Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Dennis

Pokémon Go

Recommended Posts

Ok. Wie speelt het? Gewoon eerlijk, schaam je niet. :D

#BraggingTime:

vandaag deze in het park langs het water gevonden.....blijkt een zeldzame 'epic' Pokemon te zijn.

2aep6w.png

Op ‎21‎-‎7‎-‎2016 at 20:06 zei Dennis:

Ok. Wie speelt het? Gewoon eerlijk, schaam je niet. :D

#BraggingTime:

vandaag deze in het park langs het water gevonden.....blijkt een zeldzame 'epic' Pokemon te zijn.

2aep6w.png

Ja Ja ik speel het ben al best goed in het spel best wel goede pokemon's gevangen of getraind.

Mijn sterke pokemon's:

Gyarados 913 CP

Snorlax 815 CP

Starmie 674 CP

Golduk 612 en 568 CP

Golbat 519 CP

en zo kan ik wel verder gaan met pokemon's die ik heb gevangen

heb er nu 71.

1 uur geleden zei JediMasterAvery:

Ja Ja ik speel het ben al best goed in het spel best wel goede pokemon's gevangen of getraind.

Mijn sterke pokemon's:

Gyarados 913 CP

Snorlax 815 CP

Starmie 674 CP

Golduk 612 en 568 CP

Golbat 519 CP

en zo kan ik wel verder gaan met pokemon's die ik heb gevangen

heb er nu 71.

Dafuq?

Waar heb je die (met name de Snorlax) vandaan? Gevonden? Of uit een ei?

59 minuten geleden zei Marko:

Ik haak af.....😂

LOL.

Ik woon op 5 minuten fietsen van het stadswandelpark. Sinds dit spel er is is het daar drukker dan ooit; met name op een plek waar 3 Pokéstops zijn. (er wordt daar geBBQd, ijswagen.....) Aan de ene kant loopt het park over in een enorm groengebied; aan de andere kant naar het centrum. Fascinerend om op heel die route zoveel spelers te zien. Jong, oud, nederlands, aziatisch, antilliaans....noem het maar op. Ik vind het leuk.

Edited by Dennis

Oh begrijp me niet verkeerd. Ik heb geprobeerd, maar op na pad te zijn gegaan met 2 3jarigen en een 6jarige, 5 vastlopers na eindelijk zo'n ellendig beest te hebben gevonden en een lege batterij heb ik de pokemons in de wilgen gehangen. Die heb ik namelijk wel in de buurt, wilgen. Pokemons daarentegen, niet.

2 uur geleden zei Marko:

Oh begrijp me niet verkeerd. Ik heb geprobeerd, maar op na pad te zijn gegaan met 2 3jarigen en een 6jarige, 5 vastlopers na eindelijk zo'n ellendig beest te hebben gevonden en een lege batterij heb ik de pokemons in de wilgen gehangen. Die heb ik namelijk wel in de buurt, wilgen. Pokemons daarentegen, niet.

Echt al die problemen (maar dan met een 2-jarige en een 5-jarige ;) ) had ik ook.

-Batterij: er is een batterysaver optie die je moet aanzetten

-Vastlopers: gebeurd nog steeds, maar wel minder heb ik het idee

-Pokémon in de buurt: het komt er op neer dat je in parken, stadscentra, universiteiten en andere gebieden waar veel mensen zijn moet zoeken. In woonwijken kom je (uitzonderingen daargelaten) weinig tegen, eigenlijk alleen de zubats, pidgeys en ratatas.

Hartelijk dank voor deze info. Weldra breekt de grote vakantie (ook voor paps en mams) aan en dan zullen we nog eens een paar van die pokemonnetjes te grazen gaan nemen!

Op ‎23‎-‎7‎-‎2016 at 13:30 zei Dennis:

Dafuq?

Waar heb je die (met name de Snorlax) vandaan? Gevonden? Of uit een ei?

Nou Dennis mijn Snorlax heb ik uit een 10 km pokemon ei gekregen was super blij toen maar nu heb ik pokemon die nog hoger zijn, mijn Gyarados heb ik gevonden bij een pokemon stop met insents aan maar hij was 300 CP toen maar heb hem meteen even opgevoerd, en heb gewoon veel water bij mij in Purmerend dus veel water pokemon.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this