Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Star Wars Celebration 2017 (Orlando FL)

Recommended Posts

1 uur geleden zei the Prosheshy:

Hoe bijzonder was het om van Mark te horen wanneer hij aangeeft dat Carrie blijft bestaan zoalng wij allen leven.

Hamill heeft Star Trek II: The Wrath of Khan dus gezien:

En inmiddels ook weer goed teruggekomen in good old NL. Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend:

1568oc3.png

Ik vond deze wel erg leuk gemaakt door een fan op SWCO:

sxzxx5.jpg

De VR Experince van de L.E. Nissan Rogue (hier heet de auto de X-trail). Door ons battle tested:

2mziijd.jpg

30vmb9v.jpg

5x8ub6.jpg

Via handige lightspeed passes (snelle toegang tot de store waar je anders minimaal 2 uur voor in de rijstaat in de Star Wars Celebration Store de "commemorative" gids aangeschaft:

219o3tz.jpg

Op defoto met 2 jawa;s en de Wampa:

xaxqhv.jpg

In wachtrij staan voor de handtekening sessie met Felicity Jones doet je soms op een erg leuke manier in gesprek geraken met fans die erg veel moeite doen voor een prachtige cosplay:

34yzgqc.jpg

Op SWCO heb ik tevens de Schotse acteur Denis Lawson mogen ontmoeten (hij is de oom van Ewan McGregor). 

Waarom ik voor zijn handtekening heb gekozen is omdat hij eigenlijk nooit naar Con's en SWC gaat; reden te meer om hem eens te ontmoeten.

Zijn rol van Wedge Antilles heb ik altijd geweldig gevonden. Zelf geeft hij niet zo heel veel om SW. We hebben eigenlijk meer over Nederland gesproken en dat zijn vroegere vriendin/vrouw in NL woonde en hij ooit 6 maanden in A'dam heeft gewoond. Een erg leuk gesprek met "Red two aka Rogue Three" uit ANH/TESB/ROTJ.  

15s3rwk.jpg

Mijn buddy Jasper heeft Billy Dee Williams mogen ontmoeten:

9tn9ue.jpg

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now