Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
someetikai

Hallo

Recommended Posts

Goedemorgen, goedendag, goedenavond,

Ik ben Jens, niet zo lang geleden 20 jaar geworden en net als jullie liefhebber van de Star Wars-saga.

Ik kom uit België, de gebruikersnaam heb ik random gekregen op een site die Star Wars-namen verzint.

Grote fan van het personage Anakin Skywalker (Hayden Christensen). Daarvoor was ik grote Luke-fan, want als jong mannetje ben je altijd voor de goede kant. 

Verder niet veel interessants te vertellen, al zou ik graag ooit eens een uitgebreide fanfiction willen schrijven.

Vriendelijke groeten!

Hallo Ani (Zo noem ik je, want ik weet je naam niet en ik heb geen zin je gebruikersnaam of je het noemt te onthouden). Ik ben Ilse en mijn favoriete personage is Rey. Ik heb mijn gebruikers naam gewoon zelf bedacht. Gewoon binnen 1 seconde wat heel simpel is. Het is gewoon simpel om namen te verzinnen. Het is gewoon simpel om verhalen te typen en te tekenen (zie mijn profielfoto). En ik ben 3 jaar ouder dan de kleine Anakin. En Ilisia Ver Brielle is in mijn verhaal Familie Veldhuis in hoofstuk 9 naar een sith tempel omdat ze een dith wil worden. Dat hoofstuk heet De gevaarlijke tempel. Jee ik ben veel aan het typen.

• Upvote 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this