Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Dennis

Podcasts

Recommended Posts

5 uur geleden zei Marko:

Ps wat ook erg leuk is zijn die podcasts vanuit MSW. Al zijn het er wel erg veel nu. Iets met bomen en een bos. Maar is zoiets er nu (zo actueel) eigelijk in het nederlands?

En zo niet.....SWANCast?

In de Interviewdraad ging het vandaag over Podcasts dus vandaar deze draad. @Marko en @BoxerlessBossk : bij het splitsen van die draad is eea misgegaan en er zijn 3 posts verloren gegaan waarvoor mijn excuses! Het betrof posts waarin Bossk aangaf naar veel Podcasts te luisteren en Marko vroeg welke en waar je die kon vinden.

Discussieer hier vooral verder!

Edited by Dennis

Ik kon toch zweren dat ik ook ergens al vermeld had waar ik allemaal naar luisterde, maar dat zal Dennis ook wel verwijderd hebben ;)

Star Wars Minute - Podcast die iedere dag een minuut van een Star Wars film humoristisch ontleedt. 
Steele Wars - Luchthartige interviews met redelijk prominente Star Wars-fans
Idiot's Array - Diepzinnige gesprekken over alles en nog wat in Star Wars, met vooral positieve inzichten in de prequels
Tarkin's Top Shelf - Star Wars boeken uitgelicht
Star Wars Best in Galaxy Podcast - Met de gimmick dat er live uit Bespin/Tatooine/wherever gepodcast wordt zoveel mogelijk Star Wars references spuien
Star Wars Underworld - General nieuws en discussie podcast

Plumbing the Death Star - Stelt belachelijke vragen als "Hoe kwamen de Hutts aan de macht", "Is John Hammond een slechte baas?" en "Welke Super Smash Bro is de beste stiefpa?"
Shut Up a Second - Zelfde mensen als Plumbing, met letterlijk alle onderwerpen mogelijk
D&D Is for Nerds - Wederom dezelfde gasten spelen Dungeons & Dragons
It's Just Good Business - Alweer dezelfde gasten met belachelijke bedrijfsvoorstellen
The Weekly Planet - General pop culture nieuws en discussie podcast
Pop Quiz Hot Shot - Film trivia quiz podcast
It's a Duck Blur - Iedere podcast gaat over een aflevering van de klassieke tekenfilm Ducktales (whoo-hoo)
Flickering Myth - General pop culture nieuws en discussie podcast
Alphabeatical - Iedere podcast over een Beatles-nummer
Serious Issues - Comic podcast

...Nee, ik luister niet zoveel muziek meer.

• Upvote 1

15 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Ik kon toch zweren dat ik ook ergens al vermeld had waar ik allemaal naar luisterde, maar dat zal Dennis ook wel verwijderd hebben ;)

Nope. Betrof 3 posts; 2x Marko en 1x herensliplozeTrandoshan. Laatste post was van Marko die vroeg welke podcasts je luistert.

PS: die lijst!!! Zitten er bij jou 48 uur in een dag ofzo? :P

Edited by Dennis

I know, bedoelde vroegah in een ander topic. Oh well.

En tja, reizen naar werk, hond uitlaten, boodschappen doen, schoonmaken.. Alle tijd waarin ik geen hersens nodig heb wordt benut ;)