Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BasvanDun

Galaxy of Heroes

Recommended Posts

Speelt iemand hier Galaxy of Heroes? Inmiddels ben ik level 64 geworden in het spel en is de drang om steeds nieuwe personages te unlocken groter en groter aan het worden. Misschien kunnen we elkaar als allies toe gaan voegen?

Heb het een maand lang gedaan... Tot ik merkte dat ik iedere dag steeds vroeger en vroeger op ging staan om te kunnen spelen.  Ben er maar gauw mee gestopt voor ik m'n slaapritme helemaal vernaggelde ;)

Zonde! Ik speel het sinds release, maar de laatste weken net wat meer. Aangesloten bij een Nederlandse Guild, mee doen met raids.. M'n personages flink versterken.. Tof!

Inmiddels is er ook behoorlijk wat Rogue One content toegevoegd en is het mogelijk om heuse spacebattles te spelen! Ik speel nog steeds dagelijks. 

Ik ben een paar maanden geleden ook stiekem weer begonnen... Rogue One content is nice (K-2, en ik kreeg hem nog voor niks ook op Android!). Space battles ben ik minder enthousiast over, maar die Fleet Shipments zijn wel handig voor bepaalde karakters. Zo kruip ik langzaam maar zeker naar meer sterren voor Bistan en het unlocken van Grievous.

Wat is jouw favoriete team om mee te spelen? Persoonlijk ben ik verliefd om mijn team droids. HK-47 als leider, K-2SO sponst alle aanvallen, en IG-86 en IG-88 doen monsterlijk veel schade. Plus Luminara voor een beetje healing power.

Mijn team is random, al zit Rey er altijd in. Sowieso mijn sterkste personage, compleet geüpgraded enzo. Over het algemeen is het Rey, Jedi Counslar voor healing, Chewbacca en 2 dps-ers.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this