Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Star Wars Celebration 2017 (Orlando FL)

Recommended Posts

Het is nog ver weg (alhoewel 13-16 April '17 komt aardig dichtbij);  STAR WARS CELEBRATION.

Volgend jaar zal het wereldwijde evenement zich voltrekken in de Orange County Convention Cennter in Orlando Florida VS.

Kaarten zijn al geruime te koop voor enkele dagen of alle dagen ($65, per dag m.u.v. de zaterdag $75; alle dagen $150,-). De JEDI Master kaarten waren in no-time uitverkocht.

Via FB communities met div. Britten en Amerikanen komen tips bij mij binnen. Ga er zelf een vakantie rondom heen maken denk ik (ja sparen sparen sparen). Star Wars Celebration Europe in Londen dit jaar was i.e.g. een heel bijzondere gebeurtenis voor mij en een paar Rebel buddies.

Wie is er voornemens om te gaan naar dit geweldige event over een kleine 7,5 maand? Heb je tips? Wie maakt er een vakantie in Florida van? Wie hoop je te zien?

SWC-Orlando.jpg

Vandaag kaarten gekocht voor Star Wars Celebration Orlando 2017!  Zoals een van onze 4 rebellen net zoals Poe Dameron ooit zei "We're really doing this"

Het wordt een vakantie beginnende op 1 april in Washington D.C. afdalende via de Smoky Mountains (Virginia/Tennessee) naar Atlanta (GA) naar Savannah.

En dan van waarschijnlijk van 12 t/m 17 april Orlando Fl. in een resort 20 min rijden van Orange County Convention Center.  

Uiteraard geen goedkope trip maar manageable als je met z'n vieren zoveel mogelijk deelt. Wij hebben de badges voor allevier de dagen gekocht. The Force is Strong!

SWCelebration2017Tickets1.png?resize=200

Wauw! Ik ben echt jaloers, voor mij gaat dat ook echt niet lukken.  Zal dan echt een paar honderd euro per maand weg moeten kunnen zetten. En dat gaat niet. 

Wel heb ik gister met mijn rebel buddy zitten rekenen voor SWC 2019. Das nog 30 maanden,  50 euro per maand in de pot, (1500) want......

Das het jaar van Episode 9 en weer in California. Een celebration in de vs moet eens gedaan worden en ik focus me dan op die editie. 

Prijs hangt ook af van het hoe en wanneer. Heb met mijn partner een vakantie van 3 weken gepland staan in disney florida en ben 3500 euries kwijt per persoon. Dit is wel inclusief voor iedere dag een gratis dinner, een gratis lunch en 2 snackbonnen. Prijs is inclusief de vlucht.

Op 23-10-2016 at 09:32 zei Marko:

Wauw! Ik ben echt jaloers, voor mij gaat dat ook echt niet lukken.  Zal dan echt een paar honderd euro per maand weg moeten kunnen zetten. En dat gaat niet. 

Wel heb ik gister met mijn rebel buddy zitten rekenen voor SWC 2019. Das nog 30 maanden,  50 euro per maand in de pot, (1500) want......

Das het jaar van Episode 9 en weer in California. Een celebration in de vs moet eens gedaan worden en ik focus me dan op die editie. 

should be really nice you rebelscum !

Onze planning om een Amerika reis om Star Wars Celebration heen te bouwen gaat onverminderd door; vertrek met KLM rechtstreeks vanuit Schiphol naar Dulles Airport (Washington 1 april; geen April fool's dit keer)

Autorit via o.a. de Smoky Mountains National Park/Blue Ridge Mountains (eerst op bezoek bij ome Donald in het Witte Huis en daarna richting de staten Virginia-Tennessee) naar Georgia (Atlanta & Savannah) en de laatste 5 dagen in Orlando Florida naar o.a. de conventie!

m_gsm_l.gif

blue-ridge-pkwy.gif

081910_o_lando_t_shirt_t.jpg

Dan 18 april 's avonds laat terugvliegen van Miami (FL) rechtstreeks naar A'dam. 

Voor de 2 vluchten betalen we 690,- euro p.p. 

Edited by the Prosheshy

was ik maar waar wat minder knap  en wat rijker. ..

Wij gaan volgend jaar april om half negen de deur uit.  Nemen dan de A20 richting Breda om uit te komen in de center Parks het Meerdal waar we zullen verblijven in een premium cottage voor 5 personen . Daar gaan we pannekoeken eten en zwemmen in het subtropisch zwemparadijs. Als de kinderen slapen en de echtelijke plicht is vervuld laat vader zich daarna stiekem vol lopen in de market dome.

Dit kost €476,- ex bijkomende kosten. 

Edited by Marko
  • Upvote 3

53 minuten geleden zei Marko:

was ik maar waar wat minder knap  en wat rijker. ..

