Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

Yup! Ligt ook in lijn met de allereerste geruchten over hem, die nu allemaal uit zijn gekomen.

In de credits staat Mads ook vermeld, terwijl Riz Ahmed (Bodhi) er niet tussen staat. Denk alsnog niet dat hij heel veel screentime heeft hoor, maar meer dan we dachten iig.

Iemand al opgevallen dat de armor van Imperial enforcer droid K2SO (die opnieuw geprogrammeerd wordt door Captain Cassian Andor voor de Rebellen) dezelfde is die bounty hunter Dengar draagt in Ep V The Empire Strikes Back (Tnx FOS).

K2SO-armor-vs-armor-Dengar-ESB=small.jpg

Ik zie de gelijkenissen wel... Maar Dengar heeft een hoop meer meuk op z'n borstkas zitten dat gewoon onderdeel is van z'n pantserstuk. Het design is misschien op hem gebaseerd, maar het ziet er niet naar uit het kan zijn dat Dengars armor eigenlijk een stuk 2SO-droid is.

Nav de nieuwe trailer zette het dagblad van het Noorden een overzicht in afbeelding.

De Boba Fett film in 2020 was voor mij nieuw en een welkome verrassing! :-)

WEB-Rogue-One-A-Star-Wars-Story.png

Ach. Optimistiche aanname dat de Boba film doorgaat en het verwijzen naar een X-Wing als de nieuwe U-Wing aside... ben ik blij dat dit bestaat. Iedere mainstream media outlet die belicht dat Rogue One niet Episode VIII is doet goed werk wat hard nodig is.
En zie ik daar de correcte spelling van Îmwe? Knap hoor ;)

Edited by BoxerlessBossk

Is er een redenatie de YT links naar de trailers Niet in dit onderwerp gegevens worden?

Ik liep zojuist tegen een alternatieve editie van de US trailer, ze noemen het trailer #3

4 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Ach. Optimistiche aanname dat de Boba film doorgaat en het verwijzen naar een X-Wing als de nieuwe U-Wing aside... ben ik blij dat dit bestaat. Iedere mainstream media outlet die belicht dat Rogue One niet Episode VIII is doet goed werk wat hard nodig is.
En zie ik daar de correcte spelling van Îmwe? Knap hoor ;)

Check wie Krennic en Andor spelen. Minder knap...

Ik kwam deze Walmart Battlefront commercial tegen. Waar moet ik em plaatsen; onder merchandise, games of toch gewoon Rogue One?

Zouden dit al nieuwe scenes zijn uit Rogue One?

Edited by the Prosheshy

Ik denk dat deze speciaal voor deze (geweldige) commercial zijn opgenomen.

Vorig jaar had je er ook zo een van TFA.

BAM! Nieuws van de schaduw redactie, al zal dit vervolgens worden afgedaan als niet nieuwswaardig 😍

.........making starwars meld met forse overtuiging dat er eind deze week een trailer zal verschijnen !!

iets om naar uit te kijkenik ben benieuwd.

Het is dan sinds tijden dat MakingStarWars iets nieuwswaardig meldt (.vorig jaar checkte ik het nog dagelijks maar sinds ze hun bron(nen) kwijt zijn zijn ze wat afgegleden)

Maar goed, met TFA kwam de trailer op 19 oktober....dus is het niet onlogisch dat we nu het bijna medio oktober is er weer een krijgen.

Als ze het zeker wisten had ik het gepost, maar het lijkt eerder een educated guess. Als ik nu post dat ik denk dat het de 20e wordt, ben ik dan straks ook een helderziende? ;)

Zonder dollen, de datum weten we nog niet precies, maar hij is dichtbij! Zin an!

R1-Payoff-1Sht-v6-sm.jpgDe nieuwe trailer is dus vanaf vandaag; donderdag de 13e te zien. En ik vind deze nieuwe poster (waar nu ook Saw Gerrera en Orson Krennic op staan) een prima keuze!!!!! Het meest in het oog schiet wel de reflectie van de Death Star in zowel Jyn Erso als Darth Vader beeltenis; prachtig gemaakt. Wat staat ons te wachten vanaf 14 december.............maar eerst de trailer vandaag!

http://www.starwars.com/news/rogue-one-a-star-wars-story-poster-revealed-and-trailer-announced-on-the-star-wars-show

Edited by the Prosheshy

Op ‎08‎-‎10‎-‎2016 at 18:20 zei Dennis:

Het is dan sinds tijden dat MakingStarWars iets nieuwswaardig meldt (.vorig jaar checkte ik het nog dagelijks maar sinds ze hun bron(nen) kwijt zijn zijn ze wat afgegleden)

, met TFA kwam de trailer op 19 oktober....dus is het niet onlogisch dat we nu het bijna medio oktober is er weer een krijgen.

