Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Star Wars Quiz

Recommended Posts

Woohoo :D

vanwege het weekend een meervoudige vraag.

- Wie is de persoon op de foto ?

- Wat is zijn funtie m.b.t. Star Wars ?

- Welk tegenwoordig veel gebruikt woord, hebben we aan hem te danken ?

image.jpeg

Ik denk dat niemand de antwoorden weet, dus hier zijn ze:

- John Knoll

- Special Effects Supervisor

- Photoshop

John Knoll heeft samen met zijn broer het Photoshop programma ontwikkelt. 

De komende Rogue One film is ontwikkelt naar een idee van John Knoll.

Edited by CptHansOlo

In Star Wars bedoel je neem ik aan? Ik weet dat hij bekend staat als voice-actor, o.a. The Joker.

Nja, maar hoogstwaarschijnlijk onherkenbaar.

Interessanter vind ik dat JJ Simon het script een paar keer heeft laten lezen en dat deze een paar kleine suggesties had. Had Lucas 17 jaar terug maar zo iemand gehad :P

Gwendoline Christie kennen we van Game of Thrones, maar ze is niet de eerste die in SW en GoT zit: noem nog twee acteurs.

Wist ik niet! :) Even een hele makkelijke dan: de zoon van George Lucas heeft een vechtscène in een van de Star Wars films. In welke film was dat en wie zag hem sterven?

De film is natuurlijk goed, het personage waar ik op doelde was overigens simpelweg Bail Organa die duidelijk in beeld komt nadat de jonge Jedi het loodje legt. Geen idee of Captain Antilles erbij was? Maar wat mij betreft mag je de volgende vraag verzinnen. ;) 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now