Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Star Wars Quiz

Recommended Posts

In welke prequel film zien we de Millennium Falcon en op welke planeet was dit?

Jawel,  in Revenge heel even. Ik hoopte dat het gewoon een andere YT1300 was, maar starwars.com bevestigt het op de pagina van de Falcon. 

Bah, moest alles uit de originelen in de prequels?

Anyway, de planeet weet ik niet meer maar ik ga uit van Coruscant.

DIe zien we niet in de prequels...

Oef, valt me nou weer van je tegen Hans! ;)

Jawel,  in Revenge heel even. Ik hoopte dat het gewoon een andere YT1300 was, maar starwars.com bevestigt het op de pagina van de Falcon. 

Bah, moest alles uit de originelen in de prequels?

Anyway, de planeet weet ik niet meer maar ik ga uit van Coruscant.

Indeed ROTS and Coruscant it is. :)

het was even zoeken:

"This is supposedly the ship that ends up as the Falcon, in this film it's called Stellar Envoy and piloted by members of a secretive Republic group, it fell into a few other hands over the years before Lando won it in a Sabaac game. There's a novel called ''Millennium Falcon'' by James Luceno that covers the history of the ship."

Maar kan best zijn dat het later weer is veranderd.

Edited by CptHansOlo

Is het ook, alles dat we zeker weten is dat ie van Lando is geweest en in 19bby op Coruscant was.

Over sabacc gesproken, hoe heet dat andere gokkaartspel dat al sinds de tijd van de Old Republic gespeeld wordt?

Weet niet of het het antwoord is wat je zocht, maar Ewan en Hayden hadden niks te zeggen over hun nieuwe lightsabers in  Revenge, omdat ze hetzelfde als in Hope moesten zijn.

Al bestaat het gerucht dat iemand tegen George moest zeggen dat Obi Anakins zwaard moest oppakken omdat hij het anders vergeten was :|

Weet niet of het het antwoord is wat je zocht, maar Ewan en Hayden hadden niks te zeggen over hun nieuwe lightsabers in  Revenge, omdat ze hetzelfde als in Hope moesten zijn.

Naar dat antwoord zocht ik!

Hij leidt het zelf af, nadat Boba Fett hem de achternaam van Luke geeft.

Serieus Obi-Wan, had die jongen een andere achternaam gegeven :P

You are correct, my Padawan.

24u verstreken, dus ik zal maar zeggen dat het goede antwoord de Tydirium was. Een schip dat gestolen is door Nien Nunb en Leia tijdens een missie om aandacht af te leiden van de verzamelende Rebellen-vloot in het boek Moving Target.

Welke Jedi had in de EU meerdere vrouwen omdat zijn soort een laag geboortecijfer kent?