Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ramon

Star Wars: The Force Awakens première @ Pathé ArenA

Recommended Posts

Wat heeft iedereen toch met die nachtpremieres?

16 december 10uur vind ik gewoon top. Die dag heb ik vrijgenomen en ben dan nog fit. Na de film uitgebreid de tijd om op internetfora te posten, een verslag voor de frontpage van deze site te maken, na te praten etc etc.

Een nachtpremiere na een dag werken (en savonds de tijd af zitten te tellen tot het 00:01 uur is en je moe bent)? Niet (meer) mijn ding.

Edited by Dennis
typo

6 uur geleden zei Dennis:

Wat heeft iedereen toch met die nachtpremieres?

16 december 10uur vind ik gewoon top. Die dag heb ik vrijgenomen en ben dan nog fit. Na de film uitgebreid de tijd om op internetfora te posten, een verslag voor de frontpage van deze site te maken, na te praten etc etc.

Een nachtpremiere na een dag werken (en savonds de tijd af zit te tellen tot het 00:01 uur is en je moe bent)? Niet (meer) mijn ding.

Ben het weer eens helemaal met Dennis eens! Top zo. 

Heerlijk ontbijten, bakkie..... Wat lekkers voor tijdens de film en dan heel rustig naar de pathe.

Nachtpremiere is leuk als er een marathon aan voorafgaat, niet om op dinsdag tot 11 uur te wachten om de deur eens uit te gaan.

11 minuten geleden zei Marko:

Ben het weer eens helemaal met Dennis eens! Top zo. 

Heerlijk ontbijten, bakkie..... Wat lekkers voor tijdens de film en dan heel rustig naar de pathe.

Nachtpremiere is leuk als er een marathon aan voorafgaat, niet om op dinsdag tot 11 uur te wachten om de deur eens uit te gaan.

@Marko: dat komt omdat we oud zijn :P ......(goh, laat ik daar nu net wat over hebben geschreven! ;)http://www.starwarsawakens.nl/featured/column-star-wars-40/

• Upvote 1

Goed artikel Dennis :), ik kan gelukkig dus ook fan blijven :D.

Ik ga de film pas zaterdag om 13:00 zien, de andere IMAX 3D (Pathe Arnhem) voorstellingen waren al vrij vol. En er moet ook nog gewerkt worden voor alle Star Wars merchandise. Zal het forum wel ff mijden die dagen :P.

Alsof jullie oude botten een marathon zouden trekken :ph34r:

Middernacht release vind ik fijn omdat daar meestal alleen de echte diehards op af komen, goed voor de sfeer.

Then again, het gros van de mensen die er woensdag om 10/11u zitten zal er speciaal vrij voor genomen hebben, dus dat komt misschien toch nog wel goed :)

Hahaha ik heb er ook alle vertrouwen in.

... nou kappen hoor anders zonder ik me af in de 40up sectie. 

In Amerika (where else?) zijn er zelfs marathons! Van 1-7 betekent dat 21 uur in de bios, als je de prequels overslaat is het nog steeds 11 uur... My god, dat is lang op popcorn leven haha! Maar de kans om de originele films op het witte doek te zien zou toch wel heel gaaf zijn voor een youngling als ik. Ach ja, wie weet of het in de toekomst nog een keer gebeurt...

Op 1-12-2015 21:10:37 zei BoxerlessBossk:

Alsof jullie oude botten een marathon zouden trekken :ph34r:

Middernacht release vind ik fijn omdat daar meestal alleen de echte diehards op af komen, goed voor de sfeer.

Then again, het gros van de mensen die er woensdag om 10/11u zitten zal er speciaal vrij voor genomen hebben, dus dat komt misschien toch nog wel goed :)

oude botten? Kruising tussen oud bokken en oude rotten? ;)

Maar idd: ik trek dat niet meer..... :(

23 uur geleden zei Marko:

Hahaha ik heb er ook alle vertrouwen in.

... nou kappen hoor anders zonder ik me af in de 40up sectie. 

Strak plan. Ik ben al onderweg met de rollator! :D

23 uur geleden zei TK1972:

"When 40 years old you reach, look as good you will not."

