Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

Heel mooi.

Inmiddels ook op SWA. Nieuwe (overbodige) schepen, wellicht op verzoek de heren Lego en Hasbro. Twee nieuwe aliens (althans humanoids), Bestan en Pad die er inderdaad geloofwaardig uitzien. Die grote robot K250 lijkt een geherprogrammeerd Empire model. Jammer dat de bijbehorende teksten overduidelijk nog niet zijn afgewerkt. Na de rode arm van 3PO heeft de AtAt nu ook een rode laadklep. Deathrroopers hebben inderdaad leuke lampjes.

En geen karakters uit Rebels....voor wat het waard is!

Edited by Marko
Typo

Ziet r goed uit! Nieuwe schepen zijn ook welkom. Altijd mooi om wat nieuws te zien in het SW universum. En Vader...wauw...ben benieuwd naar zijn rol. Wel mooi om hem terug te zien op het grote scherm. Kijk er nu al naar uit. 

Dit blad heb ik vorige week al in de pre-order gezet :P

Die robot: Iron Giant gevoel.....(ziet er top uit)

Die 2 aliens zijn echt fantastisch!

PS: Edelweiss heeft de afbeeldingen al van hun site gehaald.

Edited by Dennis

Hi Dennis,

Geweldig nieuws. Ik ben erg te spreken over de U-wing maar ook al de  helden die inmiddels bekend zijn.

massive-star-wars-rogue-one-leak

En om nog maar niet te spreken over de AT-ACT walker (All Terrain Armored Combat Transport),  de AT-DP's (All Terrain-Defence Pods)

Of de TIE striker. En dan al die nieuwe helden: Captain Cassian Andor (waarvan iedereen dacht dat het Biggs Darklighter was),  Bodhi, Baze, Chirrut, K-250 etc.

General Thawn klopt ook niet want het is dus Director Krennic (Ben Mendelsohn) en dan die Death Troopers. De eerste bijlage doet wel heel erg denken aan een verwijzing naar een tweede Wereld oorlog Duitse pantserdivisie. Wicked!!

rogue-one-tank-leak.jpg

Death-troopers-Rogue One.jpg

Edited by the Prosheshy

5 uur geleden zei Marko:

Heel mooi.

Inmiddels ook op SWA. Nieuwe (overbodige) schepen, wellicht op verzoek de heren Lego en Hasbro. Twee nieuwe aliens (althans humanoids), Bestan en Pad die er inderdaad geloofwaardig uitzien. Die grote robot K250 lijkt een geherprogrammeerd Empire model. Jammer dat de bijbehorende teksten overduidelijk nog niet zijn afgewerkt. Na de rode arm van 3PO heeft de AtAt nu ook een rode laadklep. Deathrroopers hebben inderdaad leuke lampjes.

En geen karakters uit Rebels....voor wat het waard is!

Hasbro maakt er (volgens velen) een zooi van maar LEGO kan zo leuk reeds bestaande sets een beetje tweaken en (uiteraard met nieuwe figs) voor prijzen van het formaat Jabba The Hutt op de markt brengen idd. Ik voorspel een licht aangepaste AT-AT maar dan uiteraard wel (als enige set) met figs van een paar belangrijke spelers.

Over een paar maanden weten we het.

Aan de andere kant: toen de prequels met totaal nieuwe schepen kwamen werd er geroepen dat men juist meer de oude designs wilde.....dus eigenlijk mogen deze klagers (waar ik er stiekem 1 van was) niet klagen.

Die tank deed me direct denken aan deze van Imperial Assault, maar nu ik ze vergeleken heb zie ik toch veel verschillende dingen.

swi19_plastic.png

9 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Wat ik me nu vooral afvraag... Praten Pad en Bestan allebei geen basic? Geen voice actors voor zien circuleren namelijk...

Was bij TFA ook niet meen ik. JA Taylor, Christian Simpson, Sam Witwer etc zijn daar ook niet vantevoren aangekondigd. Het kan ook nog zijn dat sound editors Wood en Acord -zoals ze wel vaker hebben gedaan- die stemmen doen.

Ja, maar die deden een aantal stormtroopers en willekeurige civilians. Het lijkt alsof de twee aliens echt bij de main cast horen... Dus als ze basic spreken, zou er toch genoeg materiaal moeten zijn om een aparte acteur voor aan te nemen net als voor K-250.

...Of Steve Blum doet het natuurlijk en Pad is gewoon Zeb in vermomming ;o

Matt Wood deed Grievous in RotS; best wel main cast ;)

4 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Ja, maar die deden een aantal stormtroopers en willekeurige civilians. Het lijkt alsof de twee aliens echt bij de main cast horen... Dus als ze basic spreken, zou er toch genoeg materiaal moeten zijn om een aparte acteur voor aan te nemen net als voor K-250.

...Of Steve Blum doet het natuurlijk en Pad is gewoon Zeb in vermomming ;o

Dat laatste zie ik door de vingers deze keer........

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now