Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

2017 starwars jaar disney parijs

Recommended Posts

• Upvote 1

14 uur geleden zei Marko:

En op de zelfde pagina tevens het bericht dat de jedi academy show reeds draait.

Yup. Afgelopen maart waren we er en toen kort deze show gezien. Er is een minimumleeftijd (ik dacht 7) waardoor de kids niet mee konden doen (vonden ze niet erg btw)

Grappig om gezien te hebben (vergelijkbaar met de US versie maar zonder dansende Vader/Troopers op MC Hammer enzo). De locatie (Videopolis) is in Discoveryland (het theater waar eerst de Lion King Show zat....en waar je nog steeds die DIsney versie van de McDonalds vind)

Verder was het qua SW in het park erg schaars. Star Tours was dicht. De bijbehorende winkel idem. In de andere winkels was het de standaard SW meuk; weinig bijzonders behalve 1 shop in de Village waar ze een Droid Factory hebben. Je kan hier je eigen R2 unit samenstellen (actiefiguurformaat) en zelfs in een hersluitbare verpakking kan doen:

droid_factory_once_upon_a_toy_store.jpg

WDW-droid-factory-900x675.jpg

Ik ga in ieder geval de vetpot spekken voor volgend jaar. Tis een bende uitnemers en ik kijk het meest op tegen de drukte, maar ergens iets combineren met een vrije dag  in het voorjaar moet lukken....

Jedi Academy, nieuwe startours, hyperspace mountain en een starwars parade....dat benaderd Starwars land.

Edited by Marko

13 minuten geleden zei Marko:

Ik ga in ieder geval de vetpot spekken voor volgend jaar. Tis een bende uitnemers en ik kijk het meest op tegen de drukte, maar ergens iets combineren met een vrije dag  in het voorjaar moet lukken....

Jedi Academy, nieuwe startours, hyperspace mountain en een starwars parade....dat benaderd Starwars land.

In de zomer is het idd druk. Als je de mogelijkheid hebt zou ik in het winterseizoen gaan (dat t/m medio maart duurt) (uiteraard wel buiten de vakantieperiode).

Dit heb(ben) we/ik meerdere keren gedaan. Wachtrijen zijn 0-15 minuten en je hebt in deze periode prima aanbiedingen op de Disney Paris site. (bv 25% korting bij 3 dagen park, 2 overnachtingen in een Disney hotel)

Zijn er nieuwe dingen te verwachten in Disney World Orlando?

Disneyland in Ansheim zijn zevdruk bezig maar wat is de verwachting en wanneer Star Warsland in Florida klaar is?

http://media.nu.nl/m/cyhxi54anrz9_wd640.jpg/disneyland-parijs-komt-met-star-wars-thema.jpg

Disneyland Parijs zal vanaf januari 2017 in het teken staan van Star Wars.

Het attractiepark zal het thema Star Wars Season of the Force, een verwijzing naar de film Star Wars: The Force Awakens, hebben. Er komt onder andere een avondshow waarin gasten worden meegenomen naar het hart van de Star Wars Saga. Ook kunnen bezoekers hun favoriete helden ontmoeten.  

Van 14 januari tot en met 26 maart 2017 kunnen bezoekers het speciale thema meemaken.

Wel apart dat de enige SW attractie (Star Tours) tot ergens in maart 2017 gesloten is.
...en als die open gaat is het thema zowat ten einde. :S

Op Saturday, July 30, 2016 at 11:41 zei Dennis:

weinig bijzonders behalve 1 shop in de Village waar ze een Droid Factory hebben. Je kan hier je eigen R2 unit samenstellen (actiefiguurformaat) en zelfs in een hersluitbare verpakking kan doen:

droid_factory_once_upon_a_toy_store.jpg

WDW-droid-factory-900x675.jpg

Wat kost zoiets nou een eigen droid samenstellen?

25 minuten geleden zei DeGrijzeDuif:

Wat kost zoiets nou een eigen droid samenstellen?

Ik geloof dat ik rond de € 10 heb betaald.

Dit is de mijne: (R2-D2 met Yoda cap) :P

r0cep0.jpg

4 uur geleden zei DeGrijzeDuif:

http://media.nu.nl/m/cyhxi54anrz9_wd640.jpg/disneyland-parijs-komt-met-star-wars-thema.jpg

Disneyland Parijs zal vanaf januari 2017 in het teken staan van Star Wars.

Het attractiepark zal het thema Star Wars Season of the Force, een verwijzing naar de film Star Wars: The Force Awakens, hebben. Er komt onder andere een avondshow waarin gasten worden meegenomen naar het hart van de Star Wars Saga. Ook kunnen bezoekers hun favoriete helden ontmoeten.  

Van 14 januari tot en met 26 maart 2017 kunnen bezoekers het speciale thema meemaken.

Beter scoort Calvin met z'n connecties even wat tickets voor ons :P

Iemand hier inmiddels concrete plannen om in dit kwartaal Disneyland Parijs voor Season of the Force te bezoeken?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this