Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

thrawn re-release

Recommended Posts

Ik las dat de aangekondigde Thrawn boeken een re-release betreffen van de Zahn Heir to the Empire trilogy.

Verwarrend hoor, zeker nu bekend is dat Thrawn in Rebels zal verschijnen.. Maar sowieso, zal er op zo'n verhaal dan niet een dikke LEGENDS stempel moeten komen om jonge fans niet in verwarring te brengen?

@Marko Onderstaand boek (dat nog moet verschijnen) is volledig nieuw en zeker geen re-release. (of bedoel je wat anders?)

Otp-3PdHCMdv9vc6BydOjYIZYD83UUqZCYNWDro0

Edited by Dennis

Thrawn, het boek dat Dennis post, is nieuw en komt in april uit.

Later dit jaar komt eerst de Heir trilogie opnieuw uit met nieuwe kaften (en idd dikke LEGENDS letters). Dit om het karakter bekender te maken bij het grote publiek voordat hij canon wordt.

Maar ik denk dat dit best avérechts zou kunnen werken, omdat je niet de enige zal zijn die ervan in de war raakt...

Ik kan trouwens iedereen naast de (Legends) Thrawn trilogie ook de STRIP hiervan aanbevelen. Elk boek van dit drieluik heeft een eigen strip (en elke is door een andere tekenaar gemaakt) waarvan met name de eerste fantastisch is.

2 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Thrawn, het boek dat Dennis post, is nieuw en komt in april uit.

Later dit jaar komt eerst de Heir trilogie opnieuw uit met nieuwe kaften (en idd dikke LEGENDS letters). Dit om het karakter bekender te maken bij het grote publiek voordat hij canon wordt.

Maar ik denk dat dit best avérechts zou kunnen werken, omdat je niet de enige zal zijn die ervan in de war raakt...

Tot nog toe is men zo zorgvuldig met de nieuwe canon geweest, dat ik hier ècht- niets- van snap. Er wordt een karakter als Legend geherintroduceerd, vervolgens verschijnt dit karakter in Rebels, dus Canon en.....in april verschijnt een nieuw boek Canon//Legend? Is het mischien x- jaar geleden dat Heir verscheen?

2 uur geleden zei Dennis:

Ik kan trouwens iedereen naast de (Legends) Thrawn trilogie ook de STRIP hiervan aanbevelen. Elk boek van dit drieluik heeft een eigen strip (en elke is door een andere tekenaar gemaakt) waarvan met name de eerste fantastisch is.

Die heb ik ook digitaal staan. Goeie tip! Ga hem meteen weer eens op de ipad zetten. Overigens heb ik ook de gebundelde paperback in het nederlands.....Erfgenamen van het Rijk, met Luke op de voorkant.

10 uur geleden zei Marko:

Tot nog toe is men zo zorgvuldig met de nieuwe canon geweest, dat ik hier ècht- niets- van snap. Er wordt een karakter als Legend geherintroduceerd, vervolgens verschijnt dit karakter in Rebels, dus Canon en.....in april verschijnt een nieuw boek Canon//Legend? Is het mischien x- jaar geleden dat Heir verscheen?

25 ja, maar het lijkt puur te zijn gedaan om in te haken op zijn verschijning in canon.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this