Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

DeGrijzeDuif

Welke 6 inch lijn is dit?

Recommended Posts

2016-08-14 14.58.45.jpg

Deze heb ik bij de Action gekocht voor 5,- Euro p st. Maar ik heb geen idee welke lijn dit betreft. Als ik op 6 inch Google zie ik alleen de Black series, maar die is het niet.

Iemand een idee?

Ze hebben ook Star Wars Mashers voor 7,-

Een opblaasbare bokszak voor iets van 3,-

2 puzzels met chocolade snoepjes voor 1,50 of zo, en te vinden bij de snoeprij. ;-) de puzzle zit op de bovenkant vd doos. Volgens mij R2-D2 en Kylo Ren.

Ook nog andere zakjes met chocolade, maar zonder puzzle. 

En nog een stickervel voor iets van 70 cent.

Mogelijk de moeite voor je waard. ;-)

Ik ben ook erg benieuwt wat voor serie dit is.  Al even geprobeerd via de Hasbro site maar zonder succes. Toevallig ook de heromashers voor JR ingekocht en toen deze  bovenstaande figuren gezien. 

Lol

We hebben nu 8 mashers bij de Action weten te scoren: Bossk, Greedo, Kanan, Inquisitor, Anikin Skywalker en zojuist gekocht: Darth Vader, Stormtrooper en Chewbacca. 

Toch een leuke set!

Daarnaast nog wat klein grut gekocht. Een reep chacolade, biscuit van rebels, sokken voor kinderen, een boxershort voor mezelf, een etui en wasco. Oh ja en wat suprise eieren. Al met al behoorlijk veel Star wars spul bijde Action. :-)

Ik zal straks ff een foto te maken.

PS die puzzels op de deksel van de chocolade zijn van R2-D2 en een Stormtrooper.  NIET van Kylo Ren wat ik gisteren zei. 

En in de zak met Star wars chocolade zitten een paar stickers bij. For the record...

Op 16-8-2016 at 00:21 zei DeGrijzeDuif:

Een opblaasbare bokszak voor iets van 3,-

En nog een stickervel voor iets van 70 cent.

Die bokszak......tja. Ik heb hem zien liggen....apart item.

Stickervel meegesnaaid......en verder deze vrolijke vrinden:

21lv58n.jpg

Transformers 30th anniversary figs. Helaas verpakt in blind bags (dus je weet niet wat er in zit)...30 verschillende; 10 first gen, 10 prime, 10 movie (de M.Bay movie welteverstaan).

€ 0,50 p/s....dus de hele doos meegenomen :P (waren er nog 11). Zelf wil ik alleen de First Gen figs....de rest heb ik aan Junior gegeven :D

Edited by Dennis

3 uur geleden zei DeGrijzeDuif:

Op de vraag welke lijn dit nu precies is heb ik nog geen helder antwoord gekregen overigens...

Ik heb geen idee....

3 uur geleden zei DeGrijzeDuif:

Als je dubbelen hebt kunnen we ruilen... ;-)

Welke heb je? Van 1 moet ik nog Megatron, Starscream en Soundwave, van 2 Grimlock en Bumblebee (allen de First Gen uitvoeringen)

Was vandaag in een andere vestiging waar een bomvolle bak stond met alleen serie 1.....ik heb (met moeite) het weerstaan daar de kans dat ik er een krijg die ik nog wil maar 1 op 5 is.

Volgens mij hebben ze bij Hasbro ook geen idee... :-p Bestaat er een  mogelijkheid dat het imitatie speelgoed is wat bij de Action (soms) wordt verkocht?

Qua transformers had ik er pas 2 gegeven. En die wil ik hem vanavond eigenlijk ook niet geven, want morgen op Comic Con zal het ook wel weer feest worden... ik zal een geschikt moment ervoor zoeken en dan kom ik er op terug. Overigens was het volgens mij allemaal uit 1 serie...

8 minuten geleden zei DeGrijzeDuif:

Volgens mij hebben ze bij Hasbro ook geen idee... :-p Bestaat er een  mogelijkheid dat het imitatie speelgoed is wat bij de Action (soms) wordt verkocht?

Lijkt me niet aangezien ze gewoon op de Hasbro site staan: http://www.hasbro.com/en-us/product/star-wars-the-force-awakens-6-inch-kylo-ren:47C9557A-5056-9047-F5E4-6B3322E22AEB

http://www.hasbro.com/en-us/product/star-wars-the-force-awakens-value-6-inch-first-order-snowtrooper:47CCDC04-5056-9047-F5F2-C5A5377FB381

Edited by Dennis

Met andere woorden is dit dus de zogenaamde goedkope scheitlijn . De adviesprijs van Hasbro is dezelfde als die bij action.

Het is heel gebruikelijk dat minder lopende series van A merken bij de superstunters worden gedumpt. Zo kocht ik vorig jaar tegen de ffestdagen en partijtjeTransformers constructobots bij debig bazar voor weggooiprijzen en een aantal jaar geleden was ik een tijdje volledig in de ban van Marvel Superheroes Squad figuurtjes bij de Wibra. Helaas niet compleet gekregen en de mensen weten helaas precies welke er minder vaak geproduceerd cq populair zijn.

Dat gezegd hebbende @Dennis die decepticons die jij hier boven noemt lijken mij gelukkig helemaal  niet zo gewild 😂. Sterker nog, ik vermoed dat onze discountende vrienden de populaire jongens gewoon niet krijgen. Van die heromashers stonden ook hele partijen bossks en greedos. All due respect, maar daar zit de gemiddelde 7 jarige niet echt op te wachten.

1 uur geleden zei Marko:

Dat gezegd hebbende @Dennis die decepticons die jij hier boven noemt lijken mij gelukkig helemaal  niet zo gewild 😂. Sterker nog, ik vermoed dat onze discountende vrienden de populaire jongens gewoon niet krijgen. Van die heromashers stonden ook hele partijen bossks en greedos. All due respect, maar daar zit de gemiddelde 7 jarige niet echt op te wachten.

Die Transformers zijn blind bags. Verrassingszakjes. :P

Die Decepticons zitten er zeker tussen ( van Prime en The Movie) had ik oa Soundwave.

Action heeft dozen opgekocht waarin tig zakjes zitten.

Op Friday, August 26, 2016 at 14:56 zei Dennis:

Tnx! 👍

PS je zou bij de Hasbro helpdesk moeten gaan werken... Jij geeft sneller en beter antwoord... 😂

Edited by DeGrijzeDuif
  • Upvote 1

Ik ontving een mail dat het Mashers betrof. Ik reageerde dat men mij veel wijs kon maken, maar niet dat dit Mashers zijn. :-)

Toen ontving ik vorige week een mail dat de vraag door is gestuurd naar de juiste afdeling. Het duurt even... Maar dan krijg je ook wat... hoop ik althans. Ik had niet gedacht dat dit voor Hasbro zo'n moeilijke vraag was...

De reden dat ik er belang aan hecht is mijn verzamelaarshart. Van de meeste lijnen is wel een website met een overzicht. Maar dit is erg onduidelijk... de Mashers evenzo, daarover is maar weg te vinden online, en een overzicht als helemaal niet. 

Jammer... Want als het 8 figuren zijn is de collectie inmiddels compleet. Maar het kan best dat van deze goedkope versie in andere landen nog meer figuren op de markt zijn gekomen. En mijn verzamelaarshart zegt dat ik die op termijn ook moet bemachtigen... :-)

Dus we wachten rustig op een helder antwoord van hasbro.

Deze lijn blijft intrigerend. Ik had net een setje in mijn handen, daar ik van plan ben mezelf voor de feestdagen met een paar 6" (black) of zo iets te verwennen.  Nu kreeg ik het idee dat deze weer net wat kleiner zijn. Of is dat optisch, door t doosje bijvoorbeeld?

Oh ja en tot mijn grote verbazing....zie deze link en zie de prijs!

http://www.hasbro.com/en-us/product/star-wars-return-of-the-jedi-value-6-inch-han-solo:B1A401E1-5056-9047-F5B3-10E96C50C4F

Als je dit lijstje doorloopt krijg je een goed beeld van alle 6-inch figuren. http://www.hasbro.com/en-us/toys-games/action-figures-and-collectibles?limit=48&page=8&q=6-INCH

Mijn conclusie is dat je dus de Black Series hebt en dan de Value Serie. De tweede hebben minder beweegbare delen, maar zijn in enkele gevallen wel mooier als de luxe evenknie. Wat ik ook denk te concluderen is deze 8 het wel zijn. Volgens mij zijn er geen andere in deze prijsklasse, op basis van deze lijst van hasbro dus. 

Edited by Marko

Nou ik kan dit topicje maar niet met rust laten.  Vanaf morgen in de promotie bij Kruidvat.....

Alle 8 de mysterieuze vrienden. En een vraagteken (van mij) opgelost. Ze zijn dus 14 cm. En dat is dus geen 6" (15,3cm)!  Aren't you a bit to small to be a....

IMG-20160912-WA0000.jpg

Op Friday, August 26, 2016 at 13:24 zei Dennis:

Ik heb geen idee....

Welke heb je? Van 1 moet ik nog Megatron, Starscream en Soundwave, van 2 Grimlock en Bumblebee (allen de First Gen uitvoeringen)

Was vandaag in een andere vestiging waar een bomvolle bak stond met alleen serie 1.....ik heb (met moeite) het weerstaan daar de kans dat ik er een krijg die ik nog wil maar 1 op 5 is.

Voorlopig hebben we pas 1 dubbele...

kexr8ES.jpg

Geheel links...

Op Monday, September 12, 2016 at 22:25 zei Marko:

Nou ik kan dit topicje maar niet met rust laten.  Vanaf morgen in de promotie bij Kruidvat.....

Alle 8 de mysterieuze vrienden. En een vraagteken (van mij) opgelost. Ze zijn dus 14 cm. En dat is dus geen 6" (15,3cm)!  Aren't you a bit to small to be a....

IMG-20160912-WA0000.jpg

Zelfde figuren idd. Prijs is volgens mij ook gelijk. Hierbij en ze in de verpakking tot 5 december...

56 minuten geleden zei DeGrijzeDuif:

Voorlopig hebben we pas 1 dubbele...

Geheel links...

Inmiddels hoef ik er nog maar 3 van G1: Megatron en Soundwave van serie 1 (ik zie dat jij Soundwave hebt; als je die dubbel hebt hou ik me aanbevolen) en van serie 2 alleen nog Grimlock.

• Upvote 1

Op 19-9-2016 at 13:14 zei DeGrijzeDuif:

Zelfde figuren idd. Prijs is volgens mij ook gelijk. Hierbij en ze in de verpakking tot 5 december...

En nu 4 euro bij action...kom naar beneden en sla je slag.

Op 16 augustus 2016 at 13:47 zei DeGrijzeDuif:

Lol

We hebben nu 8 mashers bij de Action weten te scoren: Bossk, Greedo, Kanan, Inquisitor, Anikin Skywalker en zojuist gekocht: Darth Vader, Stormtrooper en Chewbacca. 

Toch een leuke set!

..

Hoe staat het hiermee @DeGrijzeDuif ....inmiddels zijn de nieuwere waves toegevoegd bij de action, volhouden dus. Hier scoorden we oa Luke Xwing outfit, Plo Koon en een maddafakking Shadow Strmtrooper!!!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now