Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Tk 3870

Rogue One "Death Squad Trooper"

Recommended Posts

R1%20DeathT_zpsctdpvsn4.jpg

Geen 3D rendering van mij , maar ben wel in onderhandeling voor een helm kit.Daarnaast wil ik ook het bijhorende harnas gaan bouwen

Edited by Tk 3870

Kijk, dat zien we graag, vol enthousiasme voor een design uit een film die nog niet uit is! Hoop voor je dat deze troopers flink kont gaan schoppen.

Ziet er netjes uit, het wachten is tot we meer footage te zien krijgen om een duidelijker beeld te krijgen van hoe ze er exact uit zien of niet? Zou stiekem wel heel tof zijn om met dat kostuum al op de Rogue One première mee op te draven. :D

Er is natuurlijk wel een race gaande tussen verschillende 3D ontwerpers/sculptors, want zodra volledige beelden vrijkomen van de helmen en betere close-ups van de harnasonderdelen, is het nog een kwestie van aanpassingen verrichten en klaar is kees, de spanning zit er wel in.Ze moeten het vooral van de actiefiguren hebben straks en ander Hasbro materiaal dat voor de Film nog uit gaat komen.

Uiteraard heeft "Anovos" net als bij TFA de rechten op het commerciëel produceren van de volledige harnassen die in Rogue One voorkomen, maar Anovos is niet bepaald populair te noemen binnen The 501st bijvoorbeeld (wegens oplopende backorders en nogal vrij hoge prijzen voor hun TFA producten, wat hun Monopoly dus goed kenmerkt), vandaar dat er al wat fans bezig zijn aan dit soort projecten.

Edited by Tk 3870

Heel tof dit. Ik heb echt drie linkerhanden en daardoor nog meer respect voor mensen zoals jij, die zich met dit soort dingen bezig houden.

Mijn complimenten TK 3870 !! Wou dat ik het in mijn handen had. Maar ik vrees als ik het probeer te maken dat het eerder op een mislukte brommerhelm gaat lijken. 

Ik heb wel de capiciteiten maar de helm is niet mijn creatie hoor,  de helm wordt op dit moment gesculpt door SKy Gun Bro ( Jason Watson), die daar weer een resin (kunsthars) afdruk van gaat maken.Ik plaats hier gewoon de vooruitgang.

Edited by Tk 3870

De eerste helmen zijn geproduceerd en te koop, let wel deze helmen zijn gebasseerd op de versies uit de trailer, de maker heeft deze gemaakt met de kennis die hij heeft van de fotos en de trailer.

dttt1_zpsu9di9crg.jpg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now