Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Star Wars Quiz

Recommended Posts

Komt het uit die Ewok film?

Nee, in beide Ewok films (Caravan of Courage & Battle for Endor) komt C-3PO niet voor.

Coruscant, Geonosis, Kashyyyk, Dagobah, Endor (als force ghost). 

Kamino telt niet want je ziet hem er nooit in de film, ook al weet je dat ie er was. 

Behalve als jij het wel vindt tellen, daarom zeg ik het er toch nog even bij ;)

Wat is Padme's echte achternaam?

Naberrie

Edit: alvast de volgende vraag:

Wat is de familiaire link tussen Star Wars en -de overleden nederlandse acteur- Anthony Kamerling?

Edited by Starkiller

Is het zo simpel als "hij zat in All Stars"?

Nope. Familiaire link......

Hint: een (ver?) familielid van hem speelde in SW. Wie?

Ik geloof dat hier verder niemand een connoisseur van Antonie Kamerling is, verklap het maar :P

Hugh Quarshie (Captain Panaka) is verre familie van Kamerling.

In September 2010, he featured in an episode of Who Do You Think You Are?, in which he traced his Ghanaian and Dutch origins.[2][3] The episode revealed one of his ancestors to be Pieter Martinus Johannes Kamerling, a Dutch official on the Gold Coast, making Quarshie a distant relative of Dutch actor Antonie Kamerling.[4]

Hahaha Captain Panaka of all people. Had ik nooit geraden. :) Oef, deze is ook weer lastig, heb nooit die Ewok films gezien. Je houdt van pittige vragen! :)

Hahaha Captain Panaka of all people. Had ik nooit geraden. :) Oef, deze is ook weer lastig, heb nooit die Ewok films gezien. Je houdt van pittige vragen! :)

Als het niet binnen 24 uur geraden is post ik gewoon weer een nieuwe vraag. ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now