Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ramon

Star Wars: The Force Awakens première @ Pathé ArenA

Recommended Posts

10:00 in de ochtend naar de film jongens? Oké! :D

Kylo kostuum?

Jazeker, ben van plan om later vanavond foto's op het forum te plaatsen als een preview. Heb helaas nog geen lightsaber, maar die moet je er dus nog maar bij fantaseren! :) Bereid je maar vast voor :P

Wie hier gaan er nog meer naar de voorstelling om 20:00 op 16 december bij Pathé ArenA? Eerder vandaag zag ik dat de stoelen uitverkocht waren, maar nu lijken er weer enkele kaartjes beschikbaar. Ik had enorm geluk om 10 kaartjes te kunnen bestellen voor mezelf en mijn vrienden/kennissen groep. Of nouja, ik zat vanaf vanmorgen vroeg al klaar voor de PC en laptop :P.

Ik zal er zijn, in volledig kostuum. :) En jullie, ga ik wat mede-SWA leden mogen ontmoeten die avond? :D

Ik heb gelukkig het ene laatste kaartje kunnen bemachtigen voor de voorstelling van 20:00. Ben benieuwd wat de Pathe nog voor extra's gaat doen. :)

EDIT: blijkbaar komen er weer kaartjes beschikbaar. Lekker handig en eerlijk. ¬¬

Edited by Mai

Ik ga de zestiende in Tilburg. Om 11 uur! En om 14.00 uur! En om 17.00 uur! En ik heb kaarten voor 20.00 uur! En voor 23.00 uur! 

Ja, dat gaat een Force Awakens marathon worden ^^

Ik ga de zestiende in Tilburg. Om 11 uur! En om 14.00 uur! En om 17.00 uur! En ik heb kaarten voor 20.00 uur! En voor 23.00 uur! 

Serieus? Vijf keer achter elkaar? Word je daar niet ontzettend film-moe van? :o

edit: En wat als hij tegenvalt? :P

Edited by Ramon

Pizza bezorgen in de bios? :P

Serieus? Vijf keer achter elkaar? Word je daar niet ontzettend film-moe van? :o

edit: En wat als hij tegenvalt? :P

Ik heb The Phanom Menace ook meerdere keren in de bios gezien. Die viel ook tegen. ;-)

Ik heb The Phanom Menace ook meerdere keren in de bios gezien. Die viel ook tegen. ;-)

Herkenbaar...... Ik kon destijds niet bevatten dat 'dit' het was en dat vroeg dus om een aantal keer opnieuw kijken. Mischien ook wel om het gevecht met Darth Maul. Laten we niet vergeten dat dit een van de hoog(s)te punten van de prequels was. Die muziek heeft weken in mijn kop gezeten

Nu prikkelt het voor mij toch wel om ook om 10:00 te gaan, later die avond kan ik hem altijd nog een keer zien. Hmm, what to do.

Als je vrij bent, waarom niet? Wees de spoilers voor!

Is ook zo. :) In principe ben ik 'vrij', aangezien ik volgende maand op zoek moet naar een nieuwe baan. Dan kan ik altijd regelen dat ik die woensdag niet kan denk ik. De eerste keer met vrienden kijken is echter ook wel een vette ervaring, in plaats van alles al weten. Ik zou het echter wel leuk vinden om wat mensen van het forum te ontmoeten. Ik denk er nog even over na.. terwijl de kaartjes langzamerhand opraken :D

Niemand die ik ken komt ook maar in de buurt van hoe excited ik ben voor Star Wars, dus ik pak de eerste voorstelling lekker als momentje voor mezelf (in een volle zaal :P )

Anyway, ik ben er zeker wel voor te porren om met een paar mede-forumites TFA te zien, maar dat hoeft natuurlijk ook niet persé de premiere te zijn. Ik ga hem toch wel minstens een keer of tien kijken ;)

Nou, ik heb de knoop doorgehakt. Om 16 december ben ik erbij om 10:00 in de Pathé ArenA. :) En tien uren later begint de reeds uitverkochte voorstelling aldaar die ik met mijn vrienden zal bekijken. Ook wel eens leuk om ze in de smiezen te hebben; ze kunnen me die dag niet meer trollen met (zogenaamde) spoilers en zonder mij hebben ze geen kaartjes. :D

Moet je niet zeggen dat je hem al gezien hebt, kijken of ze het door hebben :P

16 dec 13u hier? ;)

Dat was ik ook niet van plan haha! :) Waar is 'hier'? Jij bent 10u in Rotterdam en 's avonds in Tilburg toch?

Lekker de film voor iedereen verpesten meteen als we de bioscoop uitkomen :ph34r:

In ieder geval, leuk dat je ook gaat Ramon! Zoals ik al eerder gemeld heb ben ik ook de 16e om 10:00 's ochtends bij de Pathé Arena. Als je twee van die langharige gasten ziet... dat zijn dan waarschijnlijk ik en een vriend van me. Zeg gerust hallo :D

In ieder geval, leuk dat je ook gaat Ramon! Zoals ik al eerder gemeld heb ben ik ook de 16e om 10:00 's ochtends bij de Pathé Arena. Als je twee van die langharige gasten ziet... dat zijn dan waarschijnlijk ik en een vriend van me. Zeg gerust hallo :D

Lijkt me leuk om jullie te ontmoeten! :) Weet nog niet of ik in de ochtend verkleed ga, maar zoja, zul je mij waarschijnlijk eerder zien dan ik jou :P Sowieso eventjes meeten hoor ;)

16 december 10:00 JT EIndhoven 3D Dolby Cinema

19 december 20:30 JT Eindhoven 3D X.D Dolby Atmos (voor deze de luxe stoelen gereserveerd (die hebben ze daar een aantal))

Jammer dat JT Hilversum geen Dolby Cinema 3D voorstelling heeft om 10u, anders was ik daar zeker heen geweest. Ik ga wel vrijdagavond de achttiende naar JT Hilversum. Eindhoven is me net ietsje te ver. :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now