Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Tk 3870

Wat is jullie Ultieme Star Wars moment?

Recommended Posts

Ben er eigenlijk toch wel een beetje nieuwgierig naar.Wat heb je als fan zijnde bereikt, ben je actief met Star Wars bezig geweest, waardoor je een mijlpaal bereikt hebt....of je hebt als een verzamelaar je Ultieme Grail gevonden.Of wat je graag nog zou willen bereiken met je Star Wars hobby.

Wat is dat ene ding , waardoor je het gevoel krijgt, "dat zou ik nog een keer willen" of "dat heb gelukkig al"?

"Dat heb ik gelukkig al":

2x een weekend personal assistant van Anthony Daniels geweest (2005 & 2006) 

Een pakket van Lucasfilm krijgen met daarin een door Rick McCallum en George Lucas gesigneerde en aan mij gerichte foto 'To Dennis'.

Op een warme zaterdagavond in Modesto (geboorteplaats van G.Lucas) naar George Lucas Plaza lopen....en het gevoel hebben dat je terug gaat naar de tijd van American Graffiti

135+ interviews met cast/crew (waarvan er 1 is gebruikt voor het officiële Lucasfilm boek 'Making of Return of the Jedi)

"Dat zou ik nog een keer willen":

Interview met George Lucas, Harrison Ford, Mark Hamill, Carrie Fisher, etc

Cameo in een Star Wars film (of een stem inspreken)

@BoxerlessBosskwillen inwrijven dat Zeb in Rogue One zit

Edited by Dennis
  • Upvote 1

Wat ik al bereikt heb:

-Op uitnodiging van Lucas de Jaarlijkse "Rose Bowl Parade" mee mogen lopen van 2007 in Pasadena , ter ere van 30 jaar Star Wars,

-Persoonlijk geaddresseerde handtekening van George Lucas

-Op de foto met George Lucas

-Op de StarWarriors bonus Bluray disc vereeuwigd zijn.

-Op de HoofdPagina staan van de telegraaf met de Premiere van TFA

lucas%205_zpsel1snwyr.jpg

Eigenlijk heb ik al m'n droomwens bereikt met m'n Star Wars hobby, "Marching with the Maker", en dat met een bekende mede-fan te hebben mee kunnen maken.De  mooiste ervaring was niet het ontmoeten van George Lucas zelf , maar dat je je daar met 200+ andere fans loopt voor te bereiden op een onvoorstelbare gebeurtenis , midden in het Amerikaanse film paradijs, 5 dagen lang door echte bootcamp drill sergeanten.De ontmoeting met George Lucas kwam ook totaal onverwachts de avond dat we in LAX aankwamen , vanuit Schiphol .Ontvangen op het LAX vliegveld als ware Celebrities en afgevoerd in taxi's naar het "Sherritan Universal"Hotel , ook bekend uit vele Hollywood producties.Dat je in je vrije tijd over de "Walk of Fame" loopt om even naar de plaatselijke kapper te gaan, met in je achterhoofd......overmorgen marcheren we met George Lucas over Amerikaanse straten....9 km lang in een plastic harnas.

De generale repetitie die plaats vond op een geheim gehouden locatie , een "American Football field", midden in een buitenwijk van Hollywood, was voor mij helemaal het einde.George Lucas die kwam ons persoonlijk keuren samen met Steve Sansweet, die zich toen binnen Lucasfilm over "Fan-Relations" ontfermde samen met Mary Franklyn (die naam zegt waarschijnlijk niks.).Dit was trouwens dezelfde dag dat de groepsfotos met "The Flanneled One" genomen werden.De Parade zelf.....voelde ook aan als een soort film, wetend dat ergens in het Publiek Steven Spielberg de parade zat te volgen.Maar ook de Ewok Village float en de Star Wars Muziek band , zorgden voor de onvergetelijke sfeer.

We waren daar met z'n tweetjes vanuit Nederland en kregen nog bezoek van een Nederlandse Journalist , ik heb nog in de vlaggen Compagnie meegelopen, heb toen de vlag van Massachussets gedragen.We mochten helaas geen één van allen onze eigen vlag dragen.

Het was een magische ervaring, die eigenlijk niet goed na te vertellen valt.

Lucas%203_zpsswuv5uqc.jpg

Edited by Tk 3870

Volgens mij moet dit topic heten. Show off met hoe veel unieke starwars momenten je hebt meegemaakt (yess....bitchin' excuse me)

Anyway. Mijn ultieme starwars moment is iets van veel intiemere aard. Namelijk het moment dat mijn zoontje, destijds net 5, op de vraag: "wat gaan we vanmiddag doen, jij mag het zeggen!?", antwoorde met; "Alle Star Wars films kijken papa".

• Upvote 2

59 minuten geleden zei Marko:

Volgens mij moet dit topic heten. Show off met hoe veel unieke starwars momenten je hebt meegemaakt (yess....bitchin' excuse me)

Anyway. Mijn ultieme starwars moment is iets van veel intiemere aard. Namelijk het moment dat mijn zoontje, destijds net 5, op de vraag: "wat gaan we vanmiddag doen, jij mag het zeggen!?", antwoorde met; "Alle Star Wars films kijken papa".

Mbt dat eerste: muhahaha ;)

Mbt dat tweede: you win the internet today! (serieus) Das echt héél erg gaaf!!!! Die van mij (net 5) wil alleen maar de Ninja Turtles zien :D

Ik heb geen legendarische momenten of schattige kinderen. Ik heb alleen de wetenschap dat Dennis ongelijk heeft mbt Rogue One, en dat voelt ook heel goed.

Mijn geluksmomentje is heel simpel, en dat is na jarenlange anticipatie eindelijk TFA in de bios zien, en realiseren dat het eindproduct toch best wel goed is geworden.

Een droom... Meh. Als ik meer tijd en geld had om het te doen (en er eerst de technische skills voor te vergaren) zou ik een Star Wars quiz willen hosten in podcast-vorm. Gelukkig blijft SW populair en heb ik mn hele leven nog om zoiets te gaan proberen ;)

• Upvote 1

2 uur geleden zei Marko:

Ultiem moment in je leven, kan ik me goed voorstellen.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this