Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
the Prosheshy

Reshooting juli Rogue One?

Recommended Posts

Er komen geluiden binnen dat Rogue One; A Star Wars Story op aandringen van de executives van Disney reshooting nodig heeft.

Men zou blijkbaar de eerste "cut" van regisseur Gareth Edwards te slecht vinden. Ik hoop op een twijfelachtig journalistiek en dat Disney een goed "war" movie niet wil omgooien tot een "feel good" roller coaster.

Zie dit bericht::?_ga=1.193703149.1141631922.1450958346

Edited by the Prosheshy

Dat er reshoots plaats vinden is een feit, iig met Wen Jiang (Baze).

Dat dit betekent dat Disney ontevreden is en ze heel de film om willen gooien, neem ik met een korreltje zout. Het is een logische verklaring voor reshoots, maar lang niet de enige. Wel degene die de meeste clicks naar je nieuwssite oplevert 9_9

Page6 komt met dit nieuws.

Een vage gossip site zonder enige Star Wars credibility (zoals Ward, IndieRevolver etc die wél hebben).

Waarom trapt men hier in......

Ken je er echt een paar? Want dan mag je mij wel voorstellen..

In all seriousness, het enige dat we zeker weten is dát er reshoots zijn. Misschien vondt Edwards zélf wel dat er wat humor bij kon, weten wij veel. Punt is, reshoots zijn wel vaker een ding en normaal wordt er nooit moeilijk over gedaan. TFA werd zelfs uitgesteld, waarschijnlijk om een niet heel verschillende reden, en dat heeft goed uitgepakt.

Trust in the Force!

Er is inmiddels meer naar buiten gekmen waarom er exact reshoots nodig zijn; vanuit een bericht vanuit de Hollywood Reporter wil Disney schijnbaar dar Rogue One perfect aansluit op A New Hope

" This is the closest thing to a prequel ever. This takes place just before A New Hope and leads up to the 10 minutes before that classic film begins. You have to match the tone!"

Zie het bericht:

disney-orders-reshoots-star-wars-898562

• Upvote 2

Nu gaat er weer rond dat de reshoots wel 40% van de film over gaan doen. Als het waar zou zijn, zou dat mijn alarmbelletjes toch lichtelijk laten rinkelen. Maar het lijkt een percentage te zijn wat willekeurig uit de lucht is gegrepen. Denk ook niet dat de film z'n release in december zou halen als dat het geval was.

Sommige sites gaan nog een stap verder met hun onzin en claimen dat Alden Ehrenreich als Han Solo in de film zal zitten.

Edited by BoxerlessBossk

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this