Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
the Prosheshy

To see things before they happen!

Recommended Posts

Inmiddels een maand in mijn bezit; een SUV genaamd de Nissan Qashqai; maar in de VS onder de naam Rogue.

En wie is een van de hoofdsponsoren van Rogue One in de VS? Jazeker; Nissan.

To see things before they happen noemen we dat! LOL

http://www.autoblog.com/2016/08/22/nissan-rogue-one-star-wars-movie/

http://nissannews.com/en-US/nissan/usa/releases/lucasfilm-joins-forces-with-five-major-brands-to-launch-sweeping-promotional-campaign-in-support-of-rogue-one-a-star-wars-story?la=1

Edited by the Prosheshy

Toch leuk dat ik een positieve reactie heb gekregen van Nissan North America n.a.v. de E-mail aan hen over hun huidige samenwerking met Lucasfilm m.b.t. Rogue One:

Thank you for contacting Nissan North America and sharing your positive feedback. This correspondence is in receipt of your email to Senior Manager, ..., who requested I respond on her behalf. 

We are extremely grateful for the comments you have made about our partnership with Lucasfilm, and we are happy to hear that your Nissan Qashqai has been economical to own and satisfying to drive. It is always a pleasure to hear from our customers who have taken the time to provide us with favorable comments about their vehicles. 

Nissan’s passion is creating vehicles that are innovative and we are also excited about this new journey with Lucasfilm.  

We appreciate your business and are committed to maintaining the highest standards in our vehicles and customer satisfaction. Thank you for contacting Nissan and we wish you many additional carefree miles with your Nissan Qashqai.

Sincerely, 

Nissan 

-------------------------------------------------------------------------

Dear ............, 

Some 2 months ago I picked up my new Nissan Qashqai at our local Nissan dealer in  the Netherlands.

The first big trip I made with it was to the United Kingdom visiting the global event Star Wars Celebration Europe in London.

We had to cross the English Channel from France using the EuroTunnel. Having 4 special Rogue One Rebel outfits

you must realize how delighted I was when I found out the other day that Nissan USA is teaming up with Lucasfilm

to promote the Nissan Rogue and the upcoming Rogue One Movie.

As huge Star Wars fans the Nissan SUV proved to be the best Rebel Transport money can buy!

Keep up the good work!

SWCE-impression-RR-NL-small.jpg

In mijn baardloze jaren gebruikte ik altijd Gillette....en wat staat er nu op de verpakkingen hiervan? Ook een geval : To see things...etc" :P

242uesn.jpg

Edited by Dennis

En de Nissan Rogue One Limited Edition komt eraan in de VS! Dus mocht je vrouw niks om Star Wars geven dan brengt Nissan US de Rogue zo voor je in de showroom dat de Rogue One Star Wars limited edition badges erop zitten of ze het nu leuk vindt of niet!

Op de Los Angeles Autoshow in november zal de Nissan Rogue One Star Wars LE zijn debut maken!

http://autovisie.nl/2016/10/nieuws/nissan-rogue-star-wars/

http://www.autoblog.com/2016/09/30/nissan-rogue-rogue-one-star-wars-limited-edition/

Ben benieuwd hoeveel men op eBay gaat vragen voor de limited edition 1 op 1 replica "Death Trooper" helmen die je krijgt als je de Nissan Rogue koopt in de VS

http://nissannews.com/en-US/nissan/usa/channels/us-united-states-nissan/releases/nissan-s-ad-for-the-new-rogue-takes-on-the-galaxy-in-support-of-upcoming-rogue-one-a-star-wars-story

helmet-150px-embed.jpg 

f9c7251c-19c5-4639-85d8-64c974deecbb-768

Edited by the Prosheshy

General Mills heeft helaas geen producten in NL. Vorig jaar zaten er diverse droids in hun dozen ontbijtgranen. Had deze graag allemaal aangeschaft maar helaas: niet in NL te koop.

