Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ramon

Star Wars: The Force Awakens première @ Pathé ArenA

Recommended Posts

Toch nog één positief iets aan 3D :ph34r:

Weet je dat wel zeker......

Probleem met 3D is, dat ze het meestal overdrijven. De enige uitzondering die ik tot nu heb gezien, is de film 'Gravity'.

Weet je dat wel zeker......

Probleem met 3D is, dat ze het meestal overdrijven. De enige uitzondering die ik tot nu heb gezien, is de film 'Gravity'.

Avatar deed het ook goed, en Toy Story 3.

Ik had ze straks gezien....en betwijfel het of dit wel dezelfde zijn. Ze zien er nl véél anders uit dan de officiële foto van RealD.

Daarover gesproken: ik heb nog wat rondgemaild. RealD gaat niet in op specifieke vragen maar zij vermelden dat de brillen alleen bij Cinemark bioscopen verkrijgbaar zullen zijn. De online winkel waar de Jurassic World set besteld kon worden wist te melden dat:

Star Wars glasses will not be available online. The Star Wars glasses are only available at participating cinemas with Real D 3D projection equipment. 

Bestellen uit Amerika! :D 

Dat kan dus (itt wat ik eerder hoorde) mogelijk niet. (over een maand weten we het zeker)

Dat kan dus (itt wat ik eerder hoorde) mogelijk niet. (over een maand weten we het zeker)

Er is altijd nog eBay als je heel erg wanhopig (en rijk) bent :P 

Ik houd het zowat elke dag bij, maar weet iemand al of er een nachtpremière komt???

Inmiddels is het nog maar 5 a 6 weken tot de release datum en er is nog steeds niets bekend.

Zou het echt jammer vinden als het uiteindelijk niet gaat gebeuren!!

Echt balen man!!! Maar ja, tegen de macht van Disney kan niemand op!!

Heb net kaartjes voor de reguliere voorstelling gekocht. Ipv midden in de nacht, nu gewoon

op een zondagmiddag. 

Oef, succes met spoilers ontwijken die vier dagen :o

Gewoon even vier dagen geen Facebook, Twitter, Youtube gebruiken, geen radio luisteren en televisie kijken, ramen en deuren op slot doen en gewoon helemaal niet meer de deur uit gaan. Oh, en al helemaal niet hier op het forum komen. Eigenlijk kan je beter gewoon je internet voor vier dagen afsluiten. Is makkelijk te doen toch?

Inmiddels vernomen dat andere ketens deze bril ook willen verkopen, maar: Pathe wil exclusiviteit en het is nu afwachten of zij de enigen zullen zijn.

Ben ook benieuwd wat de verkoopprijs wordt. De inkoopprijs weet ik; verkoopprijs zou € 5 moeten zijn.

Edited by Starkiller

Oeioei, mijn vriendin heeft de 16e een MRI-scan (nbd maar toch), dus ik kan nu pas de voorstelling van 13u kijken. Ben ik waarschijnlijk nog wel veilig voor de ergste spoilers, maar dat worden lange uren :P

Ik ga pas zondag omdat we met een groep van 26 die hard fans gaan :) 

Enne idd, na woensdag sluit ik mijzelf op en kom er zondag pas weer uit als we naar de film gaan. Ik check niks meer online anders is straks alles al bekend!!

En ook nog ff die 3D bril scoren. Zijn rond 6 nov te koop bij Pathe. Je kan ze alleen los kopen, dus niet inclusief bij een filmkaartje.

4 uur geleden zei Re-M-oN:

En ook nog ff die 3D bril scoren. Zijn rond 6 nov te koop bij Pathe. Je kan ze alleen los kopen, dus niet inclusief bij een filmkaartje.

6 nov?  Das al geweest :P Pathe heeft een uur geleden nog aangegeven dat de verkoopdatum rond de filmrelease ligt; een exacte datum hebben ze niet gezegd. Waar heb jij die datum vandaan?

JT krijgt ze overigens ook; vanaf 9 december.

Edited by Starkiller

Ze mogen geen nachtpremière doen, maar vertonen de film wel om 2:40 's nachts in de eerste vier nachten erna? Dat vind ik dus echt nergens op slaan... Wel heel blij dat de brillen ook in Nederland komen, zien er echt gaaf uit! 

Tja, er zal een regel zijn dat de film absoluut nergens eerder uit mag komen dan de 16e om 10u onze tijd. En wat er daarna met voorstellingen gebeurt boeit ze niet.

Vind wel, als je toch zulke domme restricties op gaat leggen, had hem dan maar gewoon op de 17e uit laten komen, hadden we wel gewoon een nachtpremiere gehad.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now