Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Mai

Civilization

Recommended Posts

Nee, geen Sci-Fi (tenzij je het over Civ:BE hebt). Civilization gaat gewoon over de geschiedenis van de aarde. Ondanks de vele geschiedenis spellen die ik heb gespeeld (o.a. Age of Empires, Anno), blijft Civ V een van de favorieten om te spelen tijdens een regenachtige middag. Het spel verveeld mij nooit, omdat er zoveel mogelijke strategien en speelwijzen zijn. Ondanks dat ik al een tijdje speel, ben ik echt nog een beginner. Ik ontdek nog steeds nieuwe dingen. Het is echt top dat het spel zo is gemaakt dat zowel beginners als ervaren spelers het kunnen spelen.

Wie van jullie speelt ook deze game?

Ik speel(de) het ook, is inderdaad een geweldige game! Kan perfect het gevoel creëren van "one more turn!". Voor je het weet ben je een paar uren verder. Echt waar hè! :) Kan mij nog wat toffe multiplayer games herinneren van mezelf met twee vrienden en wat AI naties. Vermakelijk om eerst met elkaar samen te werken, handel te drijven en vervolgens genadeloos toe te slaan. Is dus ook online een zeer vermakelijke game. :) Speel jij ook met en tegen anderen? Heb je de Steam versie?

Speel jij ook met en tegen anderen? Heb je de Steam versie?

Zou ik graag een keer doen, maar nog nooit gedaan. Heb inderdaad de steam versie, dus als het goed is is het wel mogelijk. :)

Misschien is het een leuk idee om een Steam topic te maken waar de gamers van deze community elkaar kunnen toevoegen om af en toe eens samen een lekker potje te gamen. ;) Same goes for PlayStation Network etc. :D

Ben geen PC gamer, omdat ik geen Mac heb (je weet wel, hipster). Maar Civ V is wel echt een vermakelijke game. Vooral wanneer je iedereen uitschakelt met atoombommen!

Misschien is het een leuk idee om een Steam topic te maken waar de gamers van deze community elkaar kunnen toevoegen om af en toe eens samen een lekker potje te gamen. ;) Same goes for PlayStation Network etc. :D

Als iemand mij wil toevoegen, dit zijn mijn online identiteiten:

• ConsideredDead (Nintendo Network ID)
  • That Annoying Sensei Guy (Steam)
  • AnnoyingSensei (PlayStation Network)

Zit het meeste op PSN tegenwoordig, veel Metal Gear Solid V deze maand :ph34r:. Binnenkort natuurlijk tegen iedereen op het forum Star Wars Battlefront spelen!

Ben geen PC gamer, omdat ik geen Mac heb (je weet wel, hipster). Maar Civ V is wel echt een vermakelijke game. Vooral wanneer je iedereen uitschakelt met atoombommen!

Gelukkig is Civ V een van de spellen die ik direct kan spelen op mijn Mac, terwijl de graphics dan ook nog gewoon top zijn. Veel spellen bij het porten naar de  Mac kunnen grafisch hoger draaien op Windows geïnstalleerd op een MacBook / iMac.

• ConsideredDead (Nintendo Network ID)
  • That Annoying Sensei Guy (Steam)
  • AnnoyingSensei (PlayStation Network)

Misschien handig als we hier een aparte topic voor aanmaken. :) En dan ook vermelden welke spellen je op het platform speelt.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this