Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
IlseSkywalker

Hallo ik ben hier nieuw

Recommended Posts

Dag Ilse,

Hartelijk welkom op de Nederlandse Star Wars community! Hoewel je aangeeft niet te weten hoe alles werkt, lijk je de basis al onder de knie te hebben! ;) (het belangrijkste is natuurlijk gewoon plezier hebben als Star Wars fans onder elkaar). Hier op het forum kunnen mensen met elkaar praten over allerlei verschillende onderwerpen. Er zijn verschillende categorieën zoals je al hebt gezien en je hebt ook al heel goed jouw openingstopic in de juiste categorie geplaatst. In deze discussie kun je iets over jezelf vertellen (als je dat wil; niks moet, alles mag) en word je welkom geheten door de andere fans die hier langskomen.

Naast het forum hebben wij natuurlijk ook een website: www.starwarsawakens.nl. Hierop is het laatste nieuws te lezen evenals leuke artikelen zoals columns, interviews met acteurs en andere betrokkenen (speciaal voor onze website!) en ook recensies van games, boeken en stripboeken. Daarnaast kun je ons volgen op Twitter, Instagram en vooral Facebook om niks van het Star Wars nieuws te missen. Houd ons ook in de gaten als je interesse hebt in het winnen van Star Wars prijzen! We hebben afgelopen week nog een aantal prijzen weggegeven aan Star Wars fans in heel Nederland.

Nogmaals welkom op de community en mocht je vragen hebben: stel ze gerust! :)

Groetjes,

Ramon

Bedankt. Ik zal later nog een bericht maken om wat over mijzelf te vertellen. Ik doe liever niet mee met de winacties of hoe je het ook wil noemen. Ik vertel liever niet mijn huis nummer. Hoe moet ik mijn profielfoto wijzigen op mijn iPad?

25 minuten geleden zei IlseSkywalker:

Bedankt. Ik zal later nog een bericht maken om wat over mijzelf te vertellen. Ik doe liever niet mee met de winacties of hoe je het ook wil noemen. Ik vertel liever niet mijn huis nummer. Hoe moet ik mijn profielfoto wijzigen op mijn iPad?

Je profielfoto wijzig je via je profielpagina. Bij je profielfoto zie je een symbooltje waarmee je je profielfoto kunt wijzigen. Maar ik zie dat je er al een hebt, dus misschien is het al gelukt? ;) 

En het geeft niets als je niet mee wil doen aan de winacties. Er wordt vertrouwelijk omgegaan met de gegevens van onze leden, deze worden immers slechts eenmaal gebruikt (bij het verzenden) en daarna niet bewaard. Maar het is je goed recht om dat links te laten liggen! :) Ik hoop dat je je kunt vermaken met al het andere dat we aanbieden. Mocht je nog meer vragen hebben hoor ik het graag, veel plezier op Star Wars Awakens! :D

• Upvote 1