Wij gaan volgend jaar april om half negen de deur uit.  Nemen dan de A20 richting Breda om uit te komen in de center Parks het Meerdal waar we zullen verblijven in een premium cottage voor 5 personen . Daar gaan we pannekoeken eten en zwemmen in het subtropisch zwemparadijs. Als de kinderen slapen en de echtelijke plicht is vervuld laat vader zich daarna stiekem vol lopen in de market dome.

Dit kost €476,- ex bijkomende kosten.

In de pakweg 2 decennia dat ik fora afstruin heb ik nooit een post zo goud als deze gezien.

Respect. En dank dat ik dit mag meemaken.

Vannacht is in Epcot Center van Disneyworld in Orlando FL Spaceworld Earth in een groot bombarie omgetoverd tot een levengrote Death Star.

Aanwezig was o.a. de ontwerper van de Death Star; dr. Galen Erso beter bekend als Mads Mikkelsen; ik hoop dat deze er in april ook nog staat!

Nog maar een dikke vier maanden wachten en dan vindt Star Wars Celebration in Orlando Fl weer plaats!

Inmiddels zijn nieuwe artwork badges vrijgegeven en wow........

2z6dz05.jpg

iqzdrb.jpg

Warwick Davis, David Collins en Amy Radcliffe zijn als eersten hosts weer van de partij; net zoals dit jaar in Londen! En de 4 daagse passen zijn inmiddels uitverkocht. 

x4hslx.jpg

_Warwick-Davis-thumb.jpg?v=1482343101_David-Collins-thumb.jpg?v=1482343073_Amy-Ratcliffe-thumb.jpg?v=1482343047

Ik vond dat filmpje van Warwick van SWCE begin dit jaar zo leuk:

Edited by the Prosheshy

Zeker, tnx. Derde week van okt tickets besteld via ReedPOP. De Jedi VIP passen waren de eerste dag allemaal al uitverkocht.

Veel frustratie onder de Engelse en Amerikaanse fans wat een run er op die dingen zit zeg.

Niet dat die nu een optie voor ons waren; wat een absurd hoge prijzen (700 USD :(:( ).

Inmiddels hebben we een vacation home op 2 km afstand van the Orange County Convention Center voor 6 dgn voor 45 euro p.p.p.n.

33513571.jpg

Edited by the Prosheshy

Inmiddels is Lucasfilm VP & Creative Director Doug Chiang toegevoegd aan de gastenlijst. Daarnaast ga ik ervan uit dat Lucasfilm i.s.m. ReedPOP

een bijzondere tribute aan Carrie Fisher gaat organiseren tijdens SWCO. 

fto3de.jpg

28vrkzn.png

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

You and me both... Volgend jaar weer in Europa graag, dan heb ik iets meer dan een sneeuwballenkans in de hel :P

Het is jammer dat er geen onofficiele SW evenementen meer zijn. Zo was er in het verleden JediCon (voor het laatst in 2014) in Düsseldorf, had je de EchoBaseCons in Nederland en was er in België ook zoiets meen ik. (Engeland heeft deze nog wel: in 't verleden Empire Day en tegenwoordig SW Fan Fun Day in t stadion van Burnley.)

The good 'ol days waarbij een krabbel 15 gulden kostte en met een acteur op de foto gratis was.

19 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Star Wars Interviews Con 2018?

Sign me up!

57 minuten geleden zei Dennis:

Het is jammer dat er geen onofficiele SW evenementen meer zijn. Zo was er in het verleden JediCon (voor het laatst in 2014) in Düsseldorf, had je de EchoBaseCons in Nederland en was er in België ook zoiets meen ik. (Engeland heeft deze nog wel: in 't verleden Empire Day en tegenwoordig SW Fan Fun Day in t stadion van Burnley.)

The good 'ol days waarbij een krabbel 15 gulden kostte en met een acteur op de foto gratis was.

Yes, ik herinner me nog dat ik in Berkel Enschot, voor een entreeprijs van een paar euro, een behoorlijke tijd door heb gebracht met Ray Park, Daniel Logan en meer. Kleinschalig, maar wel leuk.

25 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Star Wars Interviews Con 2018?

Consider it done!

Bij deze het programma:

-Signeer- en fotosessie met de admin van SWI (á € 25 per sig/foto)

-Q&A (met de admin) (goldpass-houders zitten eerste rij)

-Gastspreker: WvW - "Waarom Bossk ook geen Boxer als hond heeft"

-Leip van Lepin: avondvullend (!) relaas waarin duidelijk wordt gemaakt dat Lego beter is. (incl gratis sixpack RedBull)

-KICK! Eindhovense Star Wars fans: echt de gexte?

