Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

Games Where?

Recommended Posts

Legendarisch moment. Na de ps1 ben ik niet meer in bezit van een console geweest. Nu een PS4 gekocht maar het maagdenvlies is weer aangegroeid. Dus....be gentle en ik ben geheel onwetend. Waar kopen jullie games, beste prijsniveau?

Verder zou ik best wat tips willen. Ook games. Op de ps1 verslaafd geweest aan Resident Evil en Metal Gear. Op de pc Half Life en Fear. Verwacht niet zo snel te willen duiken in een geheel open wereld dus met name de lineaire verhaal lijn. 

Thankssss

Edited by Marko

Een rondje beslist.nl doet vaak al wonderen voor de prijs, in mijn ervaring.

En ik praat niet uit eigen ervaring, maar ik hoor van alle kanten dat Uncharted en Last of Us geweldig zijn, en ook niet al te open-wereld.

Verder is mijn nummer 1 gameserie Mass Effect. Al van de vorige generatie, maar vast ook op PS4 te krijgen voor een prikkie, en gezegend met een episch verhaal, geweldige personages, en een even rijk universum als Star Wars.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this