die figuurtjes lelijker zijn dan op het plaatje :P

Revan is een van mijn handjevol clones. De cape vind ik beter dan originele LEGO capes en de print is ook gewoon prima. Het enige waar je het aan merkt dat het geen Lego is zijn de bekende zaken: de gewrichten zijn nét wat losser.

2 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Vooruit dan, toch maar een zooitje Sith besteld. Maul, Sidious, Revan, Nihilus, Malgus. Plus Boba en een royal guard. Voor die prijs van zes piek mogen er wel een paar van die figuurtjes lelijker zijn dan op het plaatje :P

Kylo gedist!?

Kijk nou dan: Herr Knudsdorp heeft een paar dozen Revans gevonden....blijkbaar was een nieuw figuur (dat gratis wordt weggegeven) ontwerpen in tegenstelling tot andere jaren te duur?

296iwzb.jpg

Edited by Dennis

12 minuten geleden zei Marko:

Kylo gedist!?

Zag er vrij lelijk uit op het plaatje. Het zijn sws niet allemaal hoogvliegers. Vooral de Anakins en Obi-Wans zijn verschrikkelijk!

Qua Marvel/DC hou ik meer van de mindere goden. De Spider-Gwen en Taskmaster die ik zag zijn al in de goede richting. Bel me als Ali minifigs heeft van Wiccan, Hulkling, Gwenpool, X-23, Nico Minoru, of Kamala Khan ;)
(al zal die laatste wel binnenkort gebeuren, LEGO zelf gaat haar ook uitbrengen ^^ )

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Zag er vrij lelijk uit op het plaatje. Het zijn sws niet allemaal hoogvliegers. Vooral de Anakins en Obi-Wans zijn verschrikkelijk!

Qua Marvel/DC hou ik meer van de mindere goden. De Spider-Gwen en Taskmaster die ik zag zijn al in de goede richting. Bel me als Ali minifigs heeft van Wiccan, Hulkling, Gwenpool, X-23, Nico Minoru, of Kamala Khan ;)
(al zal die laatste wel binnenkort gebeuren, LEGO zelf gaat haar ook uitbrengen ^^ )

Ik weet het echt niet, ik ben redelijk ingevoerd, maar mijn hoogtijdagen liggen alweer een poos terug, wat ik probeer te zeggn ik zie tig super vette figs die ik niet kan plaatsen...

vwb de Lego'ik post tussen nu en een  week een clubje van anderhalf dozijn 

31 minuten geleden zei Marko:

Ik weet het echt niet, ik ben redelijk ingevoerd, maar mijn hoogtijdagen liggen alweer een poos terug, wat ik probeer te zeggn ik zie tig super vette figs die ik niet kan plaatsen...

vwb de Lego'ik post tussen nu en een  week een clubje van anderhalf dozijn 

Wanneer zijn de jouwe verzonden? Hier duurt het meestal 3 weken.

Ik heb net mijn eerste stappen naar de Dark Side gedaan: mn eerste Lepin-set besteld......ben zeer benieuwd! In het slechtste geval heb ik 3 tientjes verknold en een wijze les geleerd :P (heb 'in-hand' foto's van deze set gezien en de bijbehorende review gelezen....men was behoorlijk lovend en het zag er prima uit. De 'ekte' is € 129, dus tel uit de winst...

LEPIN-740pcs-Star-Wars-Captain-Rex-s-AT-

Ow, en ook nog de nieuwe Darth Vader minifig erbij. Ik heb al diverse real-deal LEGO figuren van Vader...maar deze heeft de nieuwe helm ;)

Mbt die Superhero figs: het doet/zegt me niet altijd veel, maar nondeju wat zitten daar pareltjes tussen zeg! Op de AFOL fora is men ook vaak lovend over die figs en dan met name het feit dat de Chinese vrienden soms specifieke onderdelen voor figs maken die Lego niet maakt (denk aan unieke helmen enzo)

Edited by Dennis

.Good goooood ... let the knockoffs  flow trough you

......only now at the end you understand

Clone Wars stuff.....Dennis...you can't be turned back

7 minuten geleden zei Marko:

.Good goooood ... let the knockoffs  flow trough you

......only now at the end you understand

Clone Wars stuff.....Dennis...you can't be turned back

Clone Wars? Die set is van Rebels (seizoen 2) ;)

qyzj8o.jpg

Oh no, my names Pitt and you ain't taking your way out of this shit. 🙍

Dit is gewoon een Clone Wars relikwie....waar nota bene 3 Clones in wonen.  Of hij nu in Rebels wordt gebruikt om een bestaand ontwerp een beetje uit te melken....maar het is wel een prachtig ding en een mooie voor een First try out

13 uur geleden zei Marko:

Oh no, my names Pitt and you ain't taking your way out of this shit. 🙍

No, no, I just want you to know... I just want you to know how sorry I am that things got so fucked up with me and Lord Knudsdorp. I got into this thing with the best intentions and I think Ali rocks...

Spoiler

Ik ken mn classics Mr. Winfield :P

EDIT: Ali is wederom rap! Binnen Een dikke 12 uur nadat het besteld is is het al verzonden. Daar kan Amazon (hoe goed ik ze ook vind) wat van leren.

Edited by Dennis

5 uur geleden zei Dennis:

No, no, I just want you to know... I just want you to know how sorry I am that things got so fucked up with me and Lord Knudsdorp. I got into this thing with the best intentions and I think Ali rocks...

Inhoud verbergen

Ik ken mn classics Mr. Winfield :P

Whahahaha goed man!! Describe what Mr Knudsdorp looks like!!

In ieder geval, ik kreeg ook de volgende ochtend al de verzendbevestiging! Ben benieuwd!

Toffe FB pagina trouwens waar je me op wees..

Edited by Dennis

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now