Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Loki

saber van saberforge

Recommended Posts

gegroet mensen ik had een vraagje waar ik nu all een aantal weken mee zit ik heb namelijk 2 sabers besteld bij saberforge in mei en er staat nog steeds dat ze confirmed zijn

ik heb er rekening mee gehouden dat t zo ongeveer 9 weken zou duren maar t is nu onderhand week 12 en der is nog niet echt wat veranderd haha 

heeft iemand hier toevalig ervaring met saberforge die ongeveer weet hoelang t duurt eer dat ze binnen  zijn 

ik hoor t graag 

thanx alvast

Ha @Loki,

Je topic staat in het verkeerde subforum, dus ik zal deze even verplaatsen. Om antwoord te geven op je vraag: 9 weken wachten voor Saberforge is nog niet zo lang. Ik heb vorig jaar in juli mijn lightsabers besteld en kreeg ze pas dit jaar in mei binnen. Toegegeven, dat waren custom lightsabers van hun nieuwe modellenlijn waarbij men zelf lightsabers kan ontwerpen en bouwen (inmiddels is de wachttijd significant verkort), maar ik zou er niet van schrikken dat je na 12 weken nog niks hebt ontvangen.

Het beste wat je kunt doen is zelf contact opnemen met Saberforge, Melissa van de klantenservice afdeling is zeer vriendelijk en zal je vast willen helpen. Kijk er alleen niet van op als je pas over een week een reactie krijgt. Maar het e-mail adres is sales@saberforge.com . Nogmaals: maak je geen zorgen. Kijk anders ook op het forum van Saberforge en lees je in over de ervaringen van hun klanten en hoelang zij moesten wachten op hun lightsaber.

Wat voor lightsabers heb je besteld, welke tier etc.? :)

ah tof thanx !! dan ga ik ze effe mailen en effe de forum checken  

ik heb voor zelf een hero tier viper besteld  red 12 watt led  in weathered finish

en voor een maatje van mij de bastion in 6 watt deepblue  in normale finish

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this