Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Captain America: Civil War

Recommended Posts

BAM. Dát is hoe je een film maakt over superhelden die elkaar in de haren vliegen. De hele film lang kan je precies volgen waarom ieder personage denkt wat hij denkt en doet wat hij doet. En het resulteert in spectaculaire én soms emotionele actiescenes. 

En passant introduceert de film ook nog even Black Panther én de beste Spider-Man die we ooit op het witte doek gezien hebben, en stelen ook vooral Ant-Man en Vision de show in iedere scene die ze hebben. Maar ondertussen blijft het toch duidelijk de film van Captain America (en Cap characters Falcon en Bucky).

De beste film dit jaar tot nog toe, top 3 Marvel-films, top 5 superheldenfilms. Gaat dat zien!

Een zeer vermakelijke film inderdaad! Wil hem graag nog een keer in de bios zien. Na het grote gevecht had een hoop mensen in de zaal het idee dat de film was afgelopen, hier en daar mensen die naar hun jas/tas grijpen etc. Best irritant. Ik geloof dat de film nog zeker 15-20 minuten doorging daarna.

Verder vond ik de nieuwe Spider-Man ook echt goed gedaan! Nu al zin om naar de nieuwe Spider-Man film te gaan, dat doen ze toch wel weer slim. :) Black Panther ben ik minder van gecharmeerd, vond het een prima acteur maar op een of andere manier trekt het mij nog niet genoeg aan om ervoor naar de bioscoop te gaan. Gelukkig hebben ze daar nog even de tijd voor. 

Dit is er eentje om in huis te halen iig. Voelt meer als een derde Avengers film dan een Captain America film, maar dat is als ik naar mezelf kijk alleen maar iets goeds.

Overigens leuk ook die sneeuwplaneet verwijzing naar SW ;)

5 uur geleden zei Ramon:

Voelt meer als een derde Avengers film dan een Captain America film, maar dat is als ik naar mezelf kijk alleen maar iets goeds.

En toch is het verhaal gefocust op Cap en krijgt hij verreweg de meeste screentime. Het was zo makkelijk geweest om het inderdaad 100% als een Avengers film te laten voelen, of juist om van een hoop mensen te moeten zeggen "waarom zat hij uberhaupt in de film", maar imo hebben ze die onmogelijke balans toch goed geraakt.

Overigens, als je denkt dat het na dat gevecht voorbij is, zit je duidelijk alleen bewegende plaatjes te kijken en niet op te letten, want het hele punt van het laatste stuk van die scene is om daar weg te komen om iets anders te gaan doen. Let op, mensen!

Opvallend ook hoeveel mensen bij mij zichzelf een schouderklopje gaven dat ze zo goed zijn om door te hebben dat er een post-credits filmpje was... en na de eerste van de twee alsnog de zaal uit sprinten :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this