Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

Wat hoop je te zien in Rogue 1

Recommended Posts

Wat hoop je te zien  in Rogue 1 en aanvullend...wat ook niet?

Ik hoop in ieder geval een epic space battle en gezien het ontbreken van force users dan maar echt interessant karakters ( in de zin van goed geschreven).

In ieder geval niets dat conflicteert met de OT of anderszins niet klopt binnen het huidige universum.

Space battles, daar zeg je wat... Zie ik eigenlijk niet gebeuren.

Geen lightsaber battles, geen space battles... tot zo ver nog geen teken van een gevecht tegen beesten... Het wordt écht een afwijking van de Star Wars formule. En dat is precies wat ik wil zien. VIII en IX mogen (moeten) zo Star Wars mogelijk zijn, maar deze anthology films die wat anders doen zijn misschien nog wel spannender.

Also, ik wil Vader zien, maar dan bijna vertoond als een klassieke horror-schurk. Een angstaanjagende schaduw die je heel de film bijna niet ziet en op het eind bruut een hele zooi mensen naar de eeuwige jachtvelden helpt. 

• Upvote 1

8 uur geleden zei Marko:

Wat hoop je te zien  in Rogue 1 en aanvullend...wat ook niet?

Zeb. Vanwege BoxerlessBossk enzo.

Verder:

Wat 'kleine' space battles/scenes. Vrijwel alle ruimtescenes zijn steeds epische gevechten geweest (muv Obi-Wan en Fett in Aotc)..

Bothans

Jaxxon

Wat oude bekende figuren uit ANH etc (Dodonna bv)

Bounty Hunters (Zuckuss, 4-LOM etc...en Bossk maar dan met boxer)

• Upvote 1

Vraag me af waarom er nieuwe fighters geïntroduceerd zouden worden wanneer er weinig tot geen space battles te zien zullen zijn. 

Darth Voorheeder lijkt me inderdaad een toffe invalshoek. Bounthunters ook altijd goed. 

Ik wil Crennic menacing scary shit zien doen op niveau Tarkin Alderaan.

Edited by Marko

15 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Shit, goed punt. Misschien toch space battles.

Maar bounty hunters zou me op dit punt wel verbazen. Zouden ze dan goed geheim hebben gehouden.

Het is natuurlijk wishfull thinking maar als enigszins onderbouwing denk ik dat als Pad en zn maat volledig CGI zijn, zuckuss, 4 lom en zelfs bossk daar ook voor iin aanmerking komen. Fingers crossed.

Tja, het lijkt erop dat ze in hartje Londen gefilmd hebben zonder dat mensen het wisten, en Pad kwam idd redelijk uit de lucht vallen, dus ik zou er eigenlijk wel vertrouwen in moeten hebben dat de film nog genoeg geheimen heeft.

Is Gareth Edwards nou zoveel beter in filmen geheim houden dan JJ en Rian Johnson?

Overigens, geen groot nieuws, maar de nieuwe troopers zijn Shoretroopers en de nieuwe walkers zijn AT-ACTs.

Edited by BoxerlessBossk
  • Upvote 1

Wat hoop ik te zien:

-Dat de Death Troopers genoeg weerstand bieden en niet dat ze alleen cameo-matig in beeld komen zoals de clones in ROTS.

-Darth Vader krijgt screentime.....Brute acties, dat wil ik zien!

-Bistan en Pad, ben erg benieuwd hiernaar, ze gaan de show nog overtuigend stelen :)

Edited by Tk 3870

Ik hoop op:

1. Sterke karakterontwikkeling bij Jyn Erso (Felicity Jones) en director Krennic (Ben Mendelsohn)

2. Gevechten tussen The Empire en de Rebellion waar bij menig Star Wars fan de tranen in de ogen schieten van blijdschap..

3. Dat de Lord of the Sith Darth Vader met medogenloosheid op de rebellen jaagt met de prachtige stem van James Earl Jones;

(Yes mr. Jones; "I love Star Wars too; Big Bang Theory)

Mag er nog eentje? Dat het gevoel van gezamenlijke weerstand en planning van de Rebellen Alliantie onder leiding van Mon Montha en generaal Dordonna op Yavin 4 perfect aansluit op de aanval zoals deze uitkomt in A New Hope uit 1977!

Massassi-Temple.jpg

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this