Op ‎08‎-‎10‎-‎2016 at 20:00 zei BoxerlessBossk:

Als ze het zeker wisten had ik het gepost, maar het lijkt eerder een educated guess.

....I find your lack of faith disturbing!

ik begrijp dat het frustrerend is dat SWA dit nieuws niet op de voorpagina had.......en daarom zal ik er zo vaak mogelijk aan herinneren 😜😜😜

Ooooh yeah trailer done seen that!! Echt meer een conventionele hollywood trailer deze keer als de mysterieuze star wars trailers  die we de laatste anderhalf jaar zagen.

Krennic gaat het einde van de film 30 cm korter beleven thats fo'sho.

en inmiddels ook weer de inmiddels roemruchte trailerbreakdown  op de SWA website https://www.starwarsawakens.nl/nieuws/anthology/rogue-one/rogue-one-trailer-3-analyse/

Edited by Marko

En toch nog steeds hartstikke mysterieus want wat weten we nou over de film? Nog steeds bijna niks! :o

Een paar random thoughts die niet in Roels trailer breakdown zitten:

• Galen lijkt zich te bevinden op de regenachtige donkere planeet waar we eerder al Baze en Chirrut op een klif zagen en waar X-Wings door de canyons raasden. Is dit dan toch Eadu?
  • De Imperial gevangenis waar we Jyn zien.. Jedha?
  • Moroff gespot op Jedha!
  • Krennic en Galen zien er al vrij oud uit in de flashbacks... Gek, gezien Captain America: Civil War heeft bewezen dat de technologie zeker ver genoeg is om mensen er overtuigend jonger uit te laten zien.
  • En natuurlijk: Er komt een mother-effing space battle! Had ik niet meer aan zien komen in deze film :)

Spoiler

We weten dat ene  Galen wordt opgepikt en dat zijn dochter alleen overblijft cq opgroeid. Galen moet onder leiding van Krennic,de deathstar ontwerpen. Ondertussen is het kleine meisje groot en vanwege haar vader wordt ze door de rebellen met een club partisanen op missie gestuurd om via haar vader de plannen van de death star te bemachtigen. Ze infiltreren in een imperial base enn dat lukt, waarschijnlijk met de nodige casualties of war. De plannen worden uiteindelijk aan prinses Leia Organa overhandigd en Krennic moet daarvoor fatale verantwoording afleggen aan Darth Vader.

Noem het maar niets. Waarschijnlijk sla ik zo uit het hoofd nog wat zaakjes over over maar, de mysterieuziteit is er wel van af....tis nu gewoon wachten tot de bioscoop om nog wat details en de prachtige settings te zien.

De ouwe koppen van Galen en Krennic verwarden mij ook .... En die space battle ziet er natuurlijk geweldig uit ben benieuwd wat dat voor space station is....

Ik noem het idd niets! De flashbacks zullen set-up aan het begin van de film zijn (en en vooraf zullen we een hoop details al leren in het boek Catalyst: A Rogue One novel). Verder weten we inderdaad dat de missie lukt, maar bij een TFA verwachtte ik ook niet anders, dus dat zegt niks.

Krennic is pure (likely) speculatie, als ik niks gemist heb.

Maar er is zoveel dat we níet weten! Waar infiltreren ze een Imperial base? Wat doen ze op Jedha? Waar is Eadu en wat is er te beleven? Waar komt die space battle opeens vandaan? En natuurlijk, wie van onze nieuwe vrienden overleeft het?

• Upvote 1

5 uur geleden zei Marko:

ik begrijp dat het frustrerend is dat SWA dit nieuws niet op de voorpagina had.......en daarom zal ik er zo vaak mogelijk aan herinneren 😜😜😜

Besef wel dat je met 2 mods te maken hebt.....dus niet schromen om hun mod-krachten te gebruiken (wel pas na FACTS, want daar zien we je :P )

Okay okay ik begrijp het....  Kim Jong Il style. Ik houd me gedeisd, al is het maar om die kans op love at first sight te behouden voor FACTS ✌

2 minuten geleden zei Marko:

Okay okay ik begrijp het....  Kim Jong Il style. Ik houd me gedeisd, al is het maar om die kans op love at first sight te behouden voor FACTS ✌

732b0b61628088b3e0c41ad6fdbad98c04581515

;)

Er is een nieuwe internationale trailer van Rogue One verschenen. In deze trailer zien we o.a. beelden die we nog niet hadden gezien. Zeker de moeite! :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now