Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

DeGrijzeDuif

Rogue One merchandise

Recommended Posts

31 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

https://www.starwarsawakens.nl/toyscollectibles/nieuwe-rogue-one-toys/

Misschien moeten we er maar gewoonte van maken om artikelen ook op het forum te posten :P

Zou absoluut zinvol zijn. Ik hou meer van fora dan van site.... ;-)

Qua kopen ontkom ik er niet aan/wil ik er niet aan ontkomen met een kind van 5 tegen die tijd... 

PS ik had dit onderwerp vooral geopend omdat er via deze link ook andere afbeeldingen te zien zijn, en omdat er nog wel meer zal volgen. Dan blijft het mooi centraal op 1 plek.

Edited by DeGrijzeDuif

12 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Ach, ga dit allemaal toch niet kopen... Maar tof om een naam voor Moroff te hebben.

Ik ben vooral blij dat Poe Dameron onverhoopt in R1 zit :P

22 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Misschien moeten we er maar gewoonte van maken om artikelen ook op het forum te posten :P

Ik ben een man van mijn woord! https://www.starwarsawakens.nl/toyscollectibles/rogue-one-figuren-gelekt/

Weer een vrij lelijk figuur (Sabine), en eentje die ik volgens mij al precies in die vorm heb (Kylo). Maar goed, weer wat over de film geleerd, Jyn's vermomming is waarschijnlijk een Imperial Ground Crew.

Edited by BoxerlessBossk

Die normale Jyn vind ik erg vet hoor! 

En Sabine... het is duidelijk dat het een figuur naar een tekenfilm is... Kanan idem.

Waar komen de afbeeldingen eigenlijk vandaan? Ik wil ze graag opslaan...

De link deed het bij mij niet, maar ik heb ze. ☺

Even terug komende op je favoriete figuur Sabine... 😉 Ik lees dat het een graffiti spuiter is. Het toeval wil dat ik dat ook ben. Momenteel wacht ik op een operatie, na een gebroken hand, en als ik mijn eerst hobby muur ga painten snappen jullie vast wel wat het thema gaat worden... ik vond het in ieder geval een leuke overeenkomst en dit zorgt ervoor dat ik dit figuur MOET hebben. 😊

Via de volgende link ook de achterkanten van de verpakkingen.

http://www.jeditemplearchives.com/content/modules.php?name=News&file=article&sid=18438/#details

51 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Nooit Star Wars Rebels gekeken dan? Daar komt Sabine vandaan. Toffe tv-serie :)

Wel eens voorbij zien komen maar nooit aandachtig gekeken. Laatst 1 deel met mn zoontje... zelfde geldt voor Clone wars. Vandaar dat ik deze ook in het NL gesproken zoek... vloeken in de kerk, I know... Maar de dvds zijn prijzig... van Rebels heb ik 3 afleveringen NL. Ooit bemachtig ik dit nog wel compleet...

Maar Sabine is zometeen na school, ergens voor het eten, wel een stimulans om Rebels te pushen... Hahaha

Edited by DeGrijzeDuif

In ieder geval naar aanleiding van een van bovenstaande berichten heb ik wel weer een nieuwe favoriete badguys "als je ooit een cosplay zou doen" outfit.

De Imperial Ground Crew.

Overigens zag ik gisteren een geheel zwarte biker scout rond lopen .....kwijl!!! (ik hoop met mn hele hart dat het woordje scout in deze zin nooit weg gaat vallen)

1 uur geleden zei Marko:

Overigens zag ik gisteren een geheel zwarte biker scout rond lopen .....kwijl!!! (ik hoop met mn hele hart dat het woordje scout in deze zin nooit weg gaat vallen)

Zal ik mn moderator powers gebruiken? Muhahaha....

Edited by Dennis
  • Upvote 1

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Die hoort bij de Dutch Garrison. Gek, want ik kan me nergens voor de geest halen waar zwarte biker scouts voorbij komen in Jedi, dus waar komen ze dan vandaan?

Raar dus, want volgens de presentatie moet alles screen accurate zijn....(zal wel uit de EU zijn)

8 uur geleden zei DeGrijzeDuif:

LEGO is er snel bij! ;)

(deze foto's heb ik maanden geleden al op dit forum en de site gezet; ze zijn namelijk uitgelekt. Op verzoek van LEGO hebben we ze toen moeten verwijderen....terwijl elke LEGO fan ze inmiddels al opgeslagen op zijn/haar PC had staan. :D )

Lieve SWA broeders....en een enkele zus,

Ik heb me nog eens even door wat oudere posts heen geploeterde.  Vorig jaar lagen er zo midden oktober diverse alleraardigste TFA shirts bij de Primark. 

Dus alvorens je zo eind september je zure centen over de boeg smijt is het zeker interessant om nog heel even geduldig te zijn. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now