Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Star Wars Quiz

Recommended Posts

Niemand?

Het antwoord: de zanger van Spearhead (Michael Franti) speelde in Battle for Endor een Marauder.

De Ewok films zijn overigens top. Gorax! En al die verschillende Ewoks! TEEK! Gewoon goede familiefilms.

Volgende vraag: welke nederlander speelde mee in Return of the Jedi? (bonuspunten voor het personage)

Edited by Starkiller

Helemaal correct.

Volgende vraag:

Naast Star Wars is Indiana Jones ook een bekende franchise van Lucasfilm (en ook bedacht door George Lucas).

Noem 5 acteurs die in beide reeksen te zien waren.

Harrison Ford

Dickey Beer

Julian Glover

William Hootkins

en........... Michael Sheard (twijfel)

Jep.

Je had oa ook nog Derek Lyons, Jim Dowdall, Barrie Holland en Kiran Shah kunnen noemen.

nieuwe vraag.

Welke acteur speelt in alle drie de originele star wars films, een personage van een ander ras?

noem de acteur, en de drie verschillende personages.

Blehh wist ik, slecht zeg.

Uit hoeveel steentjes bestaat de LEGO Imperial Star Destroyer?

(je mag er 100 steentjes naast zitten ;) )

welke? Er zijn nl 9 LEGO ISD's (van klein tot erg groot) gemaakt sinds 1999.

Goed punt. Had ik verder niet bij na gedachtomdat ie maar 7 steentjes scheelt met een ouder model.

Ik bedoel iig modelnr 75055 uit 2014, degene die je nu het meest waarschijnlijk in de winkel zal vinden.

Goed punt. Had ik verder niet bij na gedachtomdat ie maar 7 steentjes scheelt met een ouder model.

Ik bedoel iig modelnr 75055 uit 2014, degene die je nu het meest waarschijnlijk in de winkel zal vinden.

Die heb ik. 1359.

Volgende vraag:

All in the family; hieronder een aantal namen van Star Wars cast en crewleden van wie een familielid ook in een van de 6 films heeft meegespeeld of heeft meegewerkt. Zet achter elke naam de naam van het familielid.

Ewan McGregor -

Gary Kurtz -

Robert Watts -

Peter Diamond -

McGregor is de neef van Denis 'Wedge' Lawson en Watts de halfbroer van Jeremy 'Boba' Bulloch.

Nu ik de makkelijkste uit de weg heb geruimd is het minder typen voor degene die wel alles weet >.>

Ik weet dat beide dochters van Gary Kurtz (Tiffany & Melissa) in A New Hope zitten als Jawa.

ps. Erg vriendelijke dames. Heb een dag p.a. (Personal asistant) voor ze mogen spelen, toen ze te gast waren op een StarCon.

De rest weet ik ook niet..

Edited by CptHansOlo