Er gaan op de div. forum's aardig wat discussies dat er een speciale "membrance" pin of patch gemaakt zou moeten worden voor SWCO ter gedachtenis aan de Princess. 

Deze zou dan mijn voorkeur hebben mede omdat Kenny Baker vorig jaar ook is overleden en hij ook in onze gedachten hoort te zijn

tagg40.png

• Upvote 1

Vandaag mail van Star Wars Celebration; Disney World organiseert op 14 december in de Disney Studios: Galactic Nights.

Voor $129,- mag je vanaf 17.00 de Disney Studios in en is er een special event vanaf 19.00 tot 0.00; een avond met alles Star Wars in het park (incl. Rogue One acteurs, rode loper, interviews, the Star Wars show live etc. 

Alhoewel me dit prachtig lijkt en met al die fans daar deel van uit te maken schrik ik wel van de prijs; dat is boven op de 4 daagse toegangspas van $150,- voor SWC weer $129,-. Dus dat wordt em niet.

https://disneyworld.disney.go.com/events-tours/hollywood-studios/star-wars-galactic-nights/#/drawer=drawerStarWarsGalacticSpectacular

Inside the Saga - Celebrity Chat

After a brief pre-show warm-up featuring the hosts of the Star Wars Show, hear from a Star Wars feature film cast member.

As your host asks question after riveting question, their stories will be yours—including what it was like to perform before an audience of millions!

Inside the Saga - Behind the Magic

Following a pre-show with the hosts of the Star Wars Show, learn what it takes to make some of cinema’s most beloved moments, as experienced by one of the Saga’s behind-the-scenes wizards. Their adventures will be yours as this special crew member explains all that goes into bringing the world—and worlds—of Star Wars to life

Attractions Available All Night Long

Explore a cinematic assortment of theme park adventures, inspired by some of your favorite films—only at Disney's Hollywood Studios.

Attractions available throughout the event include:

In addition, be on the lookout for Star Wars Character encounters taking place in-and-around Star Tours – The Adventures Continue throughout the night!

star-wars-galactic-nights-18.jpg?0310201

star-wars-galactic-nights-24.jpg?2211201

star-wars-galactic-nights-04.jpg?0310201

Come face-to-face with popular figures from the Star WarsSaga… and some you may be seeing for the very first time.

From famous heroes to infamous villains—and perhaps even an iconic droid or 2—keep your eyes peeled for many of your favorites. You may even spot an all-new Character never before seen in the Disney theme parks!

Some of the Character opportunities you can expect to experience include:

Stormtroopers on Patrol 
As you board your shuttle at Star Tours – The Adventures Continue, get ready to come face-to-face with Imperial Stormtroopers patrolling the embarkation ramps in pursuit of a Rebel spy.

Ewok Encounter 
While you adventure through the forest of Endor en route to your flight with Star Tours – The Adventures Continue, prepare for a curious encounter with a few furry village inhabitants.

Imperial March 
Clear the way for Darth Vader as the feared-and-revered Sith Lord leads a battalion of Stormtroopers down Hollywood Boulevard during a dramatic Imperial March to the event stage.

March of the First Order 
Clear the way for Captain Phasma as this ruthless commander leads her squad of Stormtroopers up Hollywood Boulevard in a daunting demonstration of the First Order’s obedience and strength.

Characters at Star Wars Launch Bay 
Visit the Cantina at this 
popular Disney’s Hollywood Studios destination for a chance to interact with the most notorious bounty hunter in the galaxy, Boba Fett—and possibly even Darth Vader himself!

star-wars-galactic-nights-15.jpg?0310201

Edited by the Prosheshy

Nog zo'n 2 maanden tot Star Wars Celebration Orlando.

Het pin trading programma is er ook weer; de eerste pins zijn de Road to Celebration pins van R2-D2 & C3PO met een t-shirt.

http://www.starwarscelebration.com/Events/Events-R-Z/Road-to-Celebration/

star-wars-celebration-pin-trading-logo.p

Tevens gaat er nieuws rond dat de eerste trailer van the Last Jedi zijn premiere vindt tijdens SWCO.

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/53609

De Rogue One Celebration Reel werd vorig jaar ook in Londen tijdens Star Wars Celebration Europe getoond; toen was er echter al een teaser eerder van de film online gezet. De sensatie in en buiten de panel zaal was adembenemend. 

Presentation_Celebration_Rogue_One_Reel_image hosting over 5mb

Edited by the Prosheshy

7 uur geleden zei the Prosheshy:

Tevens gaat er nieuws rond dat de eerste trailer van the Last Jedi zijn premiere vindt tijdens SWCO.

Er zijn bronnen die claimen dat deze vorige week in Neurenberg al vertoond is....met beelden van Rey, Leia, Ren en een alien genaamd Bleek.

@Ramon en @BoxerlessBossk weten dit ook :P 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now