Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Kenobi; The Balance of the Force

Recommended Posts

Wat ik bij Comic con in Ca. in het overzicht van Lucasfilm zag was m.b.t.  de "Anthology"films van Lucasfilm de film over Obi-Wan; Kenobi; Balance to the Force.

Ik hoop ten zeerste dat Lucasfilm deze film gaat maken want over Ben Kenobi is toch prima een film te maken?

Naar deze Antholgy film kijk ik erg uit en hoop dat Ewan Mc.Gregor wederom Ben Obi-Wan Kenobi zal gaan vertolken (hij was immers ook al benaderd voor een korte voice liner in TFA; "these are your first steps".  Ik ben erg benieuwd wat Lucasfilm in juli op SWC in Londen hierover gaat briefen;anders stel ik wel de vraag. Wat vinden jullie?

star-wars-slate-photo.jpg

Edited by the Prosheshy
  • Upvote 1

Ik blijf het raar vinden dat deze film niet de eerste of tweede spinoff is. Het idee is zo logisch, de perfecte acteurs heb je al, wat wil je nog meer?

Voorlopig zullen we het moeten doen met de Kenobi journals uit de Star Wars comic...

• Upvote 1

Voor de  rol van Kenobi kan men geen Jonas brothers/One Direction lookalike casten.

Maar goed, die foto is alweer achterhaald; Fett/Solo is bv een Solo film geworden en komt nu vóór IX uit.

Neemt niet weg dat dit een veel beter idee is dan de Solo spinoff. Een Kenobi film die zich volledig op Tatooine afspeelt (dus voor SW begrippen ook nog eens 'low-budget' gemaakt kan worden) heeft direct mijn aandacht.

Edited by Dennis
  • Upvote 2

Topic even verplaatst, stond eerst onder het Han Solo Anthology film subforum.

Hoop dat ten zeerste. Zou ik megavet vinden om Kenobi een verdieping te zien geven van zijn leven met de force. Hier en daar wat scenes met een jonge Luke er in, wat flashbacks en bedenkingen. En natuurlijk de dreiging van Vader die op zoek is naar Luke en resterende Jedi. Laat maar komen!!

Er zit zeker potentie in. Zelf heb ik zojuist het boek Kenobi uitgelezen. Hier zitten ook mooie momenten in die ik graag terug zou willen zien in een Kenobi film

Potverdorie dit  gaat Mel Gibson niet leuk vinden. Lucasfilm de rechten voor Passion of the Christ 2: The Son Awakens

Mijn hart klopt sneller! Heb me altijd afgevraagd hoe hij zijn tijd doorbracht. In Star Wars rebels al een klein stukje gezien, dat smaakt naar meer. 

4 uur geleden zei the Prosheshy:

Lijkt me geweldig. Een goed Obi Wan verhaal. 

Beide artikelen bevatten geen feiten die er werkelijk op duiden dat het gaat gebeuren; het is m.i. meer wishful thinking.

Neemt niet weg dat het mooi zou zijn.

Dat zou geweldig zijn. Laat de film maar zitten. Maak er een nexflix serie van. Dan kunnen karakters worden uitgediept. Laat ook ruimte over om de serie wat harder te maken. 

Op 8-5-2016 at 09:12 zei BoxerlessBossk:

Ik blijf het raar vinden dat deze film niet de eerste of tweede spinoff is. Het idee is zo logisch, de perfecte acteurs heb je al, wat wil je nog meer?

Voorlopig zullen we het moeten doen met de Kenobi journals uit de Star Wars comic...

Wauw, heb ik dit echt gezegd? Mijn mening is veranderd zeg...

Ik zie namelijk momenteel helemaal niks in een Obi film. Tussen zijn verschijningen in de comics en Rebels is eigenlijk alles al wel verteld over zijn tijd op Tatooine. Ik denk niet dat er genoeg verhaal in een film gepropt kan worden om het echt interessant te houden...