:(

Edited by Dennis

Op 23-10-2015 at 14:12 zei Dennis:

The-Force-Awakens-RealD-Special-Edition-

Indien je het gemist hebt: Vanaf morgen voor € 7,50 verkrijgbaar bij JT (helaas komt alleen de stormtrooper variant in NL beschibaar). Pathe komt later met meer info.

En als ik even mag spuien/ranten:

T*ring wat word ik gek van al die jankverhalen op facebook (waar je de bril kunt winnen). Man man man....sommigen zetten zich echt te kijk.

Edited by Dennis

2 hours ago, Dennis said:

Indien je het gemist hebt: Vanaf morgen voor € 7,50 verkrijgbaar bij JT (helaas komt alleen de stormtrooper variant in NL beschibaar). Pathe komt later met meer info.

En als ik even mag spuien/ranten:

T*ring wat word ik gek van al die jankverhalen op facebook (waar je de bril kunt winnen). Man man man....sommigen zetten zich echt te kijk.

Hoop snel wat van Pathé te horen, ben benieuwd. Ik zag toevallig je reactie op facebook, die post was inderdaad echt te erg! Ik hoop heel erg dat het geen serieuze was. Wie smokkelt er nou zijn kat mee naar een film? Anders heeft deze persoon echt issues.... Maar ik kan er wel om lachen, dat er 'like' staat en mensen hun complete levensverhaal gaan delen!

49 minuten geleden zei Elodya:

Wie smokkelt er nou zijn kat mee naar een film? Anders heeft deze persoon echt issues....

Ik ergerde me ook erg aan het gebrek aan punten, komma's en andere leestekens...

49 minuten geleden zei Elodya:

Hoop snel wat van Pathé te horen, ben benieuwd. Ik zag toevallig je reactie op facebook, die post was inderdaad echt te erg! Ik hoop heel erg dat het geen serieuze was. Wie smokkelt er nou zijn kat mee naar een film? Anders heeft deze persoon echt issues.... Maar ik kan er wel om lachen, dat er 'like' staat en mensen hun complete levensverhaal gaan delen!

Ik ga morgen naar de JT. Manager zou een bril apart leggen.

Opvallend dat zij er nauwelijks over getoeterd hebben en hem nu al hebben....itt Pathe die wel overal getoeterd hebben en eind van deze week pas met informatie (dus niet eens de bril!) komen....

En ik doelde idd oa op die gast op FB ja....anderen kunnen er ook wat van.

2 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Jongens, over 7 dagen exact zit ik te beven in mijn bioscoopstoeltje.

Klinkt bijna niet echt :o

Over 7 dagen exact loop ik nu bevend mijn bioscoopstoeltje uit. Bevend van vreugde of woede, dat moet ik nog even afwachten. In ieder geval bevingen ;) 

Op 23-10-2015 at 14:12 zei Dennis:

ik dacht daarnet aan dit artikel van vorige maand; Ik heb me er nog niet in verdiept maar zou dit ook voor Nederland gelden? Dat je die in de bios krijgt?

Zo. Dik anderhalve maand later......ligt eindelijk de Stormtrooper 3D bril naast me.

JT heeft ze (2 dagen vertraagd) vandaag binnengekregen! Voor € 7,50 kun je hem daar halen; een biosticket is niet nodig en je mag er meerdere aanschaffen.

Pathe heeft ze vanaf de 16e (ook € 7,50) maar je kunt de bril daar alleen halen als je ook een kaartje voor TFA hebt! (en max. 1 per ticket).

Edited by Dennis

Volgens de Nederlandse Star Wars Facebook en Twitter accounts zou vanavond al de galapremiere om 19:00 uur in Amsterdam zijn. Volgens mij las ik ergens Pathe Tuschinski maar ik weet niet meer waar. Zijn er mensen die hier meer van weten en hoe je er eventueel nog bij zou kunnen zijn? Hier staat het ook: http://frontpage.fok.nl/nieuws/723105/1/1/50/enorme-drukte-rond-premiere-star-wars.html

Ik zag inderdaad overal dat vanavond de galapremiere is, maar er staat nergens waar. Ook niets over te vinden in het nieuws, zal wel met opzet gedaan zijn... 

Theater Amsterdam, weet het vrijwel zeker! Ligt totaaaal niet in het centrum, het is gebouwd voor het toneelstuk Anne Frank. Heel kenmerkende glazen voorgevel. 

1423655028-amsterdam-theater1.jpg

Edited by Elodya

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now