Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

BasvanDun

Releases in Nederland

Recommended Posts

Ik begin een beetje moe te worden van het feit dat ze ons steevast overslaan. Ja, ik weet dat Clone Wars op DVD in een box te koop is (min het laatste seizoen), maar die box is hier bijvoorbeeld niet te krijgen op Bluray, laat staan op iets als iTunes. Met Rebels is het precies hetzelfde. Wanneer ik in iTunes kijk kan ik de eerste aflevering kopen (met een typfout in de titel nota bena), maar meer dan dat niet. Is er iets bekend rondom meerdere releases hier in Nederland? Ik zou met alle liefde de complete Clone Wars serie in 1 keer kopen (dus met dat laatste seizoen erbij) op bluray of iTunes...

Ik importeer alles. Vaak goedkoper én je hebt niet die slechte vertalingen. (en die nasynchronisaties met de 'gooische R')

Verder is de NLse DVD/BR markt klein en vraag ik me af of een release van Rebels/Clone Wars hier wel winstgevend kan zijn. De gemiddelde nederlander geeft nog maar weinig om fysieke dragers (begint steeds meer een nichemarkt te worden) en kijt liever goedkoop naar netflix enzo.

Daarbij zijn Rebels/Clone Wars specifieke titels wat ook nog eens een kleine groep aanspreekt. Een grote titel als TFA, Avengers etc verkopt nog wel, maar die twee TV series vele malen minder.

Edited by Dennis

Daarom zou een release op iTunes toch ideaal zijn? De afleveringen liggen er, de ondertiteling is er.. en uitgeven op iTunes kost niks in vergelijking met een bluray.

TFA uit Engeland besteld. Engels menu plus Nederlands ondertiteld. Seizoen 6 van de Clone Wars bij de duitse MM gekocht. Helaas Duitse kaft, maar dit seizoen kon ik niet laten liggen. Een mooie custom made hoes komt er nog wel ( fanmade, niet door mij). Idd jammer om te zien dat ons kleine kikkerlandje deze series niet die aandacht geven die het verdient. Maar ja, commercie voor alles he. 

SW Rebels seizoen 2 zal ook wel import worden. leuke serie en benieuwd waar het naar toe gaat.  

Waar halen jullie de Clone Wars/Rebels Blu-ray seasons vandaan? Heb er zelf namelijk ook wel interesse in, alleen nog niet goed gekeken naar betrouwbare sites met hopelijk zo min mogelijk importheffing..

18 minuten geleden zei Ramon:

Waar halen jullie de Clone Wars/Rebels Blu-ray seasons vandaan? Heb er zelf namelijk ook wel interesse in, alleen nog niet goed gekeken naar betrouwbare sites met hopelijk zo min mogelijk importheffing..

Amazon.co.uk

Hier heb je nooit importheffingen.

26 minuten geleden zei Frans:

Seizoen 6 van de Clone Wars bij de duitse MM gekocht. Helaas Duitse kaft, maar dit seizoen kon ik niet laten liggen.

Yup. Van s6 heb ik ook de duitse. Niet fraai, maar wel goedkoop (betaalde er iets van € 14 ofzo voor). In de VS en de UK is deze vele malen duurder.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now