Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Episode VIII - Algemeen

Recommended Posts

24 minuten geleden zei Dennis:

het nut van Teletekst

9_9

generatie dingetje, ondanks alle goede nieuwsapps is de teletekst app altijd favoriet, soort eenzijdige twitter voor ouwelullen

maar, anyho... jij kijkt de trailer gewoon morgenochtend vroeg?

Edited by Marko

33 minuten geleden zei Marko:

9_9

generatie dingetje, ondanks alle goede nieuwsapps is de teletekst app altijd favoriet, soort eenzijdige twitter voor ouwelullen

maar, anyho... jij kijkt de trailer gewoon morgenochtend vroeg?

Ik zet de wekker weer ja (serieus)

Mooie trailer, positief verrast, gelukkig, niet weer die aanzwellende hope violen. Er wordt weinig prijs gegeven, maar toch ook weer veel. 

Vraag van vandaag: doet ie t of doet ie t niet.....

Star Wars morning is alleen in Haarlem of Amsterdam; lijkt me wel heel gaaf met a l die fans om 7.00 aftrappen. met The Force Awakens in IMAX. Heb ik in de jaren tachtig ook gedaan met A New hope, Empire Strikes Back gevolgd door de premiere van Return of the Jedi in de oude Royal bioscoop in Weert;

EDIT, inmiddels doen alle Pathe steden mee met Star Wars morning.

IMG_1828.png

Edited by the Prosheshy

Eerste aktie van de dag: The last Jedi trailer kijken. Ik krijg van een Star Wars trailer nog steeds kippenvel. Dus ook van deze. Het analyseren  komt later wel, maar voor nu heb ik genoten.

1 uur geleden zei the Prosheshy:

Star Wars morning is alleen in Haarlem of Amsterdam; lijkt me wel heel gaaf met a l die fans om 7.00 aftrappen. met The Force Awakens in IMAX. Heb ik in de jaren tachtig ook gedaan met A New hope, Empire Strikes Back gevolgd door de premiere van Return of the Jedi in de oude Royal bioscoop in Weert;

EDIT, inmiddels doen alle Pathe steden mee met Star Wars morning.

Jaja in Den Haag is ie ook ....heerlijk

18 uur geleden zei Dennis:

de paar vraagtekens die RO nog had werden weggenomen doordat ik 12uur voordat ik de eerste ochtendvoorstelling bijwoonde eea meekreeg.

Hey, je vroeg erom IIRC :P

De trailer is idd weer heerlijk, en weer lekker vol met misdirectie. Kylo schiet z'n moeder niet neer, we zien haar later weer op Crait. Snoke praat niet tegen Kylo, hij praat tegen Rey. En Rey en Kylo samen.. hoeft ook nog niet meteen te betekenen dat een vd twee voorgoed overloopt.

Ticket binnen voor woensdag de dubbele feature om 7u, in Breda. Zin an!

27 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Hey, je vroeg erom IIRC :P

Ik doelde op iemand van het Jedicouncil forum :P 

2 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Kylo schiet z'n moeder niet neer, we zien haar later weer op Crait. Snoke praat niet tegen Kylo, hij praat tegen Rey. En Rey en Kylo samen.. hoeft ook nog niet meteen te betekenen dat een vd twee voorgoed overloopt.

Ticket binnen voor woensdag de dubbele feature om 7u, in Breda. Zin an!

De film begint naar mijn idee op Crait toch? Of ga ik dan van uit dat het echt een één op één ESB kopie wordt. Staat me wel bij in ieder geval dat ze vervolgens vluchten de ruimte in met die bommenwerpers etc. Hoe dan ook geloof ik ook niet dat Kylo mams neerschiet, dat zouden ze namelijk niet in een trailer stoppen. En Kylo en Rey....praten die dan wel met elkaar of is dat gewoon een trickshot, ze zijn niet samen in beeld. Er zitten namelijk continu van die misleidingen in de trailer vooral rond Rey.

Iedereen kreeg kippenvel volgens mij ik ook. Klein beetje spoilers to the  darkside. Zo spannend :-)

21 minuten geleden zei Marko:

De film begint naar mijn idee op Crait toch? Of ga ik dan van uit dat het echt een één op één ESB kopie wordt. Staat me wel bij in ieder geval dat ze vervolgens vluchten de ruimte in met die bommenwerpers etc. Hoe dan ook geloof ik ook niet dat Kylo mams neerschiet, dat zouden ze namelijk niet in een trailer stoppen. En Kylo en Rey....praten die dan wel met elkaar of is dat gewoon een trickshot, ze zijn niet samen in beeld. Er zitten namelijk continu van die misleidingen in de trailer vooral rond Rey.

Volgens mij begint de film met de evacuatie van D'Qar, denk ik, ivm Finn

4 minuten geleden zei MiguelTegen:

Crait zat juist redelijk aan 't einde toch?

3 minuten geleden zei Veradun:

Volgens mij begint de film met de evacuatie van D'Qar, denk ik, ivm Finn

Vergelijk is te maken met empire, dus zie je de evacuatie van Yavin/D'qar of niet.....? Ik weet het echt niet meer.....  Crait kan ook het einde zijn, dan is de scene met Leia inderdaad spoilt.

Evacauatie D'Qar lijkt me behoorlijk vooraan in de film te zitten. Resistance heeft net de Starkiller Base vernietigd, First order weet de locatie van de basis, dus meteen vol er in, lijkt me. Wellicht staat er nog een ion cannon op D'Qar om dekking te geven tijdens de aftocht?

Spoiler

ik bedoelde meer dat ik me afvraag of we dat ook te zien krijgen, die aftocht van D'qar, of zien we het gene dat je beschrijft in de openingscrawl en begint het op Crait. Als het goed is vervolgt het verhaal meteen achter TFA, dus het zal wel aftocht van D'qar zijn...... nou ja niet bijster interessant.

Wat ik wel interessant vond in de trailer is dat Snoke Rey bij de 'ballen' heeft. Ik ben benieuwd hoe ze daar uit komt, mijn gevoel zegt dat dit een sleutel scene is. Komt Luke te hulp....of Kylo? Dat zou zijn vechtscene in de Celebration Reel verklaren....want die Guards staan daar niet voor niets.

De Finse basketbal speler Joonas Suatamo die tegenwoordig de rol van Chewbacca op zich neemt heeft zichzelf gefilmd terwijl hij de trailer keek LOL

En ja, hij zet de selfie video als de nieuwe Han Solo komt ook online. 

IMG_1841.png

Ik heb toevallig ook eens zo'n trailer reaction video gemaakt vanochtend vroeg (zodat ie niet zo gemaakt is als bij al die figuren op youtube) is een vrij saai filmpje geworden, met hooguit een vette grijns en een kleine schok.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now