Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

BoxerlessBossk

Superheldenfilms

Recommended Posts

Op 22-5-2016 at 17:59 zei Dennis:

Een top 4: (omdat ik niet zou weten welke ik op 5 moet zetten....teveel keus)

1. X-Men 2
  2. X-Men: First Class
  3. X-Men: Days of Future Past
  4. X-Men

Ik kan nummer 5 toevoegen: X-Men Apocalypse.

Zojuist gezien. Bryan Singer doet het weer.....snap niet waar de negatieve verhalen vandaan komen; zelden weet een nieuwe film me te boeien maar hij en X-Men lukt het steeds weer.

Olivia Munn heart.png

En ook apart om Kenneth Perez in zo'n rol (Apocalypse) te zien. Maar goed, Thomas Müller speelde in 2 Amazing Spider-Man films....

4 uur geleden zei Dennis:

Ik kan nummer 5 toevoegen: X-Men Apocalypse.

Zojuist gezien. Bryan Singer doet het weer.....snap niet waar de negatieve verhalen vandaan komen; zelden weet een nieuwe film me te boeien maar hij en X-Men lukt het steeds weer.

Olivia Munn heart.png

En ook apart om Kenneth Perez in zo'n rol (Apocalypse) te zien. Maar goed, Thomas Müller speelde in 2 Amazing Spider-Man films....

Niet om te zeuren hoor dennis, op basis van bovenstaande ga ik Apocalypse toch wat sneller bekijken. Maar heb je echt een top 5 superhelden lijst zonder The Dark Knight? Dat is los van het genre een perfecte film. Of valt mijn kwartje niet en is dit jouw Xmen top5?

19 uur geleden zei Marko:

Niet om te zeuren hoor dennis, op basis van bovenstaande ga ik Apocalypse toch wat sneller bekijken. Maar heb je echt een top 5 superhelden lijst zonder The Dark Knight? Dat is los van het genre een perfecte film. Of valt mijn kwartje niet en is dit jouw Xmen top5?

Nee, dit is mijn superheldenfilm top 5. 5x een X-Men.

De Batman/Nolan reeks komt daarna pas.

Waarom X-Men? Heb daar net wat meer mee. Meer diverse personages die veelal imo boeiender zijn dan het personage Batman. Met Batman ben ik nu (na de Nolan reeks) wel 'klaar' terwijl ik juist meer X-Men wil.

Marvel en Dc , ben d'r nu wel een beetje op uitgekeken 

Geef mij maar de Russische "Guardians" , ben eigenlijk wel benieuwd of dat iets is.

X-Men eindelijk gezien.

Special effects waren soms afgrijselijk. Alle vrouwelijke personages ondergebruikt. Motivatie van alle Horsemen zwak. Zelfs de sterke scenes zoals Magneto in het bos en de eerste Quicksilver speed scene worden een beetje gehinderd door ongeloofwaardigheid. 

..en toch ben ik positief verrast door het eindresultaat. Het is geen hoogstandje, maar het is een film die fun genoeg is om de minpunten te vergeten.

Een 7!

2 uur geleden zei Tk 3870:

Marvel en Dc , ben d'r nu wel een beetje op uitgekeken 

Geef mij maar de Russische "Guardians" , ben eigenlijk wel benieuwd of dat iets is.

Ik vond die nightwatch/daywatch ook niet zo boeiend. Dit ziet er geinig uit maar het mist toch iets. 

Op 22-5-2016 at 17:54 zei BoxerlessBossk:

Guardians

Scott Pilgrim

The Dark Knight

The Winter Soldier

Civil War

...Scratch that. Scott Pilgrim vanochtend weer gekeken, en hij gaat gewoon bovenaan voor mij. Puur omdat ie zo uniek én comic-getrouw is. De enige film die kwa stylishness een beetje in de buurt komt is Guardians, maar die film is toch duidelijk een Marvel-film. Scott Pilgrim vs the World is one of a kind.

En nu ben ik weer verdrietig dat we nooit te zien zullen krijgen hoe Edgar Wright's Ant-Man zou zijn geworden :(

Shocker all gezien, ziet er afgezien van z'n oude overkleding aardig Comic getrouw uit! Nu nog wachten op Vulture Michael **ugh ugh told you so ** Keaton

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now