Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Star Wars Quiz

Recommended Posts

Wist wel dat ie moeilijk zou zijn, je ziet zn gezicht natuurlijk niet als AT-AT piloot.

Maar het is Wes Janson, bijrijder van Wedge.

Welke bevriende regisseur heeft in totaal zo'n 40 miljoen opgestreken omdat hij en Lucas elkaar beloofd hadden 2,5% van de opbrengst van hun volgende films te geven?

Maar Wedge wordt toch niet neergeschoten? Ach, wat maakt het uit.

Het antwoord op je vraag is natuurlijk Steven Spielberg. Lucas en Spielberg deelden een percentage van de opbrengsten van Star Wars en Close Encounters (of was het ET?).

Oké, 24u voorbij, moet ik dat foute woord toch zelf typen...

Jizz. Het antwoord is jizz.

Welke Star Wars film is het langst?

Jizz?! 

1262.gif

Volgens mij is de langste Revenge of the Sith, maar het kan ook Attack of the Clones zijn. Ik gok Revenge.

Ha, gisteren nog op de Wookieepedia pagina van gezeten. Yoda's uiterlijk was nog geheim dus hij zag er anders uit.

Beetje raar dat de makers dat niet te zien hadden gekregen maar wel van Vaders vaderschap wisten, maar goed.

Dat klopt, het was Yoda. En hij was vooral erg blauw. 

Toen de strip gemaakt werd, was ESB nog in productie. Voor het uiterlijk van Yoda, waren ze afhankelijk van de productie tekeningen. En daar stond een blauwe yoda op. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now