Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Stranger Things

Recommended Posts

2 uur geleden zei CptHansOlo:

Maar alleen er goed uitzien en goede muziek, is niet genoeg om het boeiend te houden voor mij. Blijkbaar denken er veel mensen anders over

Afbeeldingsresultaat voor that's just like your opinion

Op 1-11-2017 at 12:31 zei CptHansOlo:

Het is allemaal geneuzel Dennis. Of het nu goed of slecht is, dat maakt niets uit. Het is maar tijdelijk vertier.

Maar ik wil vermaakt worden. En niet naar een “rehash” van oude ideeën in een nieuw jasje zitten kijken. Misschien komt het wel, omdat ik nog niet zo lang geleden de gehele x-files serie heb zitten kijken. Maar alleen er goed uitzien en goede muziek, is niet genoeg om het boeiend te houden voor mij. Blijkbaar denken er veel mensen anders over 😊

Maar is niet zowat alles van de laatste decennia een rehash?

Stranger Things is is o.a. een rehash van The Goonies... wat weer gebaseerd is op The Hardy Boys. In seizoen 2 zaten er verwijzingen in naar Ghostbusters uit 1984... terwijl in 1937 Mickey, Donald en Goofy al op spokenjacht gingen in Lonesome Ghosts.

Zelfs X-Files staat bol van oude ideeën in een nieuw jasje: http://www.eatthecorn.com/influences-1/

Nu iedereen bijgekomen is van het feit dat de nederlandse ST fanpage is op gehouden te bestaan nog een dikke tip van de voormalige toiletjuffrouw.

DARK

"net zoiets" als ST maar tegelijkertijd heel erg anders, deze grote productie van onze oosterburen. Als grote ST fan ging ik hier heel sceptisch naar kijken en waar ik al snel meende te oordelen dat men zich schuldig maakte aan veel mooifilmerij was ik een uurtje later volledig opgeslokt. Gaat dat zien! (en laat svp de vergelijking met ST los)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now