Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Rebels s3 speculatie

Recommended Posts

Wat denken we dat er gaat gebeuren in seizoen drie? 

Ten eerste, op Dathomir gaat Kanan's lichaam tijdelijk overgenomen worden door iemand met magick. Misschien is Mother Talzin terug uit de dood, of het gaat om een andere heks. Maar in ieder geval ga ik er hierdoor van uit dat Kanan onder invloed van magick met Ezra zal vechten. Gewoon omdat het tof is... En misschien als voorproefje van een gevecht tussen Kanan en een gevallen Ezra tegen het eind van de serie?

Ten tweede, we gaan veel meer te weten komen over Sabine, en hopelijk zien we haar moeder (mijn theorie over haar identiteit vind je hier). Aangezien zij de Darksaber heeft die ooit van Maul was (en haar moeder volgens mij ook banden met Maul heeft), denk ik dat een ander groot gevecht dat we zullen zien Sabine VS Maul is.

Over Maul gesproken, sinds de character descriptions begin ik toch te denken dat Maul's laatste confrontatie met Palpatine toch dit seizoen plaats gaat vinden. Met Ahsoka hebben we gezien dat Filoni niet bang is om populaire karakters die hij pas heeft teruggebracht weer uit het verhaal te halen. Zullen we Maul's einde zien?
(Een andere mogelijkheid is dat hij Obi-Wan op zal zoeken, maar IMO is zijn haat voor Obi ondertussen wel weggezakt na zijn wraak dmv de moord op Satine)

Edited by BoxerlessBossk

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this