Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Frans

Hallo allemaal

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn naam is Frans, 46 jaar jong en Star Wars fan sinds ik A New Hope voor het eerst op de tv heb gezien ( helaas gemist in de bios). Ik was verkocht toen ik de verschillende aliens zag in Mos Eisley. En dan dat lichtzwaard, wat een fantastisch wapen is dat. Bruisend van energie en scherper dan een samuraizwaard!

Waar ik zeer over te spreken zijn is ook de bijdrage van Ben Hurtt, de man die de geluiden voor de films heeft verzorgt, prachtig gewoon. En de filmmuziek, heerlijk om bij weg te dromen. En zo kan ik wel doorgaan. 

Ik spaar tradingcards, comics, natuurlijk de films en heb ook een paar beelden. O ja en natuurlijk niet te vergeten de novels. Op dit moment ben ik bezig met de Dark Apprentice. Prachtig leesvoer. 

groetjes en alvast bedankt voor deze mooie site....thumbs up !!!

* Burtt. Sorry, maar die man is inderdaad te legendarisch om een typo onopgemerkt te laten ;)

Anyway, welkom! Schroom vooral niet om je mening te laten horen, vooral niet over de boeken en comics, want dat doen niet genoeg mensen =o

Speaking of, hou je de comics en boeken die momenteel uitkomen een beetje bij? Of verzamel je gewoon alles wat je tegenkomt?

Hoi Bossk,

Nee ik verzamel niet alles wat uit komt. Ik wil wel kritisch blijven. Ik lees veel reviews ( op amazon) en bepaal zo een beetje wat ik koop. 

de Legacy en Republic serie heb ik compleet en vond ik steengoed. Nu ga ik verder met Darth Vader, Kanan,  en de Star Wars serie van Marvel.

Leia kon me niet bekoren en heb ik doorverkocht. Ik heb wel nog de digitale versie. 

• Upvote 1

Frans, welkom op Star Wars Awakens! Leuk dat je ook een en ander verzamelt. Ben zelf ook van plan om een beeldjescollectie te beginnen, welke heb jij er al staan? Wellicht een foto? :D

Hoi Ramon,

Ik zal binnenkort een aantal foto's plaatsen. Ik heb Darth Maul, Dart Vader,

2 stormtroopers en Cody. Allemaal beeldjes van Kotobokya. 

Op termijn volgt C3po en R2D2,et of zonder BB8. 

• Upvote 1

Eindelijk iemand die Legacy gelezen heeft. Yes! 

Hallo Frans

Op 23-4-2016 at 13:13 zei Frans:

Ik wil wel kritisch blijven.

de Legacy en Republic serie heb ik compleet en vond ik steengoed.

Wat vond jij er sterk aan? Ik vind dit namelijk ook een waanzinnig goede serie, maar hoor er eigenlijk nooit veel over. 

Edited by Marko
Cut

20 minuten geleden zei Frans:

Hoi Ramon,

Ik zal binnenkort een aantal foto's plaatsen. Ik heb Darth Maul, Dart Vader,

2 stormtroopers en Cody. Allemaal beeldjes van Kotobokya. 

Op termijn volgt C3po en R2D2,et of zonder BB8. 

Wat leuk! Ik heb zelf ook op de Verzamelaarsjaarbeurs 2 Stormtroopers (First Order) van Kotobukiya op de kop getikt. Ben van plan om de Kylo Ren versie ook te halen, dan kan ik die vóór de twee Stormtroopers positioneren in de vitrinekast. :) De bundel met R2, 3PO en BB-8 houd ik ook nog in de gaten..

Ben nu al helemaal benieuwd naar je foto's! ;)

• Upvote 1

Hoi Marko,

Ik vond met name het karakter van Cade heeeel appart. echt zo'n bad boy, maar toch passend in het SW universum. En dat hij al meteen kan wat Anakin altijd gewild heeft! En de regel van 2 is helemaal los gelaten. De andere personages waren mooi uitgewerkt en een plezier voor het oog. met name Darth Thalon.  Ook de verbinding met de Tusken Raiders. Eigenlijk te veel om op te noemen. 

Hoi Ramon,

Bij deze een paar foto's van mijn kleine verzameling. Cody heb ik gekocht in Essen tijdens de SW celebrations. Cody1.jpg

jaja bekend euvel op dit forum, je kunt je fotos het beste fors verkleinen alvorens te plaatsen!

Uploaden is sowieso niet heel handig, dat kost de servers flink wat geheugen als iedereen zijn album hier zou uploaden. Je kunt het beste gebruik maken van andere sites waar je foto's speciaal kunt uploaden zoals TinyPic en dan de link hier op het forum plaatsen. Je kunt ook het plaatje in je bericht laten verschijnen zonder dat mensen op een link hoeven klikken door een directe link naar het plaatje te plaaten met [ img ] tags eromheen. :)

Cody ziet er gaaf uit Frank! Ik zal binnenkort ook even foto's posten van mijn nieuwste aanwinsten.

Prima zo @Frans! Gave Darth Maul zeg. Ik zal van het weekend mijn Stormtroopers eens uitpakken en foto's delen :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now