Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ramon

Winnaars weggeefactie mei '16

Recommended Posts

Beste Star Wars fans van Nederland en omstreken,

Vorige maand organiseerde Star Wars Awakens in samenwerking met onze sponsoren een grote weggeefactie ter ere van Star Wars' 39e verjaardag. Communityleden met een forumaccount konden meedoen door op onze Facebookstatus te reageren of een mailtje te sturen naar prijsvraag@starwarsawakens.nl.

De volgende 8 winnaars zijn uitgekozen en worden op willekeurige volgorde genoemd. Zoals gezegd had je meer kans op winst door actief deel te nemen aan het forum. Heb je niet gewonnen? Jammer, maar volgende keer beter! Houd de website en onze Facebookpagina, Twitterpagina en Instagrampagina in de gaten voor meer prijsvragen!

@Charlie

@Ferentar

@Marko

@DutchStarkid

@dw33n

@BoxerlessBossk

@Dennis

@Bozzert

Ter herinnering de prijzen:

Prijzen:

1) Van onze partner Toys and Posters mogen wij de muurstickers van de volledige Star Wars: The Force Awakens cast weggeven! (1 winnaar)
2) Nerd Items geeft een R2-B1 Funko POP! vinyl weg, evenals een Stormtrooper ANH poster. (1 winnaar)
3) Dirtees geeft maar liefst vijf Star Wars verrassingsshirts weg aan vijf gelukkige communityleden! (5 winnaars)
4) Rise Against the Empire playset mét Luke Skywalker en Leia Organa voor Disney Infinity 3.0 op de PlayStation 4! (1 winnaar)

Welke prijs win jij?

Daar heb je zelf gelukkig wel een beetje invloed op. Zoals je hierboven kunt zien, zijn de prijzen genummerd van 1 t/m 4. Als winnaar zijnde reageer je in dit topic met je prijsvoorkeur voor de prijzen 1 t/m 4. Je plaatst in je forumbericht dus 4 getallen die op volgorde staan van welke prijs je het meest begeert tot de prijs die je het minst graag (maar natuurlijk nog steeds supergraag! ;) ) wilt winnen. Als jij bijvoorbeeld het liefst een shirt wil winnen en het minst geïnteresseerd bent in Disney Infinity zou jouw volgorde er als volgt uit kunnen zien: 3 (de shirtjes zijn namelijk de derde genoemde prijs hierboven), 1, 2, 4. Vermeld ook altijd even je voorkeur voor een t-shirt maat. Mocht je een t-shirt winnen versnelt dit immers de prijzendistributie.

Voorbeeld: De muurstickers (de eerste prijs) worden verloot tussen mensen die een '1' vooraan in hun prijsvoorkeur hebben staan. Mocht er maar één iemand een 1 vooraan hebben gezet, wint diegene automatisch de muurstickers. Mochten er meerdere leden de muurstickers vooraan hebben gezet, dan wordt de prijs onder hen verloot.

Belangrijk: winnaars hebben tot en met vrijdag 24 juni de tijd om hun prijzenvoorkeur op te geven, anders vervalt hun prijs.

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen en may the Force be with you! Always.

Namens de crew van Star Wars Awakens, Ramon

Woohoo gewonnen! Gaaf!

Mijn voorkeur is als volgt:

3, 2, 1, 4

Shirtmaat L overingens :)

Edited by dw33n
Maat tshirt toevoegen

2, 4, 1, 3 (grootste maat. serieus i'm big :) )

Echt awesome dat ik gewonnen heb. Ook congratz aan alle andere winnaars :D

Winnaars, vergeten jullie niet een shirtmaat te melden? Zeker als je prijs #3 hoog hebt staan is dat wel handig! :) Bewerk svp je oorspronkelijke bericht, dan houden we het overzichtelijk.

Ah yes wat leuk! 3, 2, 1, 4 is mijn voorkeur. Top, bedankt! Maat S heb ik!

Edited by Charlie

Iedereen heeft inmiddels al gereageerd, top! Willen jullie mij in een privébericht je adres toe sturen? Alvast bedankt. :)

• Upvote 1

Prijzenverdeling:

Het toeval wil dat er exact 5 winnaars zijn die prijs #3 (één van de vijf t-shirts) op de eerste plek hebben gezet. Dit betekent dat @dw33n (L), @Marko (M), @BoxerlessBossk (L), @Bozzert (M) en @Charlie (S) automatisch het willekeurige Star Wars T-shirt winnen! Gefeliciteerd!

Dan over naar de andere prijzen. De resterende drie winnaars hebben alledrie de voorkeur voor prijs #2 (de R2-B1 Funko POP! met Stormtrooper ANH poster). Onder hen is verloot en @Dennis is de gelukkige prijswinnaar, gefeliciteerd!

Zowel @DutchStarkid als @Ferentar hebben de PS4 game op de tweede plek gezet. Wij feliciteren @DutchStarkid met Rise Against The Empire (mét Luke en Leia poppetjes) voor Disney Infinity op de PS4!

Dit betekent automatisch dat @Ferentar de muurposters van de The Force Awakens cast wint. Ferentar, stuur je mij nog even je adresgegevens toe?

Alle winnaars van harte gefeliciteerd! May the Force be with you!

• Upvote 2

Yes, helemaal blij mee! Wanneer ongeveer mag ik mijn pakketje verwachten? Zit nu elke dag bij de brievenbus te wachten haha.

Op 22-6-2016 at 21:00 zei Charlie:

Yes, helemaal blij mee! Wanneer ongeveer mag ik mijn pakketje verwachten? Zit nu elke dag bij de brievenbus te wachten haha.

Ik heb vandaag nog even geïnformeerd bij de eigenaar van Dirtees en hij gaf aan de shirts gisteren te hebben verstuurd. Als het goed is ontvang je deze dus vandaag of morgen. Laat het even weten als je ze ontvangen hebt! :)

30 minutes ago, Dennis said:

Foto's graag! :)

U vraagt, wij draaien. Of in de bekende woorden van Vader: ' Yes, my master. '

IMG_1676.JPG

• Upvote 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now