Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

DeGrijzeDuif

Rogue One merchandise

Recommended Posts

2 uur geleden zei Dennis:

Shirts? Of vaatdoeken?

2 in 1.... al droogt natuurlijk geen vaat zo droog als dat je dat met binnenste buiten gedragen Ijsberg shirts.

40 minuten geleden zei the Prosheshy:

Merchoid heeft prachtige t-shirts van Rogue One; is allemaal officiele merchandise: http://www.merchoid.com/star-wars-rogue-one-t-shirts-and-merchandise/

Primark, tja, moeten SW T-shirts perse in Bangladesh gemaakt worden?

Ik ben hier niet om Pm te verdedigen, enige dat ik er af en toe haal is tshirts, maar je denkt toch niet dat zij geen officiële gelicenseerde spullen verkopen? En verder ben ik benieuwd of Merchoid ook zo'n uitgebreide uitleg geeft over waar hun spul vandaan komt....https://m.primark.com/nl/onze-ethiek

Maar als iemand graag z'n spullen overzees besteld... no problem. Het was gewoon een heads-up voor eventuele geïnteresseerden. 

15 minuten geleden zei Marko:

2 in 1.... al droogt natuurlijk geen vaat zo droog als dat je dat met binnenste buiten gedragen Ijsberg shirts.

Stoon Ijsland werkt het allerbeste.

Overigens zijn er meer high end merken die SW hebben ontdekt: http://www.2f1l.nl/nl/droids.html

(geen verkeerd shirt overigens...niet zo druk/opvallend en classier)

Edited by Dennis

Onze 4 "Rogue One Rebels The Netherlands" polo's met basis opdruk "Go Rogue" zijn bewust van een high end merk; Jack & Jones original Star Wars,  zodat ze even mee kunnen na div. conventies. gatherings (e.g. Star Wars Celebration VS & EU, Comic con, Rogue One screening). Want Rebellen moeten nu eenmaal overal across the galaxy inzetbaar zijn LOL.

Rogue One Rebels-polos-small.jpg

Edited by the Prosheshy

Inmiddels duikt er via sociale media allemaal mooi spul op. Mooi bigfigs van jakks pacific. Death trooper en K2SO zien er zo mooi uit,   Who needs Sideshow hahaha. Ik zag ook een Hotwheels partisan Xwing voorbij komen.  Van Saw Gerrera's club dus. In zwart wit uitgevoerd. 

Vraag me 2 dingen af

1) Wat komt er in NL allemaal op non-toy gebied. Vorig jaar bv deze lunchbox gehaald:

$_35.JPG

Excuus was dat ik hem als opbergdoos voor LEGO ging gebruiken....uhu.

2) Wat ligt er in  2017, maanden na de release, in de plaatselijke Action, Kruidvat en TK Maxx?

Ik denk iets minder als twee keer de helft (*evil laugh*)

Maar serieus ik vermoed dat de shit storm wel wat minder zal zijn als bij TFA.

Vandaag een bezoekje gebracht aan de Toys XL in Hengelo en waarachtig; diverse Rogue One items (veel LEGO)  en zelfs een Y-wing van Rebels en een TIE-striker beiden van Hasbro. Keep em coming!

Zie de foto's: 

Habro-Toys XL-Hengelo.jpg

LEGO-Rogue-One-Toys XL.jpg

Edited by the Prosheshy

Voor alle echte Darth VADERS ( je weet wel  die gasten die met jaloezie kijken naar hoe collega fans geld over de balk smijten aan toffe shit, maar zelf denken dat er nog drie winterjassen gekocht moeten worden en die met kinderen in de speelgoedwinkel bij de star wars kast "kijk dat eens vind je dat niet leuk" zeggen met de vingers gekruist, juist die)

Bij de CenA (toch voordeliger) is alweer wat rogue one merch binnen voor padawans, ziet er best leuk uit ook! Zie de webshop

Zie dat ze nu opeens een TIE shirt hebben...vorig jaar heb ik de Falcon en X-Wing versie daar gehaald; toen was deze (die duidelijk van TFA is) er niet.

Snel maar eens gaan kijken; draag deze shirts altijd als ik een overhemd aan heb. Undercover fan zeg maar.

184183_1.jpg

Edited by Dennis

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now