In de VS heeft Nissan inmiddels een mooie prijzenactie; als je meedoet (je moet een Amerikaans staatsburger zijn) kun je naar een speciale screening van Rogue One in het legendarische El Capitan theater in Los Angeles.

Er worden slechts 5000 exemplaren van de Nissan Rogue Limited Edition gemaakt.

http://www.nissanusa.com/crossovers/rogue/2017-rogue-one-star-wars-limited-edition/?dcp=eml.rge.VLP.top_star_wars_limited_edition_text_enews_nov_go_1117_Int

En je krijg ook een 1 op 1 Death trooper helm bij je aanschaf:

2017-nissan-rogue-one-star-wars-limited-nissan-star-wars-rogue-one-death-trooper

2017-nissan-rogue-one-star-wars-edition-

En hierbij de presentatie op Autoshow in Los Angeles van Nissan USA van de Rogue Limited Edition Star Wars Rogue One

Edited by the Prosheshy

2 uur geleden zei the Prosheshy:

Als ik alle reclame optel rondom Rogue One en de sponsoren moet ik helaas concluderen dat men in de VS ver vooruit loopt i.t.t. Nederland

Dat is op Star Wars gebied toch altijd al zo geweest? Het leeft daar gewoon veel meer. In NL heeft SciFi en Fantasy nooit hoog gescoord; hier scoren huispakken van iemand uit Broekhoven en andere onzin gewoon veel beter. Wat dat betreft hebben de Amerikanen meer smaak dan wij ;)

Vorig jaar was het al niet veel maar had je nog de Subway (SW tassen in het kids menu en bekers voor de volwassenen) en iets later kwam Kelloggs met SW verpakkingen (helaas zonder speeltjes in de box).

Nu is er.......niets. Bij de McDonalds hoeven we geen SW Happy Meal te verwachten (Disney verbind al een tijdje haar naam niet meer aan fastfood producten), General Mills is in NL niet actief en dat van Nissan is absoluut hartstikke leuk maar de gemiddelde fan gaat niet even een nieuwe auto aanschaffen omdat er een Star Wars mat in ligt.

Kinderen in NL 'omarmen' SW ook minder dan vroeger heb ik het idee (please: correct me if I'm wrong!). Speelgoedzaken hebben weinig...en als ik op het schoolplein (basisschool) van mn oudste kijk dan zie ik zelden kids met iets van SW aan en in de klas gaat het meer over Pokémon, de Turtles enzo......in plaats van Rebels.

En mocht de heren onder ons nu toch de komende periode verlegen zitten om een goed scheermes met mesjes en een flacon gel dan ligt bij het Kruidvat voor 11,99  (scheelt toch weer 2,10 met onze westerburen):

2qxz6vc.jpg

Edited by the Prosheshy

12 minuten geleden zei the Prosheshy:

En mocht de heren onder ons nu toch de komende periode verlegen zitten om een goed scheermes met mesjes en een flacon gel dan ligt bij het Kruidvat voor 11,99  (scheelt toch weer 2,10 met onze westerburen):

Is er (buiten de doos) ook een SW tintje aan het scheermes enzo gegeven? Of zijn het normale spullen die in een SW doos zitten?

(ook al heb ik een baard..en heb ik me in de afgelopen 7 jaar slechts 2 keer helemaal geschoren....ben ik toch benieuwd) :P

Hi Dennis,

Geen SW tintje volgens mij. Enkel de doos is Rogue One voor en achter bedrukt. Ik had toevallig shampoo, tandpasta en een scheermes nodig en zag deze staan op een kopstelling dus heb em maar meegenomen. Of zie jij iets speciaals aan dit scheermes (ik ben geen Gilette kenner)?

246lxs5.jpg

Edited by the Prosheshy

Gilette heeft nu ook een Death Trooper scheerset. De Elite scheermesjes van het bedrijf! Director Krennic zweert erbij.

qx5kyb.jpg

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this