Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Star Wars Quiz

Recommended Posts

Is hier een definitief canon antwoord voor? Sowieso Anakin, Sebulba, Ben Quadinaros, en... hoe de kerel die een pitstop maakt ook heet. 

In Legends weet ik in ieder geval dat op één na iedereen het overleeft. Ja, ook degenen die ontploffen in een bal van vuur o.O

In Legends weet ik in ieder geval dat op één na iedereen het overleeft. Ja, ook degenen die ontploffen in een bal van vuur o.O

Echt? Dan overleefde de A-Wing piloot die in de Executor crashte het waarschijnlijk ook xD

Je had ze in ieder geval goed, maar ik mis er nog eentje. Degene die op de tweede plek eindigde.

Oh, hoe heet ie? Gasgigant ofzo... Oke, niet Gasgigant, maar iets wat erop lijkt :P

De A-Wing piloot was Green Leader en die is bevestigd als KIA in Shattered Empire, dus daar hoef je niet meer over te twijfelen ;)

Twee meter is correct.

Ik heb me altijd afgevraagd of George wel door had hoe groot 2 meter is. Een rat van 2 meter is vrij beangstigend, niet een beestje dat je uit verveling voor de sport opjaagt.

Twee meter is correct.

Ik heb me altijd afgevraagd of George wel door had hoe groot 2 meter is. Een rat van 2 meter is vrij beangstigend, niet een beestje dat je uit verveling voor de sport opjaagt.

Misschien face to face, maar ik kan me voorstellen dat zo'n beest vanuit de cockpit van een vliegtuig een stuk kleiner lijkt. Vooral als je ze ook met een raket moet raken, niet?

Maar oke, de volgende vraag. Hoe heet het beest dat Luke grijpt in de trash compactor scene in A New Hope?

Weet niet zeker of je het zo bedoelt, maar Ezra hoort een soort voice-recorder met zijn vader's stem toch? Maar waarschijnlijk bedoel je iets en iemand anders. :P

Oké, anderhalve dag is verstreken, niemand heeft blijkbaar het boek Lords of the Sith gelezen of de reeks afleveringen op Ryloth gezien.

Ik doelde op Cham Syndulla, de vader van Hera.

Andere vraag, weet iemand de voornaam van Palpatine?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now