Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Episode VIII - Algemeen

Recommended Posts

Snoke is een volledig nieuw personage, en bovendien een alien. Rust zacht.

(Overigens ben ik van mening dat Kasdan gewoon serieus niet verstond wat die person op Celebration zei en/of niet wist wie Plagueis was. Niet alsof hij de prequels uit z'n hoofd kent waarschijnlijk)

Op 22-8-2017 at 21:28 zei BoxerlessBossk:

Snoke is een volledig nieuw personage, en bovendien een alien. Rust zacht.

(Overigens ben ik van mening dat Kasdan gewoon serieus niet verstond wat die person op Celebration zei en/of niet wist wie Plagueis was. Niet alsof hij de prequels uit z'n hoofd kent waarschijnlijk)

Nix rust zacht. Wat de makers ook zeggen, all lies and deception... Niets wat mij zegt dat Snoke een alien is. Duidelijk de anatomie van het menselijk lichaam. En zoals Marko al zei: gewoon een fucked up mens persoon. Snoke is volgens mij gewoon als mens geboren, maar ziet zichzelf nu meer als een soort van god. (Supreme)

Edited by Veradun

Waarom zouden de makers zeggen dat hij een alien is als het niet zo is? Plus, het staat zelfs zo in een van de boeken. De Force Awakens novelisatie:

Citaat

Seated on the raised platform that was the focus of the room was the blue-tinted holo of Supreme Leader Snoke. Tall and gaunt, he was humanoid but not human.

2 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Waarom zouden de makers zeggen dat hij een alien is als het niet zo is? 

Covfefe. Daarom.

Maar inderdaad:

-de makers zeggen het (al werd ook ooit gezegd dat B. Cumberbatch GEEN Khan zou zijn)

-het staat in een boek wat canon is (al heb ik een Indiana Jones visual guide waarin staat dat Mutt de zoon van Colin Williams is....)

Maar dan: deze set bevestigd dat Snoke best lang is... onmenselijk lang?

FNK8ppi

First-Order-Playset.png

Edited by Dennis

Ik heb het al eerder gezegd, dat humanoide (niet humaan lol) zegt mij niet zo veel want dat geld ook voor Sidious na zijn consumptie door de darkside, die werd ook tot een humanoide. Verder denk ik dat er in de outer rim een leuk potje werd gebasketbald en de carriere van Snokey was op zn hoogte punt tijdens de OT en zagen we hem daardoor niet.

Dat gezegd hebbende zou ik mn ballen niet op het blok leggen voor deze of enige theorie omdat de makers zo wispelturig zijn als maar kan en in een reshoot de hele heritage van een karakter kunnen omgooien als dat een beter (lees: lucratiever)  idee lijkt...... Wat betreft Plagueis is het in alle eerlijkheid vooral wishfull thinking en met deze theorie kan ik al helemaal geen kant op. Tick tock tick nog 3,5 maand

Op 24-8-2017 at 07:17 zei Dennis:

Covfefe. Daarom.

Maar inderdaad:

-de makers zeggen het (al werd ook ooit gezegd dat B. Cumberbatch GEEN Khan zou zijn)

-het staat in een boek wat canon is (al heb ik een Indiana Jones visual guide waarin staat dat Mutt de zoon van Colin Williams is....)

Maar dan: deze set bevestigd dat Snoke best lang is... onmenselijk lang?

FNK8ppi

First-Order-Playset.png

Hij steekt er idd met kop en schouders bovenuit. Arround 7 feet, dus zo'n 2 meter 15.  Voor mij natuurlijk geweldig nieuws, want dit maakt de Snoke/Malgus theorie nog meer sterker 😊

Empire magazine doet geheimzinnig... vandaag of morgen iets gigantisch groots!
...Maar waarschijnlijk gewoon de cover van hun nieuwe magazine :P

De hoop op een trailer vóór oktober heb ik eigenlijk een beetje opgegeven tbh.

9 uur geleden zei the Prosheshy:

Dit zal wel een foutje zijn:

Toon verborgen inhoud

IMG_1005.png

Links van Kylo Ren's silncer zie ik ineens een Death Star; foutje of toch WEER een Death Star?

Zucht. Laat het ajb een foutje zijn! De orginaliteit doet het geen goed. Dit is geen afbeelding van de oude death star. Onder de schijf staan tekens die op de vorige death star niet aanwzig waren.

over dit onderwerp zijn al diverse items zijn al vele artikelen te vinden. De leidende consensus is foutje. Revell gebruikte in de TFA lijn ook al een niet kloppende background voor een schip en het zou ook te maken kunnen hebben met materiaal dat tevens beschikbaar wordt voor battlefront waar je de hele star wars geschiedenis door kunt vliegen met een gekozen schip.

Kan me niet voorstellen dat Rian Johnson de Death Star opnieuw gaat gebruiken, tenzij het in een flashback is en met wel een hele goede reden. Na alle (in mijn ogen onterechte) kritiek over TFA, zal hij echt niet dezelfde "fout" maken als JJ Abrams.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now