Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

DeGrijzeDuif

Welke 6 inch lijn is dit?

Recommended Posts

Op 10 september 2016 at 16:32 zei Marko:

Deze lijn blijft intrigerend. Ik had net een setje in mijn handen, daar ik van plan ben mezelf voor de feestdagen met een paar 6" (black) of zo iets te verwennen.  Nu kreeg ik het idee dat deze weer net wat kleiner zijn. Of is dat optisch, door t doosje bijvoorbeeld?

Oh ja en tot mijn grote verbazing....zie deze link en zie de prijs!

http://www.hasbro.com/en-us/product/star-wars-return-of-the-jedi-value-6-inch-han-solo:B1A401E1-5056-9047-F5B3-10E96C50C4F

Als je dit lijstje doorloopt krijg je een goed beeld van alle 6-inch figuren. http://www.hasbro.com/en-us/toys-games/action-figures-and-collectibles?limit=48&page=8&q=6-INCH

Mijn conclusie is dat je dus de Black Series hebt en dan de Value Serie. De tweede hebben minder beweegbare delen, maar zijn in enkele gevallen wel mooier als de luxe evenknie. Wat ik ook denk te concluderen is deze 8 het wel zijn. Volgens mij zijn er geen andere in deze prijsklasse, op basis van deze lijst van hasbro dus. 

@DeGrijzeDuif inmiddels zijn er twee figuren toegevoegd bij de Action....Rey en Maul. Volgens yakface (collectorssite) zijn dit de laaste nieuwe!

Hey Marko,

Ik zie dat ik weer even langs de ActionS moet... :-)

Qua mashers weet ik niet meer precies wat er bij welke winkel is gekocht, omdat we er inmiddels toch aardig wat in huis hebben... Maar we missen er wel nog een paar, dus ik blijf geduldig en neem er iedere keer een of twee mee als er weer ergens een aanbieding is.

Qua 6 inch figuren had ik hier ook nog geen nieuwe figuren gezien, dus je maakt me erg nieuwsgierig!

Van Hasbro NL noch van US heb ik ooit een inhoudelijk antwoord gekregen op mijn vragen over deze figuren. Opmerkelijk voor een consumentenservice...

Maar ik kom er op terug als ik langs de winkels ben geweest.

Op Thursday, November 24, 2016 at 18:47 zei Marko:

Hoe staat het hiermee @DeGrijzeDuif ....inmiddels zijn de nieuwere waves toegevoegd bij de action, volhouden dus. Hier scoorden we oa Luke Xwing outfit, Plo Koon en een maddafakking Shadow Strmtrooper!!!

Precies die 3 heb ik zojuist ook gekocht, en nog een C-3PO masher die ik nog niet eerder bij de Action had gezien.

6 inch Rey ook in de pocket, alleen Darth Maul nog niet gezien.

Overigens uitermate verbazingwekkend dat de nieuwe mashers nu al hier in de winkel liggen, en niet bij BS of IT...

Ik geloof dat ze ze op volgorde van Wave uitserveren bij de action! Ik zag die C3PO ook liggen.  Wellicht dat de grote toy boys geen interesse meer hebben! Ik heb niet het idee dat het een erg populaire serie is!

Die HotWheels mini ships zijn ook erg leuk trouwens

Even een update voor dit topic. Er komt weer nieuw spul bij. Een Phasma en een C3PO. Tevens een repack van Rey in de TLJ verpakking, voor de diehards :) 

Of ze weer bij de action belande weet ik niet, maar ik hoop van wel, ik vrees dat ze niet heel happig zullen zijn omdat er nog bergen staan.

Maar anders biedt KV wel weer soelaas, die hebben deze lijn ook verkocht!

Hier....

Rey is precies het zelfde....alleen staat er (ipv Rey Jaku) Rey Starkiller Base..... En er komt blijkbaar ook een Trooper repack

c3.jpg.9e6e8577e3127076a4d320d4be99055e.jpg

rey.jpg.57efe195444f01d57102263d811206b4.jpg

troop.jpg.36d6cb9654b3b761a74016665b27efca.jpg

phas.jpg.d0a67d19922d6f23ff8655a086ffee7